Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Release GTA 2 Dutch

Hoi iedereen,

ik wil laten weten dat er zeker nog een underground groepje mensen zijn die GTA 2 nog steeds spelen waaronder ik.

Nu heb onder andere ik besloten dat wij een paar dingen gaan releasen waaronder:

- Volledig Nederlandse versie van GTA2

- GTA 2 Texture modificaties

- GTA 2 extra auto's

- GTA 2 Rotterdam (met o.a. nieuwe map, nieuwe textures, nieuwe auto's, nieuwe missies.)

Voel jij je aangesproken en heb je ervaring met scripten, modelling, vertalen etc.

PM mij en ik zal contact met je opnemen.

Gegroet!

  • Replies 53
  • Views 13.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Ik wil wel meehelpen met de vertalingen.

Leuk om te horen!

Ik wil af en toe ook wel wat bijdragen aan het vertalen en de textures. :)

  • Author

Altijd leuk om te horen dat er nog van die mensen zijn :tu:

Ik zal binnekort wat meer informatie kunnen geven.

Alvast bedankt voor jullie interesse!

Gr.

Leuk dat er nog wat met de oude GTA word gedaan, je kunt me altijd een berichtje sturen of ik iets wil vertalen! :)

ik wil laten weten dat er zeker nog een underground groepje mensen zijn die GTA 2 nog steeds spelen

Dat weten we :) .

waaronder ik.

en ik!

Je kunt mij altijd om hulp vragen als het gaat om vertalingen, van modden heb ik niet zoveel verstand. Misschien een ideetje om de ongebruikte SWAT Van van GTA1 te gebruiken in de mod? Overigens hoort dit volgens mij in het moddingfora ;) , je krijgt hier natuurlijk wel meer aandacht voor je (jullie?) project.

Edited by Dotz

post-111245-1286970563,57.pngÉn ik maak een installer. :)

Edited by Casss

Misschien is een mooie InstallShield met custom skin wat professioneler? :D

Ik heb alvast een logo in elkaar geknutseld:

2h65bbd.jpg

Ik wil me wel aanmelden als Betatester :7 .. Ik kán gewoon geen reet, alleen vertalen.. Dat wil ik dus wel doen. Misschien dat ik wat textures kan proberen in elkaar te flansen voor extra voertuigen? De voertuigen iets minder futuristisch lijkt mij wel een leuk idee! Misschien dat iemand wat files van GTA1 over kan zetten naar GTA2 zodat we motoren kunnen gebruiken? :)

Misschien is een mooie InstallShield met custom skin wat professioneler? :D

Ik heb alvast een logo in elkaar geknutseld:

2h65bbd.jpg

Ofkoors! Zal ik voor zorgen. Dit was maar zo'n 1 minuten werkje. :puh: Misschien is het handig als er een goed plan opgezet word?

Edited by Casss

Ik wil me wel aanmelden als Betatester :7 .. Ik kán gewoon geen reet, alleen vertalen.. Dat wil ik dus wel doen. Misschien dat ik wat textures kan proberen in elkaar te flansen voor extra voertuigen? De voertuigen iets minder futuristisch lijkt mij wel een leuk idee! Misschien dat iemand wat files van GTA1 over kan zetten naar GTA2 zodat we motoren kunnen gebruiken? :)

Die motoren zul je helaas niet vinden. Alleen de Style Files zullen misschien vindbaar zijn in de data.

De motoren zitten zelf inbegrepen bij de broncode van het spel, de code die wij niet kunnen zien. Je moet het zien als een 'leraar en studenten'.

De leraar is de broncode, en leerlingen zijn de missiebestanden, textures etc.

Om een spel te maken moet je zelf beginnen bij de broncode, dus wat er gebeurt als het personage schiet enzovoort.

Van daaruit zijn ook de commando's gemaakt om een degelijke missie te ontwerpen.

Misschien is het handig als er een goed plan opgezet word?

Mee eens, het zou me niet verbazen als Greenwood, gezien zijn lage aantal posten en kort lidmaatschap, inactief zou worden. Misschien dat iemand met een degelijk bussinesplan op de proppen kan komen? Liefst iemand die al wat ervaring met modden etc, heeft en die bekend is bij de leden. In dat plan moet iig staan wat we in de mod willen, en waar de prioriteiten liggen. Met prioriteiten bedoel ik dat, mocht de mod vroegtijdig afgebroken worden, er geen hard werk verloren gaat. Wat willen we zéker in de Nederlandse versie van GTA2. Willen we ook het Nederlands straatbeeld nabootsen? Nederlandse winkels, Nederlandse voertuigen, peds, etc?

Dit lijkt mij de beste aanpak, wat jullie? Overigens ben ik van mening dat de vertaling de hoogste prioriteit heeft.

Die motoren zul je helaas niet vinden. Alleen de Style Files zullen misschien vindbaar zijn in de data.

Ok, theoretisch gezien zou iemand zelf data voor motoren kunnen schrijven.

Misschien is een mooie InstallShield met custom skin wat professioneler? :D

Ik heb alvast een logo in elkaar geknutseld:

2h65bbd.jpg

Misschien een idee om de ''2'' van ''GTA2'' oranje te maken? :puh:

Edited by Dotz

Misschien is een mooie InstallShield met custom skin wat professioneler? :D

Ik heb alvast een logo in elkaar geknutseld:

2h65bbd.jpg

Mooi plaatje^^

Misschien is een mooie InstallShield met custom skin wat professioneler? :D

Ik heb alvast een logo in elkaar geknutseld:

2h65bbd.jpg

Mooi plaatje^^

Jij hebt er ook op zitten masturberen, niet :$ ?

Goed idee.

2dgnclz.jpg

In de bijlage nog een .ICO.

U mag komen.

GTA2DUICO.ico

Kan je ook eentje een gekantelde iets kleinere bitmap versie maken. Voor de installer?

[/hr]

Die motoren zul je helaas niet vinden. Alleen de Style Files zullen misschien vindbaar zijn in de data.

Toch, gewoon textures overzetten en je hebt al een beetje motor/maken?

Edited by Casss

Guest
This topic is now closed to further replies.

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.