Geplaatst: 19 december 200321 jaren comment_620 IK wil graag GTA3 NL mod donwloaden op een website staat het adres van die pagina maar hij kan die pagina niet vinden. Waar kan ik hem dus downloaden (naja ik vraag di nie omdak slecht ben in engels want ik allemaal negens en tienen! ervoor :lol: ) Maar Nederlands is gewoon makkelijk.
Geplaatst: 19 december 200321 jaren comment_621 Ik heb hem! Alleen ik kan de makers nergens vinden! Ik neem aan dat ze er niks meer aan doen dus ik plaats het deze week!
Geplaatst: 19 november 200420 jaren comment_50343 waar staat hij dan ik kan um niet vinden op gtagames
Geplaatst: 7 december 200519 jaren comment_281738 Sorry voor de enorme bump, maar ik wil die mod ook! En nu de regels zijn gewijzigd mag je wel een link neer zetten met betrekking tot het topic. Maar wil iemand de link hier neer zetten, met Google heb ik al gezocht.
Geplaatst: 26 december 200519 jaren comment_293550 zo'n mod had ik vroeger ook, ik zal wel ff zoeken, en als ik kan vinden, dan plaats ik uiteraard wel een link edit: helaas, elke gta mod site die ik kende had het niet Bewerkt: 26 december 200519 jaren door Cpt.Pinguin
Geplaatst: 10 februari 200619 jaren comment_336606 zo'n mod had ik vroeger ook, ik zal wel ff zoeken, en als ik kan vinden, dan plaats ik uiteraard wel een linkedit: helaas, elke gta mod site die ik kende had het niet ok
Geplaatst: 10 februari 200619 jaren comment_336651 zo'n mod had ik vroeger ook, ik zal wel ff zoeken, en als ik kan vinden, dan plaats ik uiteraard wel een link edit: helaas, elke gta mod site die ik kende had het niet ok wtf!? Spam niet zo, en lees de regels nou eens ( dat zal je goed oen ) >>> Door Mark B.: Starkiller, jij spamdt nou ook hoor<<< Bewerkt: 11 februari 200619 jaren door starkiller
Geplaatst: 12 februari 200619 jaren comment_337624 Hij staat op de site van gamershell http://www.gamershell.com/news/27148.html
Geplaatst: 15 juni 200618 jaren comment_441310 ik heb de mod nu ook alleen het probleem is dat hij niet werkt als ik ga spelen staat er bovenin "v 1.1" maar alles is precies het zelfde weet iemand waar die map moet staan waar alles geïnstalleerd is
Geplaatst: 9 juli 200618 jaren comment_462074 Weet je wel zeker dat je de juiste taal hebt? Bij GTA VC staat de Nederlandse op de taal Spanish, misschien is dat hier ook zo.
IK wil graag GTA3 NL mod donwloaden op een website staat het adres van die pagina maar hij kan die pagina niet vinden. Waar kan ik hem dus downloaden (naja ik vraag di nie omdak slecht ben in engels want ik allemaal negens en tienen! ervoor
:lol:
)
Maar Nederlands is gewoon makkelijk.