November 8, 201015 yr Hallo allemaal, Ik ben de laatste tijd veel films aan het kijken en dan vooral komedies maar ik ken er niet zo veel. Ik vroeg me af of jullie nog wat leuke films kennen. Ik vind American pie en Superbad wel leuke films, ook The Hangover vond ik wel lache. Weet iemand nog zulk soort films zoals Superbad en The Hangover etc? -De boer uit Rotterdam-
November 8, 201015 yr Due date is nu in de bioscoop het is een film van dezelfde makers als The Hangover.
November 8, 201015 yr Author Eentje die al uit is bedoel ik en die ik binne 1 dag kan kijken zonder naar de bios te gaan .
November 8, 201015 yr The Simpsons de film Liar Liar Als je fan bent van Atkinson: Alle Mr. Bean films + Johhny English
November 8, 201015 yr Scary movie(1+2+3+4) Epic movie Loaded Weapon(Parody op Lethal Weapon) Friday en de andere delen Don't be a Menace(Parody op Menace 2 Society en Boyz N The Hood, film is leuker als je deze twee films hebt gezien) Are we there yet Beerfest Extreme movie Harold & Kumar Strange Wilderness En er zijn er nog veel meer
November 8, 201015 yr -Borat -Brüno -Superhero Movie -Disaster Movie -Dodgeball -Little Man -Als je een beetje frans kan heb ik wel een film voor je, namelijk Le Mac -American Pie (Mijn favo blijft wel nummer 2 ) Here you go
November 8, 201015 yr Author The Simpsons de film Liar Liar Als je fan bent van Atkinson: Alle Mr. Bean films + Johhny English Allemaal al gezien behalve Liar Liar, zal ik eens een trailer van opzoeken. Scary movie(1+2+3+4) Epic movie Loaded Weapon(Parody op Lethal Weapon) Friday en de andere delen Don't be a Menace(Parody op Menace 2 Society en Boyz N The Hood, film is leuker als je deze twee films hebt gezien) Are we there yet Beerfest Extreme movie Harold & Kumar Strange Wilderness En er zijn er nog veel meer Scary movie heb ik al allemaal gezien en op DVD. Loaded weapon ga ik zeker kijken! Friday, bedoel je daar mee Friday the 13th? Zoja die heb ik al gezien. Don't be a menace zal ik eens opzoeken. Are we there yet ook. Harold and Kumar heb ik alle delen al gezien, geweldige films btw . strange wilderness zal ik ook eens opzoeken. Bedankt! -Borat -Brüno -Superhero Movie -Disaster Movie -Dodgeball -Little Man -Als je een beetje frans kan heb ik wel een film voor je, namelijk Le Mac -American Pie (Mijn favo blijft wel nummer 2 ) Here you go Borat al gezien. Bruno al gezien. Superhero movie al gezien. Disaster movie zal ik eens opzoeken. Dodgeball was ik al van plan te kijken. Little man ook al zovaak gezien, Ik hou absoluut niet van Franse films Alleen de taal al verpest het voor mij in een film :/ . American pie heb ik allemaal al gezien ^^ .
November 8, 201015 yr Scary movie heb ik al allemaal gezien en op DVD. Loaded weapon ga ik zeker kijken! Friday, bedoel je daar mee Friday the 13th? Zoja die heb ik al gezien. Don't be a menace zal ik eens opzoeken. Are we there yet ook. Harold and Kumar heb ik alle delen al gezien, geweldige films btw . strange wilderness zal ik ook eens opzoeken. Bedankt! http://en.wikipedia.org/wiki/Friday_%28film%29 Deze bedoelde ik ;P
November 8, 201015 yr Alle Monty Python films Airplane (I/II) Edited November 8, 201015 yr by S-te-Fan
November 8, 201015 yr -The party -Films van Laurel & Hardy -Charlie Chaplin -Hot shots -Hot shots part 2 -Inglourious Basterds -Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb -Shot in the dark -The pink panther (verschillende delen) -Dead snow -Hot fuzz -Shawn of the dead -Safety Last!
November 9, 201015 yr Author ik ken wel een leuke serie -The office US (is leuker dan UK) Die vind ik wel ok, maar niet geweldig.( ik heb het over de US versie, de UK heb ik nooit gezien) En bedankt allemaal voor de titels . Keep them coming! Ik hou trouwens niet echt van oude films zoals Chaplin en Laurel and Hardy. Meet the spartans heb ik al gezien. Edited November 9, 201015 yr by BoerDave
Hallo allemaal,
Ik ben de laatste tijd veel films aan het kijken en dan vooral komedies maar ik ken er niet zo veel.
Ik vroeg me af of jullie nog wat leuke films kennen.
Ik vind American pie en Superbad wel leuke films, ook The Hangover vond ik wel lache.
Weet iemand nog zulk soort films zoals Superbad en The Hangover etc?
-De boer uit Rotterdam-