Geplaatst: 1 januari 201114 jaren comment_1779162 Hey, ik maak graag mix'en van liedjes met Virtual DJ. Ik ben al redelijk gevorderd, maar ik zoek nog wat overgangen en titels van goede dance/housemuziek De muziek in een lijst zetten, en geen posten met 1 of 3 titels. Greetz, MJ_Forever
Geplaatst: 1 januari 201114 jaren comment_1779210 Hey, ik maak graag mix'en van liedjes met Virtual DJ. Ik ben al redelijk gevorderd, maar ik zoek nog wat overgangen en titels van goede dance/housemuziek De muziek in een lijst zetten, en geen posten met 1 of 3 titels. Greetz, MJ_Forever Met house kan je gwn om de 8 tellen je crossfader overgooien en je hebt een overgang.
Geplaatst: 2 januari 201114 jaren comment_1779451 Dus je wilt zelf mixen maken met kant en klare overgangen?
Geplaatst: 2 januari 201114 jaren Auteur comment_1780061 Dus je wilt zelf mixen maken met kant en klare overgangen? Nee ik zoek hoe je nog goede overgangen kunt maken...
Geplaatst: 3 januari 201114 jaren comment_1780627 gewoon geen house maar HARDSTLYE :Y Alhoewel ik voor 100% achter je mening sta is het probleem er dat niet iedereen zich in onze muzieksmaak interresseert. @ MJ Forever, Gewoon veel oefenen. Met VDJ zul je veel zelf moeten beatmatchen aangezien de "Sync" knop nogal waardeloos is. Gebruik ook geen radio edits, maar volledige tracks. Bewerkt: 3 januari 201114 jaren door S-te-Fan
Hey, ik maak graag mix'en van liedjes met Virtual DJ.
Ik ben al redelijk gevorderd, maar ik zoek nog wat overgangen en titels van goede dance/housemuziek
De muziek in een lijst zetten, en geen posten met 1 of 3 titels.
Greetz,
MJ_Forever