Geplaatst: 6 oktober 201014 jaren comment_1733934 heey allemaal ik ben al een tijdje op zoek naar iemand die een server van gta sa mp kan runnen wilt iemand het met me doen? groet danny.
Geplaatst: 6 oktober 201014 jaren comment_1733935 heey allemaal ik ben al een tijdje op zoek naar iemand die een server van gta sa mp kan runnen wilt iemand het met me doen? groet danny. Ik raad je VWOer aan Die heeft ook trainership gemaakt. Tenminste, als hij het wilt. Bewerkt: 6 oktober 201014 jaren door supergtagamer
Geplaatst: 6 oktober 201014 jaren Auteur comment_1733939 heey allemaal ik ben al een tijdje op zoek naar iemand die een server van gta sa mp kan runnen wilt iemand het met me doen? groet danny. Ik raad je VWOer aan Die heeft ook trainership gemaakt. Tenminste, als hij het wilt. ok, bedankt
Geplaatst: 6 oktober 201014 jaren comment_1733941 heey allemaal ik ben al een tijdje op zoek naar iemand die een server van gta sa mp kan runnen wilt iemand het met me doen? groet danny. Ik raad je VWOer aan Die heeft ook trainership gemaakt. Tenminste, als hij het wilt. TainerShip heb ik gemaakt, hij hoste alleen.
Geplaatst: 6 oktober 201014 jaren Auteur comment_1733942 heey allemaal ik ben al een tijdje op zoek naar iemand die een server van gta sa mp kan runnen wilt iemand het met me doen? groet danny. Ik raad je VWOer aan Die heeft ook trainership gemaakt. Tenminste, als hij het wilt. TainerShip heb ik gemaakt, hij hoste alleen. o. oke.. maar kan iemand een server starten..? edit: vwo-er weigerde reden: teveel andere dingen. Bewerkt: 6 oktober 201014 jaren door RAMAKERS
Geplaatst: 6 oktober 201014 jaren comment_1733953 Ik kan je helpen met scripten. Voeg mijn MSN toe die je via PB kreeg.
Geplaatst: 7 oktober 201014 jaren Auteur comment_1734509 Ik kan je helpen met scripten. Voeg mijn MSN toe die je via PB kreeg. bedankt voor hulp tot zover helaas ben ik niet heelveel verder gekomen. bedankt danny.
heey allemaal ik ben al een tijdje op zoek naar iemand die een server van gta sa mp kan runnen wilt iemand het met me doen?
groet danny.