Jump to content

[RDR] Mythes en Easter Eggs! Reactietopic.


TheJesusOfSuburbia

Recommended Posts

Mooi :D

Nog enkele easter eggs ('t is wel in het Engels, als je wil zal ik mijn best doen ze te vertalen :))

- In Tumbleweed, four horses may spawn: a skinny and pale horse, a red horse, a white horse and a black horse, clearly a reference to the four horsemen of the apocalypse.

- When joining a campfire, sometimes the characters will tell a story about a dueling contest that was won by a man named Red, a reference to the Red Dead Revolver protagonist.

- In the graveyard beside Blackwater Chapel, there is a grave of a man named Harrison Cherry, who died in 1968 as stated on the gravestone. This would mean that the man dies 54 years AFTER the game.

- A man in Blackwater near the bank will say "I know you; you killed me before." If you turn away and look back he will be gone. He can also be seen at Armadillo, and will always be reading a newspaper.

Link to comment
Delen op andere websites

EE: De achievement die bij Undead Nightmare hoort: Six years in the making! Find and kill a sasquatch.

Zes jaar geleden kwam San Andreas uit, en daar werd ook al gepraat over bigfoot.

Wat betekent dat de naam van deze achievement mischien verwijst naar Bigfoot uit San Andreas (ook een myth).

Bewerkt: door TekaLoca
Link to comment
Delen op andere websites

Nadat je de laatste bigfoot bij die boom bent tegengekomen en je na de cutscene wegloopt, kan je nog andere bigfoots zien rondlopen dus echt uitgestorven zijn ze niet. Het grappige is dat ze ook achterna worden gezeten door zombie's :7

EDIT: Zijn er al mensen die naar binnen zijn gegaan in dat grote huis bij Tumbleweed?...

Bewerkt: door pilot
Link to comment
Delen op andere websites

Pilot, je kant toch kiezen of je 'm killt of niet ?

Ja, na de cutscene kan je kiezen of je hem dood maakt of niet. ik heb hem maar daar gelaten bij die boom en even later zag ik er toch een paar lopen in Tall Trees.

Bewerkt: door pilot
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...