Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Terreurdreiging van de taliban tegen Nederland

Vandaag is er een filmpje opgedoken waarin een belangrijke man van de taliban, genaamd Wali-ur Rehman, een dreiging doet richting Nederland. Hij zegt dingen als "Nederland zal boeten" en dat Nederland de Islam belachelijk maakt.

Wat denken jullie van deze dreiging?

89714190a.jpg

Edited by Bierbuikje

• Replies 186
  • Views 13.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

laat het maar komen, heb je het iig gehad :)

Wanneer ze geen ICBM's hebben, kan het me echt geen reet schelen. Het zijn een stelletje boeren die denken dat ze heel wat zijn met hun AK's. We kunnen ze op hun eigen land aan, laat staan wanneer ze hier komen. Maar waarschijnlijk komt het niet zo ver. Te weinig geiten hier.

zoals het gezegde gaat; 'Blaffende honden bijten niet'

Ik vind dat hier aandacht aan moet worden besteedt, maar ik wacht verder af. :puh:

Laat ze lekker lullen, als ze toch wat uitvreten dan moet je ze maar lekker bij hun ballen opknopen.

Stelletje idioten.

Wanneer ze geen ICBM's hebben, kan het me echt geen reet schelen. Het zijn een stelletje boeren die denken dat ze heel wat zijn met hun AK's. We kunnen ze op hun eigen land aan, laat staan wanneer ze hier komen. Maar waarschijnlijk komt het niet zo ver. Te weinig geiten hier.

Als ze willen kunnen ze zo heur. Niet het complete land overnemen, maar er kunnen met gemak (veel) onschuldige doden vallen.

En ik denk dat het wel meevalt.

De kracht achter het terrorisme is het creëren van angst. Laten we ze die kracht niet geven.

Weet je zeker dat je de goede foto's hebt? Het lijken net Afghaanse bakkers met die hoeden. schater.gif

Maarja geen aandacht besteden aan dit, dat doet de AIVD wel.

De kracht achter het terrorisme is het creëren van angst. Laten we ze die kracht niet geven.

Ben ik met je eens, als we allemaal gaan lopen angsthazen toon je juist zwakte.

Eens in de zoveel tijd komen ze weer eens met zo'n bericht he.. pff, het begint nu wel te wennen eigenlijk :zz: Moeten we het nog serieus nemen? Hoeveel berichten gaan er nog volgen? :zz:

Het mooie is altijd dat ze ook maar gewoon wat uit de nek lullen. Over welke wet tegen de Islam heeft die kerel het? xD

Buuuuuurrrrrkaverbod (:dans:).

Edited by Gijsso

Op zich vind ik het goed dat ze er aandacht aan besteden, maar ik ga mee in de gedachte dat we ons niet bang moeten laten maken. Er zouden al eens eerder concrete aanwijzingen voor aanslagen geweest zijn; tanks blokkeerden de tunnels en overal lagen sluipschutters, maar er gebeurde niks. Ik denk dat het goed is dat bepaalde diensten zich er mee bezig houden, daar worden ze tenslotte voor betaald, maar ik zal er niet minder van slapen.

Buuuuuurrrrrkaverbod (:dans:).

Walgelijk verbod. Het is gewoon een beperking van je rechten en vrijheden.