Geplaatst: 7 november 201014 jaren comment_1749928 als ik aan het gamen ben zecht iedereen tegen niko dat die stinkt en dat die zeep moet gebruiken ?? kun je douchen dan of iets ?? Bewerkt: 7 november 201014 jaren door koenthebest
Geplaatst: 11 november 201014 jaren comment_1751787 Dat week was een grap xd. Gewoon een lange tijd. Ongeveer 2 a 5 dagen.
Geplaatst: 11 november 201014 jaren comment_1751819 De uitspraken van de NPC's/Pedestrians zijn randomized. Je weet dus nooit wanneer je welke reactie krijgt, het gaat allemaal door elkaar. Wel heb ik het idee gekregen dat in de singleplayer de reacties verschillen, afhankelijk van welke outfit je draagt. Dus in het begin van de game als je rondwandelt als armoedzaaier zijn ze negatief, passend bij de kleding van Russian Clothes Shop, wanneer je bij Modo kan shoppen wat meer gemiddeld en wanneer je bij Perseus hebt gewinkeld meer positief. Afhankelijk dus van het pakje wat je draagt.
Geplaatst: 21 maart 201114 jaren comment_1818933 nou als Niko van missie terugkomt en hij raakte gewond waarbij het bloed op zijn kleren hangt gewoon even saven en hij is weer proper
als ik aan het gamen ben zecht iedereen tegen niko dat die stinkt en dat die zeep moet gebruiken ??
kun je douchen dan of iets ??
Bewerkt: door koenthebest