Geplaatst: 10 januari 201114 jaren comment_1785808 Ik was mijn black legion battle axe aan het exporteren als dff. kwam hij met een fout aanzetten met de volgende melding: MAXScript Rollout Handler Exception --Unknow property: "Diffuse" in #Multi/Sub-Object:01 - Default(Standard:Material #0, Standard:Material #1, Standard:Material #2, Standard:Material #3, Standard:Material #4, Standard:Material #5) Het liefst zo snel als mogelijk te reageren. EDIT: Alle texturen staan in een Multi/Sub-Object. EDIT2: hij geeft 5 Standard:Material dingen aan maar ik heb er zes in de Multi/Sub-Object staan. EDIT3: Laat maar, Sorry voor het extra topic. Ik doe alle materials nu in een apparte slot. Bewerkt: 10 januari 201114 jaren door gtaewald
Geplaatst: 11 januari 201114 jaren Auteur comment_1786297 Sorry voor dubbelpost maar anders werd het onoverzichtelijk. *diepe zucht* Ik had hem getextuurd en sloeg het zonder problemen op als een dff. crash In Spark wou hij 4 texturen niet weergeven. Als ik hem ingame test slaat hij vast.
Geplaatst: 13 januari 201114 jaren comment_1787217 Heeft ELKE polygoon wel een textuur toegewezen gekregen? Heb je in de TXD "compress all" gedaan?
Geplaatst: 14 januari 201114 jaren Auteur comment_1787691 Ik zal het eens chekken. maar 3 textures zijn wel 3000 bij 2000 pixels. EDIT: ( <--- zegt genoeg. ) Bewerkt: 14 januari 201114 jaren door gtaewald
Geplaatst: 15 januari 201114 jaren Auteur comment_1788245 Voordat ik het had getextuurd had ik ze kleiner gemaakt. Nu zijn ze 600 bij 400. Maar toch crashen. Bewerkt: 15 januari 201114 jaren door gtaewald
Geplaatst: 18 januari 201114 jaren comment_1789739 600x400 is ook een maat die niet toegestaan is. Ik weet niet welke tool jij gebruikt voor je TXD's maar ik weet dat TXD Workshop de files automatisch compressed en de goede maat maakt (bijv. 512x512 1024x1024 of 512x1024)
Ik was mijn black legion battle axe aan het exporteren als dff.
kwam hij met een fout aanzetten met de volgende melding: 
MAXScript Rollout Handler Exception
--Unknow property: "Diffuse" in #Multi/Sub-Object:01 - Default(Standard:Material #0, Standard:Material #1, Standard:Material #2, Standard:Material #3, Standard:Material #4, Standard:Material #5)
Het liefst zo snel als mogelijk te reageren.
EDIT: Alle texturen staan in een Multi/Sub-Object.
EDIT2: hij geeft 5 Standard:Material dingen aan maar ik heb er zes in de Multi/Sub-Object staan.
EDIT3: Laat maar, Sorry voor het extra topic. Ik doe alle materials nu in een apparte slot.
Bewerkt: door gtaewald