Geplaatst: 1 juli 200519 jaren comment_168907 Zet hier al je grappige zinnen die je in het spel gehoord hebt, het maakt niks uit wie het heeft gezegd. Toen CJ een foto wou maken van z'n vrienden zei hij: "I like to shoot people.... with the camera" Ik vond dat best wel grappig PS: Ga geen zinnen zitten verzinnen, het moeten echt zinnen zijn die je gehoord hebt
Geplaatst: 19 september 200519 jaren comment_226957 Ik weet niet of het eral staat maar ik ga niet deze hele topic doorlezen : Ik was zo in die 24 Winkel staat er zo een man opeens hij zegt : Here It Comes 2 seconden later hij laat een scheet. Daarna je hoort zo een vrouw : O Shit !!!
Geplaatst: 20 september 200519 jaren comment_227387 haha, ik wist niet dat die ook scheten lieten. dat is welleens meer. gewoon op straat hoor je dan ineens iemand een bout laten.
Geplaatst: 20 september 200519 jaren comment_227399 Woman: "Uh, yes, thanks for having me on, I'm a big fan. Uh, I have a question. My melons aren't big enough. I thought they were keep growing, but they just stopped. My next-door neighbor has huge melons, and everyone just fawns over them. 'Oh, they taste so sweet! Oh, look how firm they are!' What do I do?" Maurice: "Ooh, I would love to see your melons! Vertaling: Vrouw: Uh, ja, dank je omdat je me hier wilt hebben, ik ben een grote fan. Uh, ik heb een vraag. Mijn meloenen zijn niet groot genoeg. Ik dacht dat ze bleven groeien maar ze stopten gewoon. Mijn buur heeft reusachtige meloenen, en iedereen vleit er zich over. Oh, ze smaken zo zoet! Oh, Kijk hoe hard ze zijn! Wat moet ik doen??! Maurice: Ooh, ik zou doodgraag jouw meloenen zien. En ook de rest van dat gesprek is gewoon hilarisch Bewerkt: 20 september 200519 jaren door Dizzee
Geplaatst: 20 september 200519 jaren comment_227409 mijne zei toenet zonder te bellen en ik was geen missies aan het doen Zei CJ. FUCK off ryder im busy with a hooker en dat heb ik 1 keer gehad en dan niet meer kan het aan de noobmod liggen ? 250e POST Bewerkt: 20 september 200519 jaren door Tales
Geplaatst: 20 september 200519 jaren comment_227411 mijne zei toenet zonder te bellen en ik was geen missies aan het doen Zei CJ.FUCK off ryder im busy with a hooker en dat heb ik 1 keer gehad en dan niet meer kan het aan de noobmod liggen ? 250e POST Nee, er zijn geen audio dingen toegevoegd of aangepast in de n00bmod. Daar kan het niet aan liggen. Maar ik heb het CJ nog nooit horen zeggen. Weer ontopic. Bewerkt: 20 september 200519 jaren door Gunslinger
Geplaatst: 22 september 200519 jaren comment_228342 OF ALS CJ TEGEN DIE WOOZIE ZEGT VAN: YOU DO KNOW THAT I'M BLACK RIGHT, NOT CHINESE. DIE VOND IK WEL GRAPPIG. OF ALS HIJ GELD VAN ZO'N GASTJE AFPAKT, ZEGT IE ZO VAN: EEY PAY A NIGGA! DIE VIND IK ZELF DE ALLERBESTE
Geplaatst: 22 september 200519 jaren comment_228345 OF ALS CJ TEGEN DIE WOOZIE ZEGT VAN: YOU DO KNOW THAT I'M BLACK RIGHT, NOT CHINESE. DIE VOND IK WEL GRAPPIG. OF ALS HIJ GELD VAN ZO'N GASTJE AFPAKT, ZEGT IE ZO VAN: EEY PAY A NIGGA! DIE VIND IK ZELF DE ALLERBESTE Idd op die momenten zegt hij wel grappige dingen 'Is That it?' 'These are my ducklets now' offtopic: Spreek volgende keer in kleine letters
Geplaatst: 22 september 200519 jaren comment_228347 OF ALS CJ TEGEN DIE WOOZIE ZEGT VAN: YOU DO KNOW THAT I'M BLACK RIGHT, NOT CHINESE. DIE VOND IK WEL GRAPPIG. OF ALS HIJ GELD VAN ZO'N GASTJE AFPAKT, ZEGT IE ZO VAN: EEY PAY A NIGGA! DIE VIND IK ZELF DE ALLERBESTE Mss ff je Capslock uit zetten ? maar nu ff Back Ontopic -------------------------------- Woops Diziee was met net voor Bewerkt: 22 september 200519 jaren door TheRing
Geplaatst: 28 september 200519 jaren comment_232315 CJ zegt ook wel eens: BANG BANG BANG! en ook als ie n pistool op iemand richt: welcome to ganton
Geplaatst: 28 september 200519 jaren comment_232327 ryder:shit cj shit! dat zegt hij vaak in de ryder missies in los santos. en als mn broertje gta speelt zegt hij altijd als hij iemand bij zn gang wil:kom is ff bij mn gang Bewerkt: 28 september 200519 jaren door gta ripper
Geplaatst: 28 september 200519 jaren comment_232421 Of het hier al staat weet ik niet Maar die gozer in die Politie heli zij Stop Look the womans Shoot The Guy
Geplaatst: 28 september 200519 jaren comment_232462 Ik vind "Did you buy your license?" wel geinig, verder let ik meer op andere dingen. EDIT: Of schiet iemand neer en pak zijn geld, dan hoor je soms "Ah that's mine!" Koos. Bewerkt: 28 september 200519 jaren door Cool Hand
Geplaatst: 28 september 200519 jaren comment_232567 Die Catalina zegt ook wel eens iets grappigs zoals: eat my shit & die idiota pigs!
Geplaatst: 1 oktober 200519 jaren comment_234369 Ik zat zon bietje rond te rijden met mn golfautotje door de stad en zette de radio aan ik weet niej meer welke zender ik toen op zat maar er was zon geinige reclame over ongediertebestrijding Vrouw : Ik Kon Niet Slapen door de insecten, elke nacht lig ik slapenloos in bed. Totdat "HET TELEFOONTJE" Militair aan de telefoon : Commando Force!!! We zijn hier om u te helpen mevrouw! Vrouw : En toen 10 minuten later.... Militair : *BAM BAM OP DE DEUR* Waar is de vijand?!..... Reclamegastjuh : Ze zijn zwaar getrainde militairen, ze hebben gevochten in Vietnam!, Nu zijn ze klaar om hun leven op te offeren! Militairgastjuh 1 : We hebben het gebied bevijligd meneer! Militair : Goed,en hoe staan er ervoor? Militairgastjuh 1 : We hebben 2 zwaar gewonde soldaten meneer.. *Rikke tikke tik* *Bam, ZOEK DEKKING!!!* Militair : Stuur versterking naar ons front! Militairgastjuh 1 : Ja meneer... *rikke tikke tik* Militairen op de achtergrond : Aaaaaaaaah Medic!!!!* *Bam* Militairgastjuh 2 : We hebben een gevangen meneer!!!! Militair : Laat me Zien!!! Rrrrrrrrrrr...... *Babygejank* *Babygejank* Vrouw : Maar dat is mijn dochter!!! Militair : Looks more like vietcong to me!! *GeweerShot* Reclamegastjuh : Wil jij van je gevreesde vijand afkomen, bel dan nu : 0009-553397 whahahah gijnige reclame ze zouden eigelijk zon reclamefilmpje ervan moeten maken op tv zou vet zijn :D BS: Topic samengevoegt met het "Grapige Zinnen" topic.
Zet hier al je grappige zinnen die je in het spel gehoord hebt, het maakt niks uit wie het heeft gezegd.
Toen CJ een foto wou maken van z'n vrienden zei hij: "I like to shoot people.... with the camera" Ik vond dat best wel grappig
PS: Ga geen zinnen zitten verzinnen, het moeten echt zinnen zijn die je gehoord hebt