Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
  • Reacties 33
  • Bezichtigingen 3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Wat voor cijfer geven jullie 2010? 56 leden hebben gestemd

1. 1. Wat voor cijfer geven jullie 2010?

• Onvoldoende
      10
    • 6
      10
    • 7
      8
    • 8
      16
    • 9
      8
    • 10
      4

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1762982

Nou dit jaar dan moet ik wel ff goed nadenken wat er allemaal gebeurt is.....

Nou nederland met wk in de finale goeie cijfers op school ik geef het een 7 niet top jaar had wat meer -punten waar ik het liever niet over heb.

Geplaatst:
comment_1763034

7, omdat school saai is, ik er slechte cijfers heb gehad voor bepaalde vakken en verder vanwege mijn irritante leerlingen, waardoor ik me vaak niet kon concentreren. :7

Overigens was het verder wel een fijn jaar. :)

Geplaatst:
comment_1763040

Ik heb mijzelf een 9 gegeven. Dat is omdat dit echt een geweldige succesvolle jaar is. Ik heb mijn school papiertjes binnen, ik ben goedgekeurd voor de Landmacht etc.

Tevens heb ik het heel erg na mijn zin gehad dit jaar, 2011 wordt alleen maar beter, that's for sure!

Geplaatst:
comment_1763059

Ik heb dit jaar een onvoldoende gegeven. Gamen en het forum hierzo was wel in orde, maar als ik naar real life kijk, is het het dus niet geworden. Op het werk sta ik figuurlijk stil, en stil staan is achteruitgang. De opleiding die ik ben gaan doen om vooruit te komen, dat gaat ook niet echt lekker. En dan is er nog privé, maar dat houd ik lekker privé.

Geplaatst:
comment_1763086

Ik eindigde het jaar moeilijk, en ging hem ook vrij moeilijk in. Maar ik heb het allemaal weten recht te trekken, met een compleet nieuwe wending van mijn leven. Van toneel naar radio, was een leuke maar zware overgang. Maar dat heeft me een nieuwe draai gegeven, verder ben ik gelukkig nog altijd vergezeld door vrienden en tot net voorheen ook liefde. Maar ook dat zit al weer snor bijna, geen klachten eigenlijk. Ik leidt een prima leven, kan doen wat ik wil en wanneer ik wil. Dat is gewoon heel fijn, en daarom. Krijgt ook dit jaartje, alles meegaande een nette 8. :)

Geplaatst:
comment_1763091

een onvoldoende, vergeleken met dit jaar zou de Hel een zonnig vakantie oord zijn geweest, alles wat mis kon gaan is mis gegaan

Hier sluit ik me bij aan. Dit jaar was een van de moeilijkste jaren uit mijn leven. Er zijn wel redelijk leuke dingen gebeurd, maar dat trekt het vervelende alles behalve recht.

Geplaatst:
comment_1763098

Dit jaar was wat mij betreft een 8 waard. Geen opvallende negatieve zaken en wel positieve...zo heb ik bijvoorbeeld eindelijk de juiste studiekeuze gemaakt. Maar ook 't uit huis gaan ervaar ik als iets positiefs. Lekker jaar dus, maar hoger dan een 8 kan natuurlijk ook...volgend jaar maar voor gaan :)

Geplaatst:
comment_1763193

8, ging goed op school tot ik me rapport kreeg, dat moet ik wel gaan verbeteren, lukt me wel. Het enige wat eigenlijk minder is is school.

Dit topic lijkt trouwens wel veel op het Rate je leven topic.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.