December 25, 201015 yr Chicken gun DOWNLOAD LINK Vervangt de colt 45. Oude, niet eerder gereleaste mod .
December 25, 201015 yr Author Nope . En dit zijn allemaal mods van jaren geleden . Voertuigen komen volgende week.
December 26, 201015 yr Grappig, ik zag 'm al bij je andere release topic! Maakt de kip ook kakel geluidjes?
December 27, 201015 yr PumA kan je de kogels van de Kip niet veranderen naar Eieren? Kogels hebben zover naar mijn weten geen aparte model, dus nee het is niet mogelijk
December 27, 201015 yr PumA kan je de kogels van de Kip niet veranderen naar Eieren? Kogels hebben zover naar mijn weten geen aparte model, dus nee het is niet mogelijk RPG wel
December 27, 201015 yr Author PumA kan je de kogels van de Kip niet veranderen naar Eieren? Weet niet of jij ooit de kogels van een geweer hebt zien vliegen........?
December 28, 201015 yr PumA kan je de kogels van de Kip niet veranderen naar Eieren? Weet niet of jij ooit de kogels van een geweer hebt zien vliegen........? van een RPG wel kan je de chicken gun niet veranderen naar RPG zodat ie eieren kan afschieten?
Chicken gun
DOWNLOAD LINK
Vervangt de colt 45. Oude, niet eerder gereleaste mod
.