Jump to content
  • Reacties 468
  • Bezichtigingen 37.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1944420

Het uitshirt vind ik nog wel kunnen, zelfs mooi eigenlijk, maar dat thuisshirt is echt spuuglelijk. Ze wijken helemaal af van het shirt waar ze meer dan een eeuw mee gespeeld hebben. Als bijv. PSV dit zou doen zouden ze een omgekeerd of gewoon Ajax shirt krijgen. :7

Geplaatst:
comment_1944426

Wow, wat lelijk. Dat uitshirt lijkt meer een keepersshirt. Of is het dat ook? Dat thuisshirt is helemaal belachelijk: waar zijn die mooie strepen? Beetje PSG-achtig nu.

Geplaatst:
comment_1944593

Ik denk dat Ferguson in de war is met zijn kilt en een voetbalshirt. :7 Dat Barca shirt is ook zo lelijk, dit is de officiële foto:

484191_408774842489408_130858670281028_1225723_2078824928_n.jpg

Maar geen enkel shirt kan tegen deze op:

vfl-bochum-home-football-shirt-1997-1999-s_3277_1.jpg

Doe dan dit shirt maar:

12-wkl2012.jpg

5-wkl2012.jpg

Prachtig, echt mooi. Die 96 staat voor de aantal doden bij het Hillsborough disaster

Bewerkt: door Gtaboy107

Geplaatst:
comment_1945161

**over de shirtskwestie van FC Barcelona**

Oef, ik dacht dat ik weer de enige zou zijn met deze mening. Ik vind de shirts ook lelijk..Het is zoals NandroDavids zegt, die uitshirts lijken op keepershirts. :puh:

I agree met End Of The Riot, dit shirt:

NIKE_FCBarcelona_Presskit_Info_CAT-2.jpg

is wel mooi. ^^

Bewerkt: door MegaPilot

Geplaatst:
comment_1945454

Hazard gaat naar Chelsea, wat een teleurstelling. :{

Ik had hem veel liever naar Arsenal zien gaan, het is te hopen dat dit een teken is dat Chelsea van plan is om minder defensief te gaan spelen in de toekomst. Hazard is trouwens al de 4de Belg in 2 jaar tijd die naar Chelsea trekt, ik snap alleen niet waarom Chelsea. :N

Geplaatst:
comment_1945615

Maar dan nog, het is ook maar de eerste keer in heel hun club geschiedenis dat ze die gewonnen hebben. En de manier waarop geeft de meeste toch geen mooie indruk van de club.

Ik geef Chelsea ook maar 20% kans dat ze volgend seizoen terug de CL winnen.

De enige reden dat hij voor Chelsea gekozen heeft is waarschijnlijk omdat de ploegen uit Manchester het niet eens waren met zijn looneisen.

Geplaatst:
comment_1945623

Hij kiest duidelijk voor het geld..

Voor het mooie voetbal zit je bij Chelsea verkeerd, ja. :puh:

Editz: Commentaar van iemand op HLN: "Hazard tekent bij Chelsea, nadat zijn vrouw akkoord ging met de voorwaarden van John Terry."

Bewerkt: door MegaPilot

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.