- Reacties 50
- Bezichtigingen 10.2k
- Created
- Laatste reactie
Top Posters In This Topic
-
NandroDavids 50 posts
Featured Replies

Dit onderwerp is gesloten.
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
Eindstand
[table=header]#|Naam|Punten
1|Guardian1980|275
2|Thundercover|272
3|TomHagen|262
4|GTA-Sheep|247
5|Cabyon|150
6|Visser23|138
7|Kloep|126
8|BoerTijger|58
9|jimmiefitz|34
10|Svenie|29
|MostWantedKid|29
12|Die Hard|17
13|GTA-fan2|15
14|TekaLoca|10
15|remcconen|7[/table]
Sportkenners 2011
Jawel, na enkele jaren afwezigheid is de ultieme uitdaging voor de sportfanaten van het forum er weer. In 2006, 2007 en 2008 werd er het hele jaar door gestreden om de titel van Sportkenner en dat is ook dit jaar weer de bedoeling. Hopelijk hebben we weer net zo veel, of zelfs meer, deelnemers als in het verleden. De spelregels zijn ietwat gewijzigd in vergelijking met voorgaande edities, dus lees de uitleg hieronder goed.
Voorspellen
Voorspellen is het belangrijkste onderdeel van Sportkenners Regelmatig zal ik in dit topic posten waarop er voorspelt kan worden. Dit kan een bepaalde wedstrijd zijn of een compleet toernooi, het heeft in ieder geval met sport te maken. In die post zal ik noemen wat je exact moet voorspellen, bijvoorbeeld een uitslag van een bepaalde wedstrijd of een winnaar/winnares van een toernooi. Om mee te doen stuur je mij een PM met de juiste titel, die ik aan zal geven in de post. Let goed op de titel van je PM, want als ik je PM niet terug kan vinden in mijn inbox vanwege een incorrecte titel krijg je helaas ook geen punten.
Puntensysteem
Het puntensysteem is ten opzichte van de vorige jaren gewijzigd. Ik had toen een vrij ingewikkeld systeem bedacht en dat doen we nu veel simpeler. Per evenement of wedstrijd geef ik aan hoeveel punten een juiste voorspelling oplevert. Dit zal uiteraard per evenement/wedstrijd wel vergelijkbaar zijn. Krijg je de ene keer 3 punten voor een juiste uitslag, zal dat bij een volgende keer hetzelfde zijn. Op basis van het aantal punten dat men haalt is er een ranglijst, die te allen tijde in de hoofdpost van dit topic én het reactietopic te vinden is. Aan het eind van Sportkenners 2011 is de persoon die de meeste punten heeft weten te behalen de winnaar.
Programma
Er staat erg veel op het programma van Sportkenners 2011. Alle sporten die langs zullen komen dit jaar staan hieronder op een rijtje, met daarachter de exacte wedstrijden en toernooien waarop voorspelt zal gaan worden.
Mocht je iets missen in bovenstaand programma of een suggestie hebben, meldt het dan even in het reactietopic.
Overige informatie
Tot slot kan ik jullie mededelen dat Sportkenners 2011 vanmiddag al van start zal gaan met de eerste voorspellingsgelegenheid. Houdt dit topic dus goed in de gaten zodat je niks mist van dit Sportkenners-jaar.
Mocht je nog vragen hebben: ook deze kunnen in het reactietopic.
Veel succes en plezier met Sportkenners 2011!