Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Welk cijfer geef je gta vice city

Posted

Hallo ik krijg voor nieuwjaar gta vice city.

Maar ik wil alvast weten welk cijfer julie geven.

• Replies 34
  • Views 27k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Welk cijfer geef je gta vice city 62 members have voted

1. 1. Welk cijfer geef je gta vice city

• 1
      0
    • 2
      0
    • 3
      0
    • 4
      0
    • 5
      1
    • 6
      2
    • 7
      2
    • 8
      15
    • 9
      18
    • 10
      24

Please sign in or register to vote in this poll.

Featured Replies

Een tien. De game is natuurlijk verouderd, en grafisch gezien inmiddels een blokkerige puinhoop... Maar de sfeer in de game maakt een heleboel goed! Ik vind het dan ook de beste tot nu toe gezien de sfeer in de stad. :tu:

Een 10.

Hij is inmiddels al verouderd zoals Jacky-2007 al zei. Het blijft toch de eerste GTA die ik heb 'ontdekt' via mijn neef :)

En ik heb natuurlijk ook heel veel uren lol gehad aan die game! :tu:

Een negen. Ik vind het een hele goed game, hoewel het spel al verouderd is. De sfeer is heel leuk, maar ik vind de sfeer in San Andreas toch net iets leuker.

Ik geef het een 10. Het maakt me eigenlijk niet uit dat het verouderd is, want ik speel het soms nog altijd. Het is gewoon heerlijk om bij de zonsopgang aan het strand te rijden, met terwijl een paar geweldige 80's op de achtergrond.

Ik vind andere GTA's ook niet slecht, maar nog geen andere GTA zou van mij een 10 ontvangen. Deze wel.

Ik ben het nu zelf voor het eerst aan het spelen, en het is een fantastisch spel. Zoveel mogelijkheden en een perfecte sfeer.

een 9 een fantastisch spel maarja het is verouderd en ik voel de sfeer niet meer.

Vice City zal altijd mijn favoriete GTA game zijn als het om de sfeer en setting gaat. Ook de missies en het verhaal zijn geweldig. De game is helaas wat verouderd en dat beperkt de mogelijkheden, ook de graphics zijn niet meer van nu. Dat maakt de game er natuurlijk niet minder op, in die periode was deze game ontzettend goed en nu is het vrijwel een klassieker. Net als alle andere delen, maar Tommy Vercettie vind ik toch wel het beste GTA personage uit de GTA geschiedenis. Deze classic krijgt een verdiende 10! _O_

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Een tien is wat te optimistisch, maar een 9 is het zeker waard! :tu: Het spel heeft een heerlijke sfeer, en de missies zijn ook goed te doen en erg afwisselend. De game is natuurlijk al verouderd, maar dat maakt hem niet minder goed. :D

Een 9! Het is een mooi spel, ook al is hij wat oud :tu:

• 2 months later...

leuk spel vooral omdat het typisch eind jaren 70 is en de muziek top was. De graphics waren 's avonds te gek net als de bedrijven, de eilanden en de missies vond ik wat minder

Het blijft zo'n geweldig spel.

Die muziek! Out Of Touch, Africa etc etc

De missies en bedrijven blijven ook gewoon geweldig.

Echt weer is der bij pakken ^_^

• 1 month later...
  • 4 weeks later...

8, mooi spel, maar alleen jammer dat de missies zo simpel zijn :cab:

Een 9,

Zoals al eens is gezegd Hij is al wat verouderd. Maar nog steeds die soundtrack, de personages en het verhaal. Creëren samen met de gehele setting een geweldig topgame die vandaag de dag nog steeds geweldig is.