November 23, 201015 yr er zijn twee missies in GTA IV die heten: "final destenation" en "ramson" Mischien een verwijzing naar de films? De missie ramson komt ook in GTA III voor. Supergtagamer
November 23, 201015 yr Author Da's toch waar je Gracie moet ontvoeren ofzo?/ Ja, maar dat is geen antwoord op mijn vraag.
November 23, 201015 yr Zijn geen EE's, met Final Destination bedoeld men gewoon de laatste plaats voor ... En Ransom, tja weet ik niet. Maar dit is gewoon geen EE
November 24, 201015 yr Er is wel een film genaamt Final destination. Alleen kijken als je 16 of ouder bent! Deel 1 Deel 2 Deel 3 Deel 4 Mischien verwijst die naam naar deze film?
November 27, 201015 yr Heb juist even gezocht op google naar 'Ransom' en het is blijkbaar een film met Mel Gibson en het gaat dus over een rijke man wiens zoon is ontvoerd. Dus ik trek mijn woorden terug
November 27, 201015 yr Author Heb juist even gezocht op google naar 'Ransom' en het is blijkbaar een film met Mel Gibson en het gaat dus over een rijke man wiens zoon is ontvoerd. Dus ik trek mijn woorden terug Ik wou al zeggen Maargoed. Ik denk dat dit wel een EE is
November 27, 201015 yr Heb juist even gezocht op google naar 'Ransom' en het is blijkbaar een film met Mel Gibson en het gaat dus over een rijke man wiens zoon is ontvoerd. Dus ik trek mijn woorden terug Ga jij dan hier even kijken en mij dan vertellen naar waar deze naam verwijst?
er zijn twee missies in GTA IV die heten: "final destenation" en "ramson"
Mischien een verwijzing naar de films?
De missie ramson komt ook in GTA III voor.
Supergtagamer