Jump to content

Wat zou jij allemaal willen in een nieuwe R* game?


profbotje2

Genre  

24 leden hebben gestemd

  1. 1. Welk genre R* game naast GTA en RDR?

    • Prehistorie
      2
    • Romeinse Tijd
      3
    • Egypte
      2
    • Middeleeuwen
      1
    • Renaissance (17e eeuw, zee en piraten!)
      7
    • Vroeg 20e eeuw (jaren '20-'50, 'mafia stijl')
      2
    • 2e wereldoorlog (ondergronds werk)
      3
    • China/Japan
      3
    • In de toekomst/ruimte
      6
    • Sprookjeswereld
      2
    • Anders, namelijk...
      7


Recommended Posts

Ik weet niet of het hier thuis hoort of ergens anders, maar toch gekozen om hem hier te openen.

Ik vroeg me af welke andere sfeer jullie in een Rockstar game zouden willen zien, naast Red Dead Redemption?

Naast de GTA serie heeft Rockstar namelijk een soort 'spin-off'/'zij-game' (zo zie ik het) gemaakt dat in principe een GTA-game is, maar dan in het Wilde Westen (Red Dead Redemption voor degenen die het afgelopen jaar onder een steen leefden).

Ik persoonlijk vind het idee briljant, verfrissend en het is simpelweg leuk om het concept wat GTA zo goed maakt in een ander sausje te gieten. Toegegeven, RDR heeft lang niet zoveel mogelijkheden en humor als GTA, maar toch is het een in mijn ogen bijna perfect spel en er zijn zoveel goede dingen aan deze game dat ik er niet aan wil beginnen, want dan ben ik er nog een tijdje mee bezig.

Natuurlijk 'moeten' ze natuurlijk lekker een nieuwe GTA blijven ontwikkelen, maar hoe vet zou het zijn als er weer een spel zoals RDR uitkomt, maar dan in weer een andere setting? Als je er iets meer 'GTA' in toevoegt (dus echte steden, meer mogelijkheden, meer humor en vooral een hoge herspeelbaarheid doordat er telkens wat te kloten en te ontdekken valt) dan kan het niet anders of het wordt weer een topper zoals RDR.

Nu mijn vraag: welke sfeer zouden jullie graag in zo'n nieuw Rockstar project willen zien?

(als het goed is kun je meerdere sferen aanklikken zodat je dingen aan kunt kruisen die je leuk vindt en dingen niet aan kunt kruisen als je ze niet wilt)

Ik zal iedere mogelijke sfeer kort toelichten (over het algemeen op historisch gezien chronologische volgorde):

De Prehistorie

Deze zou wel heel erg gewaagd zijn, maar kan toch vermakelijk zijn.

Om hier een game van te maken met veel mogelijkheden en missies lijkt me een enorme uitdaging, vooral omdat het min of meer tegengesteld is aan moderne GTA-series die zich in steden à la 21e eeuw afspelen. Deze speelt zich af in de bush-bush.

Wat je er sowieso in kunt stoppen zijn wapens als boemerangen, knuppels, stenen gooien, speren, verdovingspijltjes en... vast nog een paar dingen. Als je de mogelijkheden maar groot genoeg maakt kun je hier al een groot 'kloot-effect' maken. Een ander groot punt is natuurlijk een prachtige omgeving. In RDR hebben we al gezien dat prachtige omgevingen zeker tot de mogelijkheden behoort. Wat wel kan tegenwerken is dat de hoofdpersoon (onderdeel van een rondtrekkende stam of stam die in de jungle o.i.d. verblijft) niet al te variërende omgevingen kan tegenkomen omdat zelfs als de stam rondtrekt niet zomaar van de jungle in de woestijn kan komen. Wat een optie dus zou kunnen zijn is om twee of drie 'verhalen' in het spel te stoppen, elk met een relatief kort verhaal, een andere omgeving en een andere 'sfeer' en stam. Denk hierbij aan halve GTA-verhaallijnen of een GTA-IV-DLC verhaallijn maar dan iets langer, met in één verhaal een stam midden in de bush-bush/jungle (met houten huisjes, verdovende pijltjes, leeuwen etc) een andere stam zijn de maya's, weer een andere die leven op de toendra's (mammoeten, dikke 'bontjassen' etc) en een andere weer ergens anders.

Ik weet zeker dat je al drie omgevingen er in kunt stoppen (natuurlijk moet iedere omgeving van zichzelf al variërend zijn, bijvoorbeeld in het Toendra-wereld van besneeuwde bergen en gletsjers via toendra's naar wat warmere grasvlakten o.i.d.) en als je ook al een beetje varieert in de tijd (dus de ene stam in het jager-verzamelaars tijdperk met jacht op dieren en de ander in het verder gevorderde stenen tijdperk (bijvoorbeeld de maya's) met ruziënde buurstammen e.d.) heb je al een goede basis om op voort te bouwen. Zolang het sfeertje er echt naar voren komt en het nog redelijk GTA-achtig is (missies doen voor het stamhoofd) kan het een topgame worden.

De Romeinse Tijd

Volgens mij bestaat er al een recente game die zich in deze sfeer afspeelt (ben even de naam kwijt), maar GTA zou zich er ook aan kunnen wagen.

Dit lijkt me makkelijker uit te leggen en het spreekt ook iets meer voor zich dan de Prehistorie-setting, maar toch ga ik er natuurlijk wat verder op in.

Hier kun je, i.t.t. de Prehistorie-setting en gewoon zoals bij GTA en RDR, één hoofdpersoon en verhaallijn nemen.

Je begint in een klein Asterix en Obelix-dorpje in Frankrijk en werkt je zeg maar steeds verder op in een cirquit (of een crimineel cirquit mogelijk is weet ik niet maar een bloeddorstige held zou mogelijk kunnen zijn?) tot je bijvoorbeeld in grote steden als Athene en Rome uitkomt, en zodoende heb je al een verhaallijn. Gooi er ook nog een beetje Fable in en je kunt zomaar een belangrijke leider worden van een leger gladiatoren of een stad(je) of iets dergelijks, met Ceasar als je opdrachtgever :puh: Toch moet het natuurlijk vooral GTA-achtig blijven, dus missies om iemand te vermoorden (al dan niet met een bij elkaar geraapt legertje) of binnensluipen in het paleis van Ceasar zullen zeker de revue passeren.

Hier kun je zeker een GTA-San Andreas-sausje overheen gooien door ervoor te zorgen dat je echt een contrast hebt tussen mooi en uitgestrekt Grieks/Frans/Turks/Hollands platteland met hier en daar dorpjes en de grote Romeinse Steden.

Wapens zijn natuurlijk zwaarden, maar ook pijl en boog zou zeker niet mogen ontbreken. Meer ideeën hiervoor zijn natuurlijk welkom.

Kloten is ook zeker mogelijk, graansilo's in de fik steken of Romeinse Badhuizen terroriseren met als gevolg een half leger achter je aan komen meteen in me op als ik aan het thema denk.

Egypte

Een zeer sterke sfeer die zeker in je geheugen gegrift zal blijven staan. Vooral als er voor gezorgd wordt dat men na uren spelen al dat zand nog niet zat is.

Ik denk eerlijk gezegd dat dit thema voor zich zal spreken. Egyptische steden en nederzettingen, Farao's als opdrachtgevers, mummies pesten, terror op de piramide's, varen op de Nijl, Scorpioenen in het zand, uitgestrekte woestijnen verkennen op je kameel op zoek naar rovers, noem maar op.

Een verhaal waarbij je je opwerkt van slaaf tot trouwe dienaar van de Farao met macht (als dat realistisch is :puh:)

Wat zeker tot de mogelijkheden kan behoren is dat dit Egypte-thema geïntegreerd wordt in het hierboven beschreven Romeinse thema, als een soort extra gebied waar je later in het spel kan komen en als Romeinse soldaat(leider) in goede aarde moet vallen bij de heersers aldaar.

Romeins thema en Egypte-thema bij elkaar zou een perfect thema kunnen zijn!

De Middeleeuwen

De vroege of de late, dat maakt mij niet uit. Als er maar kastelen en de typische dorpjes e.d. inzitten is het mij prima.

Ik denk dat dit ongeveer hetzelfde zal werken als de Romeinse Tijd, maar dan... in de middeleeuwen. Tsja.

Toevoeging zou zeker kunnen zijn het houden van die duellen op paard met die lansen.

Kunst zou wel zijn dat het niet teveel op Fable moet gaan lijken :puh:

Een mooie mogelijkheid tot kloten zou kunnen zijn om kastelen te bombarderen of mensen beschuldigen van hekserij e.d.

Ook kanonnen verkeerd bedienen en per ongeluk de helft van je eigen leger opblazen zou zeker altijd leuk blijven.

En een niet te missen wapen is natuurlijk de kruisboog!

De Renaissance

Met nog een beetje de Middeleeuwen smaak er in, zou dit zeker veel mogelijkheden kunnen hebben. Een Hollandse haven (met ontploffende schepen vol kruit), havens en steden in andere landen en natuurlijk de tropische Caraïben zouden voor een perfecte sfeer moeten zorgen.

Vooral dit laatste is het eerste waar ik aan dacht toen ik bedacht dat van een ander thema dan Western ook een game gemaakt zou kunnen worden. In plaats van paardje rijden als Cowboy op Amerikaanse Prairies, waarom dan ook niet piraatje spelen op schepen en blauwe zeeën en tropische eilanden? Lekker chaos scheppen in een stadje vol beschonken piraten-zatlappen, zoals Tortuga in de Pirates of the Caribbean films, of hetzelfde in een nette havenstad vol orde. Sloepenbootjes besturen via wat grotere piratenschepen tot gigantische Royal Navy-scheppen die je zonet gekaapt hebt. En dan op volle vaart de haven van Amsterdam binnenvaren!

Ook hier zijn de mogelijkheden oneindig, en ook bij dit thema ga ik me er niet wagen want dan wordt de tekst te lang. Maar als jullie ideeën en voorbeelden hebben hoor ik het graag! (ik moet ineens denken aan een slapende piraat die tegen een kokosboom aanligt, en mijn vingers aan de trigger van mijn controller die het niet kunnen later een kokosnoot van de boom af te schieten zodat de piraat een hersenschudding van hier tot ginder krijgt).

Tot de wapens gaan nu ook de pistolen en geweren behoren, dus als de vorige delen een beetje GTA af waren, dan komt dit deel dichter bij GTA en RDR dan ooit.

De wereldmap zou er uit kunnen zien als een grote zee met hier en daar tropische eilandjes (fungerend als kleine dorpjes) en in een hoek/rand van de wereld een begin van een groot continent met aan zee natuurlijk de gigantische havensteden.

Jaren '20-'50 (Mafia-stijl)

Als je alleen al kijkt naar wat ik tussen haakjes achter het thema heb gezet, weet je al welk voorbeeld ik ga noemen om uit te leggen wat ik met dit thema voor ogen heb.

Kijk simpelweg naar de games Mafia en Mafia II en je weet precies wat ik bedoel met dit thema.

Alles in de tijd met de eerste auto's, de Roaring Twenties, mannetjes in smokings en hoeden, de eerste dove films, de mafia etc. Het is een perfect thema waar Rockstar zich in principe aan zou kunnen wagen, maar er bestaat dus al minimaal één serie met een soortgelijke GTA opzet waardoor dit thema eigenlijk overbodig is om te maken door Rockstar.

Toch heb ik hem er bij gezet, want het is een ijzersterk thema. En mocht je van dit thema houden, kun je hem natuurlijk gewoon aankruisen in de poll.

2e wereldoorlog

De stijl zal een beetje lijken op die van Mafia, al is de tijd hier natuurlijk verder gevorderd (tenminste, ten opzichte van de eerste Mafia). Overduidelijk zal zijn dat de nodige Duisters en verzetslieden in de game het loodje leggen, en het zal zeer moeilijk zijn om niet in vlagen een Call of Duty, Brothers in Arms of Medal of Honor look-a-like moment te creeëren.

Wat je hier natuurlijk kunt doen is niet het soldaatje in het leger spelen, maar iemand die is afgekeurd o.i.d. voor de militaire dienst maar toch werkt voor de Ondergrondse. Er zijn zoveel missies om op te noemen die je hiermee kunt creeëren, zoals in het geheim brieven rondbrengen zonder dat iemand je ziet, mensen vermoorden (zoals gewoonlijk), bruggen opblazen...

Een aanslag plegen op Hitler (Valkyrie, bekend?) die helaas mislukt en waar je dan later te maken krijgt met wraakzuchtige Duitsers die je willen oppakken, etc...

Probleem hierbij wel is dat de toon van dit spel wel erg serieus zal zijn. Het is een relatief gevoelig onderwerp en om te kunnen kloten in een game waarbij je bijvoorbeeld bommenwerpers steelt van de Duitsers maar je eigen stad bombardeerd (het zou geen GTA-achtige game zijn als het niet kon) en dus de Duisters helpt zal ongetwijfeld qua 'droog idee' grappig zijn maar als je de context waarin je het doet er bij haalt is het wellicht een stuk minder leuk. De grens tussen 'lekker rondkloten' en 'ziekelijk' zal hier dichter bij elkaar liggen dan menig ander spel.

Toch valt hier een goede game van te maken, als je naar de missies kijkt en als je Duitse Führer-aanbiddende paleizen kunt terroriseren is het wellicht tot een goed einde te brengen.

China/Japan

Dan een thema wat ik niet zo snel chronologisch in de lijst kan plaatsen.

Waar ik met dit thema op doel is het overduidelijk Aziatisch getinte wereldje waarin je kunt rondkloten.

De grote vraag is alleen hoe je dit in een game kunt toepassen.

Enerzijds kan het een extra thema zijn in een andere game (een nieuwe GTA met een stad als Hongkong of Tokio erin verwerkt, Romeinse tijd-spel met een gebied als Mongolië en vijand Djengis-Khan of Renaissance-spel met Tokio o.i.d. als havenstad), anderzijds is het misschien te verwerken in een eigen game.

De vraag hierbij is dan weer: speelt het zich af in een vroeg China/Mongolië/Japan, of in een huidig China/Japan met grote metropolen als Tokio maar ook met de bekende rijstvelden om toch ook dat plattelandstintje erin te verwerken?

Hoe dan ook, ook hier kun je natuurlijk een goed spel van maken, met een zeer bijzondere sfeer en de mogelijkheden met buskruit en vuurwerk zijn wellicht ook wel oneindig.

Toekomst/ruimte (Science-Fiction)

Wat een grote uitdaging zal zijn is wanneer het zich afspeelt in de (verre) toekomst en in de ruimte.

Om het realistisch te maken en ook nog sfeervol (niet iedereen houd van dit soort thema's) zal ook niet makkelijk zijn, maar de mogelijkheden zijn wel oneindig.

Zolang je er maar meerdere sferen in stopt (basis op Mars, ruimtestations, metropolen op Aarde maar ook 'gewoon' dorpjes en natuurgebieden) kan iedere speler zich wel ergens thuisvinden, en aangezien we niet weten wat de toekomst ons brengt qua wapens, dingetjes, pakken, technieken e.d. zijn de game-designers vrij om er in te stoppen wat ze maar willen, als het maar werkt en de balans goed is. Neem bijvoorbeeld lasers, zwaartekrachtgevallen waarmee je burgers kunt laten zweven of noem het maar op. Zolang ze maar niet irritant of overkill gebruikt worden is het zeker een bron van gekloot.

Ik zou hier graag nog goede ideeën over horen, bijvoorbeeld publieke teleporten waarmee je kunt warpen door de wereld heen, maar als je ze kapotschiet dat mensen dan problemen krijgen wanneer ze bezig zijn met warpen o.i.d. (zolang het maar niet te goor is).

Sprookjeswereld

In Fable kun je al flink rondkloten, in een GTA-Fable kun je dat waarschijnlijk nog wel meer. Ook hier zijn de mogelijkheden, net als bij de toekomst/ruimte sfeer, zowat oneindig groot. Hoe meer soorten magie, hoe meer er gekloot kan worden. Qua verhaallijn en missies zal het echter wel wat moeilijker worden om origineel te zijn in vergelijking met Fable, maar ik weet zeker dat Rockstar er wel wat mee kan!

Eigenlijk is er niet zoveel meer over dit thema te zeggen, er zijn zoveel mogelijkheden mogelijk en geen enkel wapen is typisch voor dit tijdperk (behalve magie natuurlijk).

Voorbeelden die je in dit spel kunt stoppen is bijvoorbeeld het kasteel van een slechte heerser aanvallen boven een lavameer op de rug van een draak. De draak wordt aan het eind van de missie van jou, en je mag er dan mee doen wat je wilt (*kuch* boerderijen terroriseren/landen op de markt*kuch*).

Anders, namelijk...

En mocht je zelf nog een suggestie hebben, hoor ik het natuurlijk graag!

Bewerkt: door profbotje2
Link to comment
Delen op andere websites

Anders, namelijk: de huidige tijd.

Alle themas die je daar opsomt zijn echt niks voor Rockstar (mening).

Bovendien zijn ze bezig aan een Jaren 20/50's stijl namelijk L.A. Noire.

Ah, dat laatste wist ik niet. Ook niet verwacht trouwens. Ben benieuwd wat het wordt.

Ergens moet ik je wel gelijk geven (ik zie Rockstar ook niet zo snel een GTA in een sprookjeswereld maken) maar naar mijn mening hebben ze met RDR wel bewezen het concept succesvol in een ander sausje te gieten.

Wanneer Rockstar een GTA-achtige game maakt in de huidige tijd heb je... GTA. Daarom heb ik hem ook niet bij de opties gezet, omdat ik het heb over een spel buiten de GTA-setting van de huidige wereld (tot terug in de jaren '70), zoals RDR met zijn Western-stijl.

Maar ik begrijp wel dat Rockstar wel een hele andere richting opgaat met de sferen die ik opnoem, vandaar begrijp ik ook wel de mening dat het niet iets is voor Rockstar. Maar is RDR ook niets voor Rockstar dan? Of komt dat volgens jou dichter bij een GTA-achtige game in de huidige tijd dan andere sferen die ik opnoem? Just Curious :puh:

Overigens bedoel ik met mijn sferen hierboven ook echt dat het een pure 'GTA'-game moet worden, maar dan gewoon in een ander sausje. Het moet geen tweede Fable o.i.d. worden, het moet wel het GTA-concept houden.

Bewerkt: door profbotje2
Link to comment
Delen op andere websites

Tweede wereldoorlog lijkt me echt wat. Waar je in het begin brieven moet rondbrengen ofzo en later Nazi supplies Cache's moet slopen. Een game in dit genre is er al, namelijk The Saboteur. Maar iets van Rockstar lijkt me ook wel leuk rond dit thema.

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm oké, wel leuk en aardig maar waar kan ik dat vinden dan (of kijk ik er nu overheen??)

klikkerdeklik klik hier ^.^

Ah oké thankx, daar heb ik zelf niet al te lang geleden nog ideeën geplaatst over een GTA V, maar ik heb expres en nieuw topic geopend omdat ik geen wenslijstje heb voor een nieuwe GTA, maar voor een nieuwe Rockstar game (zoals RDR en L.A. Noire) :puh:

Dus eigenlijk is het iets anders.

@Basssss: Het hoeft ook geen GTA te heten, dus 'GTS' of 'Really Bad Pirates Doing Really Bad Things' of whatever kan gewoon. Als het maar in GTA-stijl is (maar geen GTA-game) van Rockstar. Zoals RDR :puh:

Bewerkt: door profbotje2
Link to comment
Delen op andere websites

Hmm oké, wel leuk en aardig maar waar kan ik dat vinden dan (of kijk ik er nu overheen??)

klikkerdeklik klik hier ^.^

Ah oké thankx, daar heb ik zelf niet al te lang geleden nog ideeën geplaatst over een GTA V, maar ik heb expres en nieuw topic geopend omdat ik geen wenslijstje heb voor een nieuwe GTA, maar voor een nieuwe Rockstar game (zoals RDR en L.A. Noire) :puh:

Dus eigenlijk is het iets anders.

Zo kan ike r nog 50 verzinnen :t

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm oké, wel leuk en aardig maar waar kan ik dat vinden dan (of kijk ik er nu overheen??)

klikkerdeklik klik hier ^.^

Ah oké thankx, daar heb ik zelf niet al te lang geleden nog ideeën geplaatst over een GTA V, maar ik heb expres en nieuw topic geopend omdat ik geen wenslijstje heb voor een nieuwe GTA, maar voor een nieuwe Rockstar game (zoals RDR en L.A. Noire) :puh:

Dus eigenlijk is het iets anders.

Zo kan ike r nog 50 verzinnen :t

Tja, ik niet eigenlijk... Lijkt me niet meer dan logisch dan dat ideeën voor een Rockstar-game een ander topic krijgen omdat het om rockstar-games gaat en niet om GTA-games. Dat is mijn enige reden.

Ik wil het wel in het 'wat wil je in een nieuwe GTA'-topic zetten, maar dan klopt het niet want het gaat niet alleen om GTA. Het gaat om spellen door Rockstar, náást GTA. Bovendien heb ik dan geen poll :puh:

Wat wel kan is dat ik het in een soort 'andere spellen' topic plaats (toegegeven, in een GTA IV map hoort het ook niet thuis), maar ik heb gekeken maar ik weet niet precies waar het dan te plaatsen.

Maar goed, ik hoor het wel :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Wat wel kan is dat ik het in een soort 'andere spellen' topic plaats (toegegeven, in een GTA IV map hoort het ook niet thuis), maar ik heb gekeken maar ik weet niet precies waar het dan te plaatsen.

Je kan het bijvoorbeeld hier plaatsen ;)

Maar daar zou ik mee wachten want ik denk dat een moderator dit topic gaat verplaatsen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gekozen voor de middeleeuwen, omdat je daar een zeer goed verhaal omheen kan bedenken en de middeleeuwse gevechten en zo lijken me best leuk. En ik heb gekozen voor de toekomst (niet de ruimte), omdat ik benieuwd ben wat rockstar bedenkt wat de toekomst zal zijn en ook daar kun je een goed verhaal omheen verzinnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn voorkeur gaat toch wel uit naar de huidige tijd of de laatste 30 jaar van vorig decennium.

Ik zie dat profbotje2 zegt dat RDR iets geheel anders is dan GTA :? RDR is gewoon GTA, maar dan met een western-sausje er overheen (naar mijn mening)

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn voorkeur gaat toch wel uit naar de huidige tijd of de laatste 30 jaar van vorig decennium.

Ik zie dat profbotje2 zegt dat RDR iets geheel anders is dan GTA :? RDR is gewoon GTA, maar dan met een western-sausje er overheen (naar mijn mening)

Helaas, je begrijpt me verkeerd :puh:

En ergens ook weer niet :puh:

Ik ben het volledig met je eens betreft het volgende: "RDR is gewoon GTA, maar dan met een western-sausje er overheen"

Dat is precies hoe ik het zie, en dáár doel ik ook op in dit topic. Welk ander 'sausje' zou je over 'GTA' gegoten willen zien?

RDR is GTA in westernstijl, zou je kunnen zeggen.

Alleen ik definieer het als volgt: RDR is géén GTA, omdat het simpelweg géén GTA is. Het is RDR. Het klinkt droog, maar RDR is RDR en geen GTA: Red Dead Redemption of iets dergelijks. Ik zie daarom RDR min of meer als een soort zij-sprong van GTA. MAAR, ik zeg niet dat RDR iets geheel anders is dan GTA; naar mijn mening is RDR een GTA(-achtige game) met een ander sausje er over heen, dus het valt min of meer onder wat je zou kunnen noemen het 'GTA-genre', een GTA-stijl (dus vanuit dát oogpunt een GTA), maar het is geen GTA.

Maar onofficieel zou je inderdaad kunnen zeggen dat RDR een GTA in het Wilde Westen is, en zo zie ik het ook.

Eigenlijk zou je dit dus kunnen zeggen: Grand Theft Auto (de serie) en Red Dead Redemtion delen beide hetzelfde idee, hetzelfde concept. Ze hebben alleen beide een ander sausje. GTA is dus geen RDR, en andersom is RDR geen GTA. Maar geheel anders zijn ze niet, ze zijn juist min of meer hetzelfde, want ze delen hetzelfde idee. Samen zijn ze dus één 'genre' (het sandbox-genre waarin je missies moet doen en je je moet opwerken in een organisatie e.d.), ze zijn alleen niet precies hetzelfde.

Ik hoop dat dit ietwat complexe stukje mening duidelijk is :puh:

De 'sferen' die ik hierboven benoem zijn dus sausjes die Rockstar een nieuwe 'GTA-achtige' game kan geven, maar het betreft geen sferen voor een nieuwe GTA, noch sferen voor een RDR. Het betreft sferen voor een geheel op zichzelf staande game, zoals GTA en RDR, maar zoals deze twee games wel in hetzelfde concept (wat je een 'GTA-concept' zou kunnen noemen).

Bewerkt: door profbotje2
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...