DingKing Geplaatst: 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2010 @Madviper Dank je Ik ga het vanmiddag weer is proberen. Weet jij trouwens ook hoe je een zombie paard krijgt? Reageren
madviper Geplaatst: 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2010 Nee nog niet geprobeerd. Reageren
PowerPats Geplaatst: 28 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2010 Ik floot gewoon naar mijn paard en toen kwam er opeens een zombie paard aan. zombie paard is best wel ruk, hij heeft dan wel oneindig stamina maar hij stuurt als een natte zwabber. Reageren
madviper Geplaatst: 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2010 Besturing is zowiezo niet altijd even lekker van de paarden, van de personage ook niet. Maar die 4 nieuwe paarden zijn wel leuk om te hebben. Alleen voor challenges is het Dead paard niet altijd even handig Reageren
pilot Geplaatst: 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2010 @Madviper Dank je Ik ga het vanmiddag weer is proberen. Weet jij trouwens ook hoe je een zombie paard krijgt? Zombie paarden lopen overal rond. Ik heb bijna elke keer als ik een paard zie dat het een zombie paard is. Reageren
DingKing Geplaatst: 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2010 @Madviper Dank je Ik ga het vanmiddag weer is proberen. Weet jij trouwens ook hoe je een zombie paard krijgt? Zombie paarden lopen overal rond. Ik heb bijna elke keer als ik een paard zie dat het een zombie paard is. Moet ik toch eens beter om me heen gaan kijken Reageren
jallehab Geplaatst: 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2010 OPGELET ALLEEN DIT WEEKEND DUBBELE XP IN RDR MP Speciaal voor halloween heeft rockstar dit gedaan dus wil je snel nog een level veder dan moet je dit weekend red dead spelen de link Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2010 Maakt mij niet zoveel uit ik ben toch al rank 50 en hiervoor ga ik nu toch geen legendary doen. Reageren
Flokkert Geplaatst: 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2010 Ik was level 50 maar ik heb wel Legendary gedaan, ben nu level 5 of 6 ofzo. Reageren
PowerPats Geplaatst: 28 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2010 Godver ik werd wel zwaar depressief van die sasquatch hunting missie zeg. Reageren
pilot Geplaatst: 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2010 (bewerkt) Godver ik werd wel zwaar depressief van die sasquatch hunting missie zeg. Hoe dat zo? Ik schoot ze makkelijk 1 voor 1 af Ik had er wel moeite mee, omdat na al die jaren er eindelijk een Sasquatch in een Rockstar game zit en je ze allemaal behalve 1 moest afschieten Bewerkt: 28 oktober 2010 door pilot Reageren
arjan123nl Geplaatst: 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2010 ik heb de war horse en die 2 andere nieuwe paarden maar waar kan ik ze terug vinden? ja ik heb ze gevangen en getemt. Reageren
PowerPats Geplaatst: 28 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2010 (bewerkt) Godver ik werd wel zwaar depressief van die sasquatch hunting missie zeg. Hoe dat zo? Ik schoot ze makkelijk 1 voor 1 af Ik had er wel moeite mee, omdat na al die jaren er eindelijk een Sasquatch in een Rockstar game zit en je ze allemaal behalve 1 moest afschieten nou vanwege het zinloze ervan en het einde wat best wel triest is. en je kan hem wel doodschieten, maar dat heb ik vanzelfsprekend niet gedaan. Bewerkt: 28 oktober 2010 door PowerPats Reageren
Tomeken Geplaatst: 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2010 OPGELET ALLEEN DIT WEEKEND DUBBELE XP IN RDR MP Speciaal voor halloween heeft rockstar dit gedaan dus wil je snel nog een level veder dan moet je dit weekend red dead spelen de link Yeah cool Moet nog een level of 30 denk ik en ik ben legend 5 rank 50 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.