Jump to content
Geplaatst:
comment_1759154

hallo allemaal,

ik heb een probleempje en kan er niet uitkomen :S

De Probleem: ik wil een killingspree via TextDrawCreate maken, maar het lukt me niet :S

Example:" ~y~<NAAM> ~w~is on killingspree~n~~y~<kils> ~w~kils in a Row! "

ik heb dit gedaan: helemaal boven in: new Text:KS;
OnGameModeInit: KS = TextDrawCreate(428,433,"~y~%s ~w~is on killingspree~n~~y~%s ~w~kils in a Row!");                
               TextDrawFont(KS, 3);
OnPlayerDeath: (boven)new PlayerKills[MAX_PLAYERS] = 0
       PlayerKills[killerid] = PlayerKills[killerid] + 1;
PlayerKills[playerid] = 0;
       if (PlayerKills[killerid] < 2)
	{
	    TextDrawHideForAll(KS);
}
	if (PlayerKills[killerid] > 1)
	{
	    TextDrawShowForPlayer(MAX_PLAYERS,KS);
}
OnPlayerconnect: TextDrawHideForPlayer(playerid, KS);
OnplayerDisconnect: TextDrawHideForPlayer

ik heb natuurrlijk ook geprobeerd om bij OnGameModeInit dit te zetten Maar lukte niet :S

Example: "Bij OnGameModeInit:

new kName[128];

GetPlayerName(killerid, kName, sizeof(kName));

en toen deed ik: KS = TextDrawCreate(428,433,"~y~%s ~w~is on killingspree~n~~y~%s ~w~kils in a Row!",kName,GetPlayerScore);

maar dit lukte ook niet kreeg errors :("

ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Alvast Bedankt,

Never

Bewerkt: door Never

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1759238

TextDrawShowForPlayer(MAX_PLAYERS,KS); klopt niet. MAX_PLAYERS bevat enkel het totaal aantal spelers. Standaard is dit 500 dus de textdraw word weergeven voor de speler met id 500. Je kan de textdraw beter weergeven bij OnPlayerConnect of OnPlayerSpawn. Ik raad het tweede aan en dat je bij OnPlayerDeath deze even verbergt. Bij deze callbacks kan je simpelweg de "playerid" gebruiken.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1759376

TextDrawShowForPlayer(MAX_PLAYERS,KS); klopt niet. MAX_PLAYERS bevat enkel het totaal aantal spelers. Standaard is dit 500 dus de textdraw word weergeven voor de speler met id 500. Je kan de textdraw beter weergeven bij OnPlayerConnect of OnPlayerSpawn. Ik raad het tweede aan en dat je bij OnPlayerDeath deze even verbergt. Bij deze callbacks kan je simpelweg de "playerid" gebruiken.

oh oke

bedankt voor de tip/hulp ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.