Jump to content
Geplaatst:
comment_168907

Zet hier al je grappige zinnen die je in het spel gehoord hebt, het maakt niks uit wie het heeft gezegd.

Toen CJ een foto wou maken van z'n vrienden zei hij: "I like to shoot people.... with the camera" Ik vond dat best wel grappig

PS: Ga geen zinnen zitten verzinnen, het moeten echt zinnen zijn die je gehoord hebt

• Reacties 482
  • Bezichtigingen 54.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_173682
luitjes, nog even dit: vertaal svp zo vrij mogelijk. Het gaat om de lol erin, niet de letterlijke vertaling. In het nl zijn die grappen lang niet zo leuk

En wie ben jij om daarover te beslissen? <_<

Het is toch handig dat die mensen de moeite voor ons doen om het te vertalen in het Nederlands, zodat meer mensen weten wat er gezegd wordt...

Geplaatst:
comment_173976
luitjes, nog even dit: vertaal svp zo vrij mogelijk. Het gaat om de lol erin, niet de letterlijke vertaling. In het nl zijn die grappen lang niet zo leuk

En wie ben jij om daarover te beslissen? <_<

Het is toch handig dat die mensen de moeite voor ons doen om het te vertalen in het Nederlands, zodat meer mensen weten wat er gezegd wordt...

das waar B)

Geplaatst:
comment_174019

Ik vind de reclame wel grappig over roken: (weet niet precies welke zender)

Die gaat over dat je rokers moet vermoorden voordat zij jou vermoorden en dat rokers heel relext lijken maar dat dus niet zo is.

Geplaatst:
comment_174145
Of uh

You think I'm a bitch because of my clothes?!

I'm a welldressed maniac!

Denk je dat k een bitch ben door mn kleren?!

K ben een goed geklede maniak!

jezus int NLs klinkt t gelijk zo verot:P

I'm not a bitch you can slap about.

Ik ben geen teef die je maar kunt slaan.

Geplaatst:
comment_174148
als cj lang blijft stilstaan of soms gwn wandelt ZINGT hij: move your body, move your body :puh: , echt grappig.

hij zegt ook veel: don't blame me, blame your society :puh:

vert.: spot niet met mij, maar met je maatschappij :D

ook nog: vele anderen, maar ik kan er niet opkomen, als ik er op kom edit ik wel :rolleyes:

het meeste wat ie dan zegt zijn stukjes van de nummers die je op de radio hoort

Express yourself, cause I'm from grove street.

oh ja don't blame me, blame society betekent: geef mij niet de schuld maar de maatschappij, tenminste zo is mij geleerd op school.

Bewerkt: door hanff

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.