Jump to content

[2010] Hoe was jouw jaar?


Visser23

Wat voor cijfer geven jullie 2010?  

56 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat voor cijfer geven jullie 2010?

    • Onvoldoende
      10
    • 6
      10
    • 7
      8
    • 8
      16
    • 9
      8
    • 10
      4


Recommended Posts

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    1

  • Visser23

    1

  • BoerBanaan

    1

  • Cheers.

    1

Ik heb hem een 9 gegeven, omdat ik echt een heerlijk jaar heb gehad, op school gaat het wel lekker en ik heb nog veel vrije tijd over. Ik geef hem geen 10 omdat er natuurlijk altijd wat uitglijders tussen zitten en school zuigt. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Nou dit jaar dan moet ik wel ff goed nadenken wat er allemaal gebeurt is.....

Nou nederland met wk in de finale goeie cijfers op school ik geef het een 7 niet top jaar had wat meer -punten waar ik het liever niet over heb.

Link to comment
Delen op andere websites

7, omdat school saai is, ik er slechte cijfers heb gehad voor bepaalde vakken en verder vanwege mijn irritante leerlingen, waardoor ik me vaak niet kon concentreren. :7

Overigens was het verder wel een fijn jaar. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb mijzelf een 9 gegeven. Dat is omdat dit echt een geweldige succesvolle jaar is. Ik heb mijn school papiertjes binnen, ik ben goedgekeurd voor de Landmacht etc.

Tevens heb ik het heel erg na mijn zin gehad dit jaar, 2011 wordt alleen maar beter, that's for sure!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dit jaar een onvoldoende gegeven. Gamen en het forum hierzo was wel in orde, maar als ik naar real life kijk, is het het dus niet geworden. Op het werk sta ik figuurlijk stil, en stil staan is achteruitgang. De opleiding die ik ben gaan doen om vooruit te komen, dat gaat ook niet echt lekker. En dan is er nog privé, maar dat houd ik lekker privé.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik eindigde het jaar moeilijk, en ging hem ook vrij moeilijk in. Maar ik heb het allemaal weten recht te trekken, met een compleet nieuwe wending van mijn leven. Van toneel naar radio, was een leuke maar zware overgang. Maar dat heeft me een nieuwe draai gegeven, verder ben ik gelukkig nog altijd vergezeld door vrienden en tot net voorheen ook liefde. Maar ook dat zit al weer snor bijna, geen klachten eigenlijk. Ik leidt een prima leven, kan doen wat ik wil en wanneer ik wil. Dat is gewoon heel fijn, en daarom. Krijgt ook dit jaartje, alles meegaande een nette 8. :)

Link to comment
Delen op andere websites

een onvoldoende, vergeleken met dit jaar zou de Hel een zonnig vakantie oord zijn geweest, alles wat mis kon gaan is mis gegaan

Hier sluit ik me bij aan. Dit jaar was een van de moeilijkste jaren uit mijn leven. Er zijn wel redelijk leuke dingen gebeurd, maar dat trekt het vervelende alles behalve recht.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit jaar was wat mij betreft een 8 waard. Geen opvallende negatieve zaken en wel positieve...zo heb ik bijvoorbeeld eindelijk de juiste studiekeuze gemaakt. Maar ook 't uit huis gaan ervaar ik als iets positiefs. Lekker jaar dus, maar hoger dan een 8 kan natuurlijk ook...volgend jaar maar voor gaan :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...