Jump to content
  • Reacties 34
  • Bezichtigingen 26.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Welk cijfer geef je gta vice city 62 leden hebben gestemd

1. 1. Welk cijfer geef je gta vice city

• 1
      0
    • 2
      0
    • 3
      0
    • 4
      0
    • 5
      1
    • 6
      2
    • 7
      2
    • 8
      15
    • 9
      18
    • 10
      24

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1773871

Een tien. De game is natuurlijk verouderd, en grafisch gezien inmiddels een blokkerige puinhoop... Maar de sfeer in de game maakt een heleboel goed! Ik vind het dan ook de beste tot nu toe gezien de sfeer in de stad. :tu:

Geplaatst:
comment_1774053

Ik geef het een 10. Het maakt me eigenlijk niet uit dat het verouderd is, want ik speel het soms nog altijd. Het is gewoon heerlijk om bij de zonsopgang aan het strand te rijden, met terwijl een paar geweldige 80's op de achtergrond.

Ik vind andere GTA's ook niet slecht, maar nog geen andere GTA zou van mij een 10 ontvangen. Deze wel.

Geplaatst:
comment_1774151

Vice City zal altijd mijn favoriete GTA game zijn als het om de sfeer en setting gaat. Ook de missies en het verhaal zijn geweldig. De game is helaas wat verouderd en dat beperkt de mogelijkheden, ook de graphics zijn niet meer van nu. Dat maakt de game er natuurlijk niet minder op, in die periode was deze game ontzettend goed en nu is het vrijwel een klassieker. Net als alle andere delen, maar Tommy Vercettie vind ik toch wel het beste GTA personage uit de GTA geschiedenis. Deze classic krijgt een verdiende 10! _O_

• 2 weken later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1786660

Een tien is wat te optimistisch, maar een 9 is het zeker waard! :tu: Het spel heeft een heerlijke sfeer, en de missies zijn ook goed te doen en erg afwisselend. De game is natuurlijk al verouderd, maar dat maakt hem niet minder goed. :D

• 2 maanden later...
  • 1 maand later...
  • 4 weken later...
Geplaatst:
comment_1846919

Een 9,

Zoals al eens is gezegd Hij is al wat verouderd. Maar nog steeds die soundtrack, de personages en het verhaal. Creëren samen met de gehele setting een geweldig topgame die vandaag de dag nog steeds geweldig is.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.