Geplaatst: 1 juli 200519 jaren comment_168907 Zet hier al je grappige zinnen die je in het spel gehoord hebt, het maakt niks uit wie het heeft gezegd. Toen CJ een foto wou maken van z'n vrienden zei hij: "I like to shoot people.... with the camera" Ik vond dat best wel grappig PS: Ga geen zinnen zitten verzinnen, het moeten echt zinnen zijn die je gehoord hebt
Geplaatst: 6 juli 200519 jaren comment_173358 toen ik iemand dood schoot en zijn geld pikte zei CJ "i like to share, thanks vertaald : "ik hou van delen, bedantkt" ofzo iets die vergeet ik nooit meer echt neit
Geplaatst: 6 juli 200519 jaren comment_173397 Legergast bij missie: Black project: There goes our $60.000.000 project! Vetaling: Daar gaat ons $60.000.000 project! Deze stond er volgens mij nog niet :unsure:
Geplaatst: 7 juli 200519 jaren comment_173677 misschien al eerder gezegd maar toch: als CJ geld pakt: this is for my retiry fund is wel grappig
Geplaatst: 7 juli 200519 jaren comment_173680 luitjes, nog even dit: vertaal svp zo vrij mogelijk. Het gaat om de lol erin, niet de letterlijke vertaling. In het nl zijn die grappen lang niet zo leuk
Geplaatst: 7 juli 200519 jaren comment_173682 luitjes, nog even dit: vertaal svp zo vrij mogelijk. Het gaat om de lol erin, niet de letterlijke vertaling. In het nl zijn die grappen lang niet zo leuk En wie ben jij om daarover te beslissen? <_< Het is toch handig dat die mensen de moeite voor ons doen om het te vertalen in het Nederlands, zodat meer mensen weten wat er gezegd wordt...
Geplaatst: 7 juli 200519 jaren comment_173976 luitjes, nog even dit: vertaal svp zo vrij mogelijk. Het gaat om de lol erin, niet de letterlijke vertaling. In het nl zijn die grappen lang niet zo leuk En wie ben jij om daarover te beslissen? <_< Het is toch handig dat die mensen de moeite voor ons doen om het te vertalen in het Nederlands, zodat meer mensen weten wat er gezegd wordt... das waar B)
Geplaatst: 7 juli 200519 jaren comment_174019 Ik vind de reclame wel grappig over roken: (weet niet precies welke zender) Die gaat over dat je rokers moet vermoorden voordat zij jou vermoorden en dat rokers heel relext lijken maar dat dus niet zo is.
Geplaatst: 7 juli 200519 jaren comment_174053 Ik was toenet met Katie aan date, zegt ze: Og-loc? Og-coc is more like it. :lol:
Geplaatst: 7 juli 200519 jaren comment_174054 bij de missie dat je die politie agent achterna moet dan zegt cj heb je nog wat te zeggen of so. zegt die agent CAN I FUCK YOUR SISTER
Geplaatst: 7 juli 200519 jaren comment_174060 zo'n voetganger: nice shirt: CJ: thats cool for you to say. Daar is eigenlijk niks grappigs aan, maar het grappige is dat ik nog eens geen shirt aan heb :lol: .
Geplaatst: 7 juli 200519 jaren comment_174136 een van de politieagenten zegt dat hij eigenlijk een sociaal werker is en zegt terwijl hij je slaat omdat je een wanted level hebt dat hij je wil helpen
Geplaatst: 7 juli 200519 jaren comment_174139 In dorpjes vind je een man met een grasspriet in zijn mond die de hele tijd boeren en scheten laat. zoals: pfrrrt (scheet), there is more where that came from.
Geplaatst: 7 juli 200519 jaren comment_174145 Of uhYou think I'm a bitch because of my clothes?! I'm a welldressed maniac! Denk je dat k een bitch ben door mn kleren?! K ben een goed geklede maniak! jezus int NLs klinkt t gelijk zo verot:P I'm not a bitch you can slap about. Ik ben geen teef die je maar kunt slaan.
Geplaatst: 7 juli 200519 jaren comment_174148 als cj lang blijft stilstaan of soms gwn wandelt ZINGT hij: move your body, move your body , echt grappig.hij zegt ook veel: don't blame me, blame your society vert.: spot niet met mij, maar met je maatschappij ook nog: vele anderen, maar ik kan er niet opkomen, als ik er op kom edit ik wel :rolleyes: het meeste wat ie dan zegt zijn stukjes van de nummers die je op de radio hoort Express yourself, cause I'm from grove street. oh ja don't blame me, blame society betekent: geef mij niet de schuld maar de maatschappij, tenminste zo is mij geleerd op school. Bewerkt: 7 juli 200519 jaren door hanff
Zet hier al je grappige zinnen die je in het spel gehoord hebt, het maakt niks uit wie het heeft gezegd.
Toen CJ een foto wou maken van z'n vrienden zei hij: "I like to shoot people.... with the camera" Ik vond dat best wel grappig
PS: Ga geen zinnen zitten verzinnen, het moeten echt zinnen zijn die je gehoord hebt