Jump to content

[GTA Serie] BETA versies


PrioX

Recommended Posts

Beta-small.png

Made by: @matt

Met toestemming van Dutchy3010 open ik het beta topic voor de gehele GTA serie!



In dit topic kan je bijvoorbeeld screenshots posten waar iets op te zien is wat uiteindelijk niet in de officiële versie van het spel zat. Bijvoorbeeld wapens, voertuigen en kleding.

Wanneer je een beta hebt gevonden is het handig dat je dit lijstje overneemt, zo houden we alles een beetje overzichtelijk.




[b]Ik heb de volgende beta gevonden (beschrijving):[/b]
[b]Uit welke GTA komt deze beta:[/b]
[b]Bewijs (zoals een screenshot):[/b]

Link to comment
Delen op andere websites

Moet er persé een screen bij? In de american.gfx vind je namelijk nog zat shit die niet in het spel zit.

Als je een goeie beschrijving erbij kan geven is het ook goed ;)

Want ik weet nu niet wat american.gfx is ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Daarin staan alle liedjes van de radio, autonamen, automerken en al het andere dat in de game een naam heeft. Alles wat er dus insteekt maar niet in het spel zelf is terug te vinden zou je hier dus kunnen posten. Hoe denk je dat de Brickade is ontdekt? :7

Link to comment
Delen op andere websites

Zelf heb ik er ook nog eentje ^_^ :

Ik heb de volgende beta gevonden (beschrijving): In een van de trailers is te zien dat Big Smoke en Sweet anders gekleed zijn. In de officiële versie van GTA San Andreas hadden ze een andere outfit aan die meer was bestemd voor de Grove Street Families.

Uit welke GTA komt deze beta: GTA San Andreas

Screen:

35369903.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi topic, goed initiatief.

Het ligt in lijn met de Outtakes pagina's op WikiGTA. Ga je nu ook een video plaatsen van PW's Hot Coffee? :puh:

Het heeft inderdaad veel weg van de Outakes pagina's op WikiGTA. ^_^

Ik heb de Hot Coffee toegevoegd :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Wil je wel mijn naam er bij weghalen? Ik had er niets mee van doen, behalve dan dat ik het hier aanhaal. Alle credits gaan naar PW.

Natuurlijk :) Ik dacht, jij plaatst de beta hier dus ik zet jouw naar er ook bij. ^_^


Zijn er echt geen mensen die meer beta's weten? Ik kan er zo al een paar opnoemen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Wil je wel mijn naam er bij weghalen? Ik had er niets mee van doen, behalve dan dat ik het hier aanhaal. Alle credits gaan naar PW.

Natuurlijk :) Ik dacht, jij plaatst de beta hier dus ik zet jouw naar er ook bij. ^_^


Zijn er echt geen mensen die meer beta's weten? Ik kan er zo al een paar opnoemen :puh:

Zet ze dan neer xD

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is juist niet wat ik wil. Ik kan ze wel plaatsen maar wat hebben jullie er dan aan?

Het is juist de bedoeling dat jullie ze plaatsen ;)

Waar slaat dit nou weer op? Wat is er verschillend aan of jij ze plaatst of niet? Het doel van dit topic is toch een lijst maken van alle info die over de beta's beschikbaar is? Ik zie echt niet het verschil tussen wat jij maakt en wat wij zouden posten, hoor.

Overigens zou ik uiteindelijk verschillende tabellen maken voor de verschillende GTA's, want er is best veel content over beta's. En maak alsjeblieft van SAN gewoon SA, GTA SA klinkt vele male beter dan GTA SAN.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...