Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

Windows 7 thema voor Vista

Geplaatst:

Hi,

kan iemand me een werkend thema-bestandje geven voor Windows 7 thema op Vista?

Thanx :)

• Reacties 48
  • Bezichtigingen 4k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur

Niet echt wat ik zoek :(

Geplaatst:

Beter dan dat zal je niet krijgen. Dan heb je namelijk Aero nodig, wat je niet zomaar in je XP kan bouwen (zo ver ik weet)

Geplaatst:

Beter dan dat zal je niet krijgen. Dan heb je namelijk Aero nodig, wat je niet zomaar in je XP kan bouwen (zo ver ik weet)

voor zover ik weet heeft Vista Aero hoor ;)

Geplaatst:

Oh, Entschuldigung, dacht dat het Vista voor XP was. Maar jij, de topicstarter, wilt zeker gewoon die speciale Start balk ding of niet?

Geplaatst:
  • Auteur

Ik wil gewoon dat het net is of ik W7 heb. Dat wat er het meest op lijkt. Of helemaal hetzelfde is perfect :)

Geplaatst:

Je zou dit thema kunnen proberen.

Echter het zal nooit 100% kloppen, wil je dat wel dan moet je Windows 7 gewoon aanschaffen. :)

@Hieronder

Maar er is veel meer verbeterd in Windows 7 dan alleen de "look" hoor ;):puh:

Bewerkt: door BC7

Geplaatst:
  • Auteur

Bedankt maar ik ga echt niet Windows 7 gaan kopen enkel voor de look he :)

Geplaatst:

Windows 7 heeft niet alleen een betere look:

Is sneller

crasht minder vaak

Leuke nieuwe dingen etc noem maar op :)

Ik heb W7 en wil nooit meer terug naar vista...

Geplaatst:

ONWETENDHEID ALERT

Vista crasht alleen bij mensen die geen tot weinig verstand hebben van computers. Mijn systeem is, sinds een format van een jaar geleden, nog niet gecrasht. Als je gewoon zo nu en dan een virusscan doet, een defragmentatie en een register schoonmaak dan hoor je een goedlopend systeem te hebben.

Geplaatst:

ONWETENDHEID ALERT

Vista crasht alleen bij mensen die geen tot weinig verstand hebben van computers. Mijn systeem is, sinds een format van een jaar geleden, nog niet gecrasht. Als je gewoon zo nu en dan een virusscan doet, een defragmentatie en een register schoonmaak dan hoor je een goedlopend systeem te hebben.

Zelfs als je dat doet, crasht die nog wel eens

Geplaatst:
  • Auteur

Nu heb ik nog steeds geen thema :(

Geplaatst:

ONWETENDHEID ALERT

Zelfs als je dat doet, crasht die nog wel eens

Dat verklaart waarom Vista hier super liep, zelfs beter in vergelijking tot Windows 7, ik overweeg zelfs om straks weer clean Vista erop te zetten, het werkte gewoon beter

Geplaatst:

ONWETENDHEID ALERT

Niet iedereen die er verstand van heeft heeft ook zin om dat te doen. Het slaat toch nergens op dat je Windows altijd maar moet onderhouden voor een stabiel systeem, terwijl je bij Macintosh en Linux veel minder/niets hoeft te doen?

Geplaatst:

ONWETENDHEID ALERT

Niet iedereen die er verstand van heeft heeft ook zin om dat te doen. Het slaat toch nergens op dat je Windows altijd maar moet onderhouden voor een stabiel systeem, terwijl je bij Macintosh en Linux veel minder/niets hoeft te doen?

Windows heeft anders wel zijn compatibiliteit grotendeels aan zulke dingen te danken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.