Geplaatst: 6 september 201014 jaren comment_1719981 Hallo mensen, Ik zou het erg leuk vinden als een van jullie een sig voor mij zou kunnen . Type: sig Stijl: Anime Grootte: maximaal Voorbeeld: - Tekst: Dave-San Rand: 1 px, een kleur die bij je werk past. Mag je zelf kiezen. Kleuren: Zelf kiezen Render (optioneel): nope Extra (optioneel): Geen pokemon,yugiyo of dat soort animes in de sig . Zou leuk zijn als er wat van terecht kwam .
Geplaatst: 9 september 201014 jaren comment_1721243 Je bedoeld PS? Hij vraagt: wat is PS? ik zeg: Photoshop. Jij zegt: bedoel je PS? Maar laten we nu maar weer ontopic gaan. Ontopic: BoerDave, wat vind je van de sig? EDIT: Wat ik zei over PS tegen CG, ik maak weer een fout Bewerkt: 9 september 201014 jaren door supergtagamer
Geplaatst: 9 september 201014 jaren Auteur comment_1721310 Je bedoeld PS? Hij vraagt: wat is PS? ik zeg: Photoshop. Jij zegt: bedoel je PS? Maar laten we nu maar weer ontopic gaan. Ontopic: BoerDave, wat vind je van de sig? EDIT: Wat ik zei over PS tegen CG, ik maak weer een fout Je zei inderdaad PH . Maar de sig vind ik wel ok, niets is perfect maar ik vind hem goed genoeg om er mee rond te lopen ^^ .
Hallo mensen,
Ik zou het erg leuk vinden als een van jullie een sig voor mij zou kunnen
.
Type: sig
Stijl: Anime
Grootte: maximaal
Voorbeeld: -
Tekst: Dave-San
Rand: 1 px, een kleur die bij je werk past. Mag je zelf kiezen.
Kleuren: Zelf kiezen
Render (optioneel): nope
Extra (optioneel): Geen pokemon,yugiyo of dat soort animes in de sig
.
Zou leuk zijn als er wat van terecht kwam
.