June 28, 200520 yr Wel raar toen ik wat beter keek naar cj dacht ik hè, Hij lijkt wel erg op Snoop! :blink:
June 28, 200520 yr Als dat baardje er niet was dan zou ie er helemaal niet op lijken. Dus kan ie ook niet model hebben gestaan anders zou ie er ook wel zonder baardje op lijken.
July 9, 200520 yr Alleen Ryder (Eazy) en B-Dup (Game) zijn volgens mij afgeleid van bestaande rappers
July 9, 200520 yr Ik heb gehoord dat ze eerst de stem van 50Cent wilden hebben maar dat is toen niet doorgegaan ofzo.. als ik het goed heb heet 50cent in het echt Curtis Jackson, dus het zou best een verwijzing kunnen zijn (CJ). Misschien hebben ze hem er expres niet al te veel op laten lijken anders zou 50 weer een proces kunnen beginnen
July 9, 200520 yr CJ is afgeleid van Young MayLay de stem van CJ: Ik vind het wel jammer dat die ogen er bij CJ zo vaag uit zien. Daarom heeft die van mij altijd een zonnebril op.
July 9, 200520 yr CJ is afgeleid van Young MayLay de stem van CJ: Ik vind het wel jammer dat die ogen er bij CJ zo vaag uit zien. Daarom heeft die van mij altijd een zonnebril op. klopt ja.... heb uik ook B)
Hij lijkt wel erg op Snoop! :blink: