Geplaatst: 3 januari 201114 jaren comment_1780461 hoi forumers, elke keer als ik naar configuratie scherm ga geeft hij een error: de RPC is mislukt en niet uitgevoert dit doet hij ook als ik explorer start, een map open en naar mijn documenten en naar deze computer ga! als ik een programma als administrator start loopt mijn pc vast kan iemand mij helpen
Geplaatst: 3 januari 201114 jaren comment_1780468 Heb je Windows wel legaal? Zoja; scan eens met Malwarebytes' Anti-Malware, al denk ik dat je pc al te ver is verkloot met virussen.
Geplaatst: 3 januari 201114 jaren comment_1780469 hoi forumers, elke keer als ik naar configuratie scherm ga geeft hij een error: de RPC is mislukt en niet uitgevoert dit doet hij ook als ik explorer start, een map open en naar mijn documenten en naar deze computer ga! als ik een programma als administrator start loopt mijn pc vast kan iemand mij helpen Start -> Uitvoeren -> services.msc -> Remote Procedure Call (RPC ) -> Stop -> Daarna starten. Probeer dat eens Bron: http://forum.fok.nl/topic/1554225
Geplaatst: 3 januari 201114 jaren comment_1780485 ik kan me zoiets wel herinneren dat ik dat had met een illegale windows versie die dus niet bleek te werken.
Geplaatst: 3 januari 201114 jaren Auteur comment_1780508 hoi forumers, elke keer als ik naar configuratie scherm ga geeft hij een error: de RPC is mislukt en niet uitgevoert dit doet hij ook als ik explorer start, een map open en naar mijn documenten en naar deze computer ga! als ik een programma als administrator start loopt mijn pc vast kan iemand mij helpen Start -> Uitvoeren -> services.msc -> Remote Procedure Call (RPC ) -> Stop -> Daarna starten. Probeer dat eens Bron: http://forum.fok.nl/topic/1554225 hij doet alles weer!! bedankt
hoi forumers,
elke keer als ik naar configuratie scherm ga geeft hij een error:
de RPC is mislukt en niet uitgevoert
dit doet hij ook als ik explorer start, een map open en naar mijn documenten en naar deze computer ga!
als ik een programma als administrator start loopt mijn pc vast
kan iemand mij helpen