November 7, 201015 yr als ik aan het gamen ben zecht iedereen tegen niko dat die stinkt en dat die zeep moet gebruiken ?? kun je douchen dan of iets ?? Edited November 7, 201015 yr by koenthebest
November 7, 201015 yr Neen, je kan wel je kleren vervangen, maar volgens mij veranderd dat niets aan de zaak.
November 7, 201015 yr Author goede kleeren heb ik al gekocht bij perseus mischien moet ik eens vervangen of zoo want als ik lang mensen loop roepen ze van S O A P etc.
November 7, 201015 yr kun je douchen dan of iets ?? Je kan in het water springen, maar de vijvers, rivieren en de zee zullen ook wel niet echt schoon zijn. Verder adviseer ik het openbare zwembad in Steinway ook niet, want daar zijn (bij mij tenminste) ook al enkle voertuigen in verdwenen. Je kan een privé-zwembad proberen, misschien dat dat Niko wat opfrist Tuurlijk niet...
November 10, 201015 yr Mag ik dan gewoon heel veel x saven tot ik ongeveer een week verder zit? Telt dat ook?
als ik aan het gamen ben zecht iedereen tegen niko dat die stinkt en dat die zeep moet gebruiken ??
kun je douchen dan of iets ??
Edited by koenthebest