Waarom stuit je altijd op onbegrip wanneer je zegt het contact met je ouders verbroken te hebben (of te willen verbreken)? En wat kan je hier tegen doen behalve de hele situatie opnieuw uitleggen?
Ik begrijp trouwens dat jullie hier geen professionals in zijn maar ik vind het onzin om hiermee naar een maatschappelijk werker te gaan ofzo, bovendien kost me dat te veel geld. Ik hoop dat een van jullie nuttige tips heeft .
@ Mensen die dit niet begrijpen: Ik ben bekend met jullie reacties en meningen, gelieve niet reageren.
Waarom stuit je altijd op onbegrip wanneer je zegt het contact met je ouders verbroken te hebben (of te willen verbreken)? En wat kan je hier tegen doen behalve de hele situatie opnieuw uitleggen?
Ik begrijp trouwens dat jullie hier geen professionals in zijn maar ik vind het onzin om hiermee naar een maatschappelijk werker te gaan ofzo, bovendien kost me dat te veel geld. Ik hoop dat een van jullie nuttige tips heeft
.
@ Mensen die dit niet begrijpen: Ik ben bekend met jullie reacties en meningen, gelieve niet reageren.