Jump to content
Geplaatst:
comment_1770013

puma.gif

Puma, onder meer bekend om zijn trainingspakken en sneakers kunstjes in de modding sectie van het forum en het Kerstprobleem, gaat voortaan in een blauw jasje over het forum slenteren. Vanaf heden gaat Puma de modding sectie onveilig maken. Dat hij goed is in het modden van GTA moge duidelijk zijn, maar nu krijgt hij de nieuwe uitdaging om te gaan modereren! Uiteraard heeft de voltallige crew alle vertrouwen in zijn kunnen, en anders kan hij altijd nog de afwas doen in het keukentje van de crew. Hoe dan ook, welkom in de crew en veel succes Puma!

Krijg ik nu mijn worteltje..?

• Reacties 50
  • Bezichtigingen 5.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1770441

Waar Patrick op doelt is dat jij de promotie van Puma direct linkt aan Het Kerstprobleem. Dat geeft aan dat je niet veel verder kijkt dan je neus lang is. Ik heb weinig verstand van Modding, maar ik heb gezien dat Puma ontzettend vette mods maakt, en er gewoon veel verstand van heeft. Het lijkt me toch net wat aannemelijker dat hij dáárom moderator is geworden, en niet omwille van een activiteit die hij heeft opgezet.

Geplaatst:
comment_1770444

Het was ook helemaal niet zo bedoelt, niet negatief. Ikzelf loop ook nooit rond in het Modding gedeelte. Maar het is ook wel toevallig dat Puma iets organiseerd dat hij meteen gepromoveerd wordt. Ookal heeft het er niks mee te maken.

Geplaatst:
comment_1770451

Je geeft zelf al aan dat het er niets mee te maken heeft. Waarom suggereer je een paar posts terug dan wel dat het 'vast door de kerstzoektocht komt'? Ik kan niet voor Puma denken, maar het lijkt me nogal lullig als iemand je promotie aan zo'n evenement koppelt.

Maar goed, voordat we afdwalen trek ik me terug uit dit topic. Het is immers bedoeld voor felicitaties en niet voor discussies omtrent de reden van zijn promotie.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.