Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Emotioneel nummer voor jou.

Hallo allemaal ik vroeg me af, Hebben jullie allemaal een nummer waar je echt verdrietig bij gaat voelen.

ik had dat met het nieuwste nummer van linkin park - Waiting for the End

Toen ik 'm straks voor 't eerst hoorde moest ik echt denken aan dingen van vroeger.......

• Replies 44
  • Views 3.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Ik beluister nu nog even Dj Mangoo - Eurodancer :)

Het brengt zo'n leuk gevoel op, leuke herinneringen aan vroeger etc. :puh:

Céline Dion - My Heart Will Go On. Want dat doet me denken aan de gebeurtenis van de 'Titanic'. :puh:

Bijna vergeten: Het gaat me vooral om de live versie vanuit Las Vegas; A New Day . :)

Edited by Grand Theft Auto TOM

Nee, gek genoeg heb ik geen nummer waar ik verdrietig van wordt. Ik heb niet echt (uitbundige) gevoelens bij bepaalde nummers, hoogstens een kleine verandering in mn karakter. In sommige nummers krijg ik wel eenn gevoel, ik heb van die nummers waardoor ik overga in een racistische bui of aggressieve bui, maar van sommige nummers word ik juist weer blij.

My Heart Will Go On van Celine Dion (Titanic) vind ik wel mooi, en dan wordt ik daar soms ook wel stil van :puh:.

Dit nummer heeft toch wel enige betekenis bij mij, verder ga ik er niet op in.

Er is geen enkel nummer dat voor mij echt emotionele waarde heeft, maar bij nummers als

,
en
krijg ik soms toch even kippenvel. Hoe het komt weet ik niet, maar zodra ik ze hoor krijg ik een heel gelukkig gevoel. Ik relateer ze niet aan een bepaalde gebeurtenis o.i.d, dus ik denk dat het er is ingeslopen omdat het gewoon geweldige nummers zijn.

Omdat dit gedraaid werd op de crematie van een dierbare.

Denk toch echt deze, en al helemaal deze versie, krijg er gewoon om een of andere redenen gewoon gelijk tijdens het luisteren tranen in mijn ogen van, aan de ene kant van blijdschap omdat het zo'n goed nummer is, maar aan de andere kant gewoon toch ook weer verdriet, geen idee waarom, maar dit nummer laat me echt terugdenken aan vorig jaar en een beetje mijn mindere tijd, desondanks blijf ik het gewoon luisteren omdat ik het zoooo prachtig vind :) Doet me ook denken aan vorig jaar op school voor klein publiek dit nummer te zingen, brengt dus leuke gevoelens in me naarboven, maar ook minder leuke gevoelens.. Maar het blijft een van de mooiste liedjes die er is.

Edited by Zamg0d1

Dit nummer heeft toch wel enige betekenis bij mij, verder ga ik er niet op in.

jaman die brengt ook wel herrineringen

Linkin Park - Numb en Linkin Park - With You, ik draai vooral linkin park als ik me verdrietig oid voel