Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Death Inc.'s Empire State of GTA filmpje

Death Inc. laatste project is net een paar dagen klaar. Wat ze hebben geprobeerd is een GTA-versie te maken van de muziekvideo "Empire State of Mind" van Jay-Z en Alicia Keys.

Het nummer van Jay-Z en Alicia Keys is een ode aan New York, en diezelfde ode heeft Death Inc. geprobeerd te brengen aan het Liberty City van Rockstar Games. Met het filmpje probeert Death Inc., al ruim 2,5 jaar na release van de game, dat "eerste keer"-gevoel weer terug te brengen bij de fans.

• Replies 33
  • Views 11k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Ik ben dan wel geen lid van Death Inc., maar ik wil ze wel complimenteren met dit werk. Zeer mooi gemaakt. :tu:

Mooi gedaan :)_O_:tu: Maargoed.. wat verwacht je anders van D.I. <3

Ook zag ik mijn naam terug in het begin :)

Ik zelf ben lid van D.I.

Dit vond ik een heel mooi filmpje. Het eerste keer gevoel komt hier zeker in terug :dans:

Het mooie is ook dat ik een paar seconde in beeld kom (4:47) :puh:

Hé Joriz, we hebben het niet geprobeerd. We hebben het met succes gedaan. :)

WOWOW Nice nice filmpje. Ik heb btw ook een muziekfilmpje gemaakt maar die van mij faalt hard

Mooi filmpje hoor en die van Dieko is ook niet echt verkeerd.

Dat hebben we toch maar mooi geflikt :tu:

Het is een mooi resultaat geworden, mijn complimenten voor al het geleverde werk. ^_^

Gelieve deze video nog niet buiten de ledensectie door te linken, er komt nog een openbaar bericht op deathblog

En nu dit nieuwsbericht. XD

Ik wil hierbij dan ook bovenstaand citaat nomineren voor grootste understatement binnen Death Incorporated in het jaar 2010.

*ughum* maar goed, wat hebben wij (de crew) gelachen tijdens het maken van dit project. Vooral het laatste shot met de poging van het gelijk tijdig springen op de trap XD

He Shorty_D?

vetttttttt... :tu:

je zal er maar bijhoren :D

groet

Edited by larfje94

naar alle medewerkers van deze gta clip . goed gedaan met het bewerken van het systeem . hoe ver zal je gaan ?! :clown:

Wel, we hebben niet met de PC versie gewerkt. We zijn een xbox360 clan, en hebben dit allemaal gecapped met capture apparatuur. We hebben alleen dus de ingame filmmogelijkheden die het spel ons te bieden heeft, want de console-versies hebben geen video editor. Allemaal ingame footage.

EDIT: Welkom op het forum, trouwens! :dans: Eerste bericht na 5 jaar lidmaatschap.

Mooi gedaan, maar voor een filmpje wat een tribute moet zijn voor New York is het wel een beetje flauw dat jullie politieauto's opblazen en chaos trappen. :puh:

PS: En beste tribute song voor New York is natuurlijk 'New York New York' van Frank Sinatra. 0_0