Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Grand Theft Auto: The Complete Edition

En deze zal de wereld ingaan met de pakkende titel: Grand Theft Auto IV the Complete Edition. Deze collectie zal bestaan uit de originele game met de daarbij behorende downloadable contents die in de loop der tijd zijn uitgebracht. Dit, als we winkelketen Amazon mogen geloven.

Zo heeft Amazon.com deze collectie ter beschikking gesteld op hun website om te verkopen. Dit is dus uitermate handig voor degene die de game toentertijd hebben laten liggen. De collectie zal de game bevatten, met de The Lost and Damned en The Ballad of Gay Tony uitbreidingen. De collectie zal 26 oktober al verschijnen. De game zal in Amerika voor 39.99 dollar te koop zijn.

Bron: PS3Life

Voor de mensen die onder een steen hebben geleefd de afgelopen 3 jaar

Edited by Kenny-Petrovic

• Replies 37
  • Views 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Wel leuk. :)

Goed als je GTA IV nog niet had, zoals je het verhaal niet zou snappen als je Episodes From Liberty City zou spelen.

Beter eerst wachten totdat Rockstar zelf bevestiging geeft?

Zeer handig als je ze nog niet hebt. Vooral als je ze natuurlijk nog niet alle 3 had. :)

Ziet er mooi uit. Komt ie ook voor PC?

Ja echt handig!

Maarja Ik vind gta 4 nu ook wel leuk hoor

wat is er bij die uitbreidingen meer en anders dan?

De verhaallijnen zijn anders, er zitten nieuwe voertuigen en wapens bij etc. Meer informatie kun je lezen op het welbekende WikiGTA. :)

Ben benieuwd of er nog veel mensen gaan zijn die deze versie zullen kopen. :puh:

• Author

Ik denk niet dat er veel mensen zijn die deze zullen kopen. Heel veel mensen hebben Grand Theft Auto IV al of alleen de Episdes en die zullen dan dus niet zo snel iets dubbel aanschaffen. Maar ik denk niet dat dit een hele grote moeite is om samen te stellen dus het is altijd een mooi pakket om te proberen nog meer verkopen te behalen.

Ik vind het een beetje onzin, eigenlijk. Na de Epsidodes los te hebben uitgebracht, kwamen ze al met EFLC. Om daar nu ook nog eens een complete versie tegenaan te gooien lijkt me wat overdreven. Als je er flink mee bespaart is het natuurlijk mooi meegenomen, maar persoonlijk denk ik dat het niet nodig was geweest.

GTA IV word nog steeds dagelijks verkocht hoor, een complete versie uitbrengen met alles erin is dus wel handig voor de mensen die het nog steeds eens willen kopen.

GTA IV word nog steeds dagelijks verkocht hoor, een complete versie uitbrengen met alles erin is dus wel handig voor de mensen die het nog steeds eens willen kopen.

Je gaat me toch niet vertellen dat GTA IV dagelijks nog 100 keer over de toonbank vliegt na 3 jaar?

• Author

Waarom zou dat niet kunnen, bedenk je wel dat de wereld groot is en de 'Grand Theft Auto' serie een goede naam heeft. :dans:

Waarom zou dat niet kunnen, bedenk je wel dat de wereld groot is en de 'Grand Theft Auto' serie een goede naam heeft. :dans:

zou idd best kunnen. Het is en blijft natuurlijk een mooi spel. En op de huidige systemen ook steeds beter speelbaar.

Denk dat ik Grand Theft Auto IV en Episodes From Liberty City ga verkopen om deze dan te herkopen. Als het maar 1 disc is dan :7

Reden: Moet ik niet steeds opstaan om van disc te veranderen.

Ik verwacht nu reactie's van : Wtf, da's best nutteloos man. :7

WTF, da's echt nutteloos... (Omdat je erom vraagt)

Maar ik speel met dezelfde gedachte. Ik heb dan EoLC niet, maar de DLC's binnengehaald, maar het is wel handig alvast voor de overgang naar een nieuwe 360 om deze drie gewoon op disc te hebben. :tu:

[table=header]@ End of the Riot[/table]Heb je bij enig toeval de najaarsfolder al gezien van Bart Smit? Weet je welke game daarin voor de beroemde Sinterklaas- en Kersttijd daarin staat aangemerkt als top favoriet voor de PC? Guess what: San Andreas. :puh: Het lijkt me dus nogal stug dat IV het na nog maar drie jaar niet meer goed zou doen in de retail.

Veel bekende titels zakken veel sneller in prijs, denk aan titels als COD, BF en dat soort games, maar ook bekende race franchises zakken gemiddeld sneller in prijs dan GTA IV. Die "doet" het nog steeds voor gemiddeld €30,- in de winkels, dat zegt wel wat over de game en of die nog gewild is of niet. Kids die bij release van de game in 2008 de game nog niet mochten, mogen hem wellicht nu wel aanschaffen. En zitten al 2,5 jaar lang te kwijlen op WikiGTA.. :D