Jump to content

[RDR] Mythes en Easter Eggs! Hoofdtopic.


TheJesusOfSuburbia

Recommended Posts

Gelieve hier niet te posten. Doe dit in het

reactietopic.

Aangezien Red Dead Redemption heel wat mysteries bevat, die tot heden nog steeds niet opgelost zijn, bedacht ik om hier een topic over te maken.

Door wat filmpjes te bekijken op YouTube, open ik dus dit topic!

Ik werk hier samen aan met TekaLoca en hopen zo dus wat mysteries te kunnen oplossen in Red Dead Redemption.

Veel plezier!

[table=header]Mythe|Beschrijving|Status

1. Bigfoot|Hij loopt rond in Tall Trees en peert hem zo snel je hem ziet. Vandaar dat hij moeilijk te vinden is.|DLC

2. Wolfman| Je loopt op je paard en binnen een enkele seconde is je paard dood en is Wolfman weg. Hij ziet er uit als een weerwolf en hij is snel.|Under Construction

3. Tumbleweed Ghost| Zij bevind zich in de Mansion van Tumbleweed en als je haar ziet ben je random dood. Je moet er wel in de nacht komen anders is het te licht voor spoken.|Fake!

4. Loch Ness Monster| Je zou hem moeten zien in de rivier tussen Amerika en Mexico. Dit is moeilijk aangezien je niet kan zwemmen. Het bleek een vogel paard te zijn. Ik zal dit onderzoeken.|Fake!

4. Unicorn | Mythisch wezen dat alleen voorkomt in de DLC genaamd Undead Nightmare | DLC

5. Chupacabra | Mythisch wezen dat alleen voorkomt in de DLC genaamd Undead Nightmare evenals de Unicorn | DLC[/table]

Screens

Bigfoot



Bigfoot-Makes-An-Appearance-In-Red-Dead-Redemptions-Undead-Nightmare.jpg

Tumbleweed Ghost (bron:Red Dead Wiki)

Tumbleweed_Ghost_Woman.jpg

Lochness Monster

lochnessz.jpg

(Conclusie: Dit is duidelijk een vogel, als je goed kijkt tenminste :)

Unicorn (bron:Red Dead Wiki)

Rdr_unicorn.jpg

(Te vinden in de DLC, Undead Nightmare)

Chupacabra (bron:Red Dead Wiki)

Rdr_chupacabra.jpg

(Te vinden in de DLC, Undead Nightmare)

Bewijs van het bestaan/niet van Wolfman komt nog!

[table=header]Easter Eggs

Soms hoor je in de Salloon: "Rock 'n Roll!" Maar dat was er in 1911 nog niet.

Trophy/Achievement What About Handgrenades? is mogelijk een verwijzing naar een uitspraak en/of liedje: Green Day - Horseshoes and Handgrenades

Donkey Lady: Een vrouw met een ezelskop. Het gekke is dan nog dat je er ook op kan rijden.

Hanging Rock is op de kaart letterlijk een steen die aan touwtjes hangt.

Als je een kampvuur gaat bijwonen, vertellen ze soms verhalen over ene Red, protagonist van Red Dead Revolver.

Een man in Blackwater naast de bank zegt: "I know you; you killed me before!" Draai je om en terug en hij is weg.

De Trophy/Achievement ,Six years in the making! - find and kill a sasquatch, is een mogelijke verwijzing naar de bigfoot mythe in Grand Theft Auto San Andreas, die 6 jaar geleden gereleased werd (nu 7, maar toen de DLC gereleased werd was het nog 2010).[/table]

Heb jij zelf nog wat gevonden? Laat het dan achter in het reactietopic.

Bewerkt: door TheJesusOfSuburbia
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...