November 9, 201015 yr Excuseer Hayte Budget: 800 euro, indien nodig tot de 900 euro. Doel: Gamen, vooral RTS. Desktop of laptop: Desktop Merk pc of samengesteld: Samengesteld, schijnt goedkoper te zijn. Benodigde randapparatuur: Geen. Besturingssysteem: Heb nog een Windows 7 schijfje liggen, dus neen. Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: Klavier, monitor, muis, headset. Voorkeuren voor merk ATi/NVIDIA of AMD/Intel: Het beste. Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: Door het bedrijf. Extra koeling (voor overklokken)?: Als het in het budget past. Edited November 10, 201015 yr by Badman
November 9, 201015 yr [b]Budget[/b]: [b]Doel[/b]: [b]Desktop of laptop[/b]: [b]Merk pc of samengesteld[/b]: [b]Benodigde randapparatuur[/b]: [b]Besturingssysteem[/b]: [b]Onderdelen die je nog wilt hergebruiken[/b]: [b]Voorkeuren voor merk ATi/NVIDIA of AMD/Intel[/b]: [b]Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate[/b]: [b]Extra koeling (voor overklokken)?[/b]:
November 10, 201015 yr Author Daar ben ik even te snel geweest, ik heb hier nog een muis, klavier, monitor en headset liggen. Ik heb dus enkel de computer zelf nodig.
November 27, 201015 yr Kijk eens hier! Iemand met ongeveer dezelfde wensen als iemand die ik net heb geholpen! http://www.gtaforum.nl/topic/116332-nieuwe-pc-voor-maxvito/page__view__findpost__p__1759043 Deze post past ook goed in dit topic. 800 euro precies met de beste spullen voor die prijs.
Excuseer Hayte
Budget: 800 euro, indien nodig tot de 900 euro.
Doel: Gamen, vooral RTS.
Desktop of laptop: Desktop
Merk pc of samengesteld: Samengesteld, schijnt goedkoper te zijn.
Benodigde randapparatuur: Geen.
Besturingssysteem: Heb nog een Windows 7 schijfje liggen, dus neen.
Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: Klavier, monitor, muis, headset.
Voorkeuren voor merk ATi/NVIDIA of AMD/Intel: Het beste.
Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: Door het bedrijf.
Extra koeling (voor overklokken)?: Als het in het budget past.
Edited by Badman