Jump to content

Cijferlijst


GTAKevin023

Recommended Posts

Hey,

Wat voor cijfer geef jij alle gta's appart? En misschien nog een mening over die gta.

Grand Theft Auto.

Ik ken het spel niet goed maar heb het wel heel even gespeeld, echt veel aan vond ik het niet en het was natuurlijk ook niet mooi, maar het is een oud en classic spel. Ik geef deze een 6.

Grand Theft Auto London.

Deze ken ik ook niet, maar heb het wel even gespeeld. Zelfde verhaal als Grand Theft Auto en ook weer een 6.

Grand Theft Auto 2.

Mijn eerste gta, in het begin speelde ik het erg veel. Ik wilde nooit naar school en was bijna de hele dag elke dag aan het spelen. Een 7.

Grand Theft Auto III.

Toen mijn vader deze voor mij downloade voor de pc kreeg ik er echt nooit genoeg van. Ik was er niet vanaf te slaan en vond het vooral cool dat je het spel 3rd person was. Deze geef ik een 7.5

Grand Theft Auto Vice City.

Jaaaaa, is nog steeds één van mijn favoriette, een hele vette verhaal en vanaf deze gta hield ik voortaan Rockstargames in de gaten. Ik geef deze een dikke 8.5

Grand Theft Auto Advance.

Ik heb hem wel, maar ik hou niet echt van Nintendo. Heb het heel eventjes gespeeld maar ik zag al dat het z'n beetje hetzelfe was als Driver op de gameboy en gta 2. Een 6.

Grand Theft Auto San Andreas.

Als een gta fan deze niet in zijn lijst favoriette gta's heeft zitten dan kan je hem moeilijk een echte gta fan noemen. Deze spel is gewoon te gek. Heb dit spel dagelijks jaren lang gespeeld, en ik speel het nog steeds. Ik geef deze een 10. Deze gta is gewoon perfect, niet te veel en niet te wijnig.

Grand Theft Auto Liberty City Stories.

Tja, deze heb ik maar hij was ongeveer net zo snel als Vice City Stories in de winkel en Vice City vindt ik toch wat leuker dan III en omdat Liberty City in dezelfde map als gta III afspeeld moet ik hem ook een 7 geven net als gta III.

Grand Theft Auto Vice City Stories.

Ik vindt deze wel leuker dan Vice City. Vindt het ook mooier. Leuke storyline en zeker leuk dat je in het begin even als soldaat kan spelen. En later wordt je baas van een gang dus dat vindt ik ook lachen. Een 8.7

Grand Theft Auto IV.

Deze gta is gewoon briljant. Het is heel erg realistisch en heel erg mooi gemaakt. De storyline is ook erg vet. Een 9. Waarom een 9? Omdat hij dingen mist zoals kleding en meer safehouses.

Grand Theft Auto The Lost and Damned.

Uiterlijk van gta IV en het is leuk om een ganglid te spelen van een trouwe gang die altijd achter je staan maar vindt het einde niet echt leuk. Ik wou dat je gewoon net als met Grove Street een einde maakte aan de vijand en niet aan je eigen gangbaas alleen maar om meningsverschil. In een gang zit je voor macht, geld en geweld. Als Johnnie alleen maar wilt motor rijden met vrienden dan gaat hij maar als vaste klant bij één of andere motorbar zitten maar dan gaat hij niet in een gang zitten. Dus hij moet niet zo zeiken over wat Billy allemaal doet. Dat doet een gang nou eenmaal. De personage vindt ik wat minder, ik speel als ik met Johnnie speel zoveel mogelijk te spelen als een ganglid maar als hij in filmpjes voorkomt vindt ik het een zeikerd. Een 7.

Grand Theft Auto Chinatown Wars.

Ik speel dit spel best vaak, ook al is het op de Nintendo. Maar echt met de storyline ben ik niet bezig. Meer met drugs dealen en zo. Is heel leuk, maar wel weer het zelfde als gta2. Ietsjes aangepast maar geen 3rd person maar wel een leuk spel. Een 8.

Grand Theft Auto The Ballad of Gay Tony.

Uiterlijk van gta IV maar nog luxer gemaakt met auto's en gebouwen. Een hele leuke storyline en er zijn best veel dingen aangepast. Een 9.

Kopielijstje, makkelijk voor jullie ;)

Grand Theft Auto:

GTA Londen:

GTA II:

GTA Advance:

GTA III:

GTA Vice City:

GTA San Andreas:

GTA Liberty City Stories:

GTA Vice City Stories:

GTA IV:

GTA IV the ballad of gay tony:

GTA IV the lost and damned:

GTA Chinatown Wars:

Bewerkt: door android
Link to comment
Delen op andere websites

Grand Theft Auto.

- Nooit gespeeld

Grand Theft Auto London.

- Nooit gespeeld

Grand Theft Auto 2.

- Nooit gespeeld

Grand Theft Auto III.

Leuk spel, goeie verhaal. 8.

Grand Theft Auto Vice City.

Zeer mooi spel. 8.

Grand Theft Auto Advance.

- Nooit gespeeld

Grand Theft Auto San Andreas.

Dit is gewoon de mooiste, een vette 9,5

Grand Theft Auto Liberty City Stories.

- Nooit gespeeld

Grand Theft Auto Vice City Stories.

Een 9, Heerlijk spel

Grand Theft Auto IV.

Realisitsch etc etc. 9.

Grand Theft Auto The Lost and Damned.

- 8

Grand Theft Auto Chinatown Wars.

Vind hem erg slecht, 4

Grand Theft Auto The Ballad of Gay Tony.

- 8

Link to comment
Delen op andere websites

Grand Theft Auto.

- Nooit gespeeld

Grand Theft Auto London.

- Nooit gespeeld

Grand Theft Auto 2.

- Nooit gespeeld

Grand Theft Auto III.

Goed. 7/5

Grand Theft Auto Vice City.

Goed en slecht 6.5

Grand Theft Auto Advance.

- Nooit gespeeld

Grand Theft Auto San Andreas.

Dit is gewoon de mooiste, een vette 9,5

Grand Theft Auto Liberty City Stories.

- Nooit gespeeld

Grand Theft Auto Vice City Stories.

-Nie gespeeeld

Grand Theft Auto IV.

-Leuk. 8

Grand Theft Auto The Lost and Damned.

- Niet gespeeld

Grand Theft Auto Chinatown Wars.

- Niet gespeeld

Grand Theft Auto The Ballad of Gay Tony

-Niet gespeeld

Link to comment
Delen op andere websites

Grand Theft Auto

Nooit gespeeld

Grand Theft Auto London

Nooit gespeeld

Grand Theft Auto 2

Nooit gespeeld

Grand Theft Auto III

Eerste GTA die ik ooit heb gespeeld. Ik speelde hem voor het eerst bij een vriend en vond hem al helemaal toppie. Deze GTA krijgt van mij een 7.

Grand Theft Auto Vice City

Nooit gespeeld

Grand Theft Auto Advance

Nooit gespeeld

Grand Theft Auto San Andreas

Dit was voor mij de eerste GTA die ik op de PlayStation 2 had en niet bij mijn vriend speelde. Net als toen, vind ik nu nog steeds dat de game lekker uitgebreid is en er veel modificaties (aangezien ik er ook de PC versie van heb) voor zijn. Helaas werkt de PC versie bij mij niet meer. Anders had ik hem graag weer gespeeld. Lager dan een 9 kan ik de GTA niet geven.

Grand Theft Auto: Liberty City Stories

Deze heb ik op de PlayStation Portable en vond ik leuk om te spelen, tot het begon te vervelen... Sowieso vond ik de sfeer wat grauw. Toch verdient de GTA een 7,5.

Grand Theft Auto: Vice City Stories

Deze GTA heb ik, net als Grand Theft Auto: Liberty City Stories, op de PSP. Van de handheld GTA's vind ik deze de beste. Gewoon vanwege de feestelijke sfeer. De game krijgt van mij een 8.

Grand Theft Auto IV

Deze is en blijft voor mij de beste GTA. De graphics zijn gewoon super. Er valt verder weinig over te zeggen. Deze Grand Theft Auto verdient een dikke 9,5.

Grand Theft Auto: The Lost and Damned

Deze game vind ik van het IV-era de minst leuke. Dit heeft te maken met de grauwe sfeer. Ik ben niet zo'n 'bikertype', dus krijgt deze GTA een 7.

Grand Theft Auto Chinatown Wars

GTA: CTW heb ik op mijn iPhone staan en kocht ik gelijk na de release. Ik blijf het nog altijd wel een leuke game vinden om tussendoor even te spelen, mocht ik me ooit vervelen. Maar ik vind het weer jammer dat het gebruik maakt van Top Down View, wat erg irritant is in mijn ogen. Daarom krijgt hij een mager 6-je.

Grand Theft Auto: The Ballad of Gay Tony

Deze GTA speel ik nu het meest vaak, sinds hij op de PlayStation 3 uit is. Ik blijf het lang niet zo'n goede game vinden als Grand Theft Auto IV, maar beide games hebben zo hun voor- en nadelen. Vandaar dat ik GTA:TBOGT een 8,5 geef.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal alleen de III/IV-era doen omdat ik die het meeste heb gespeeld ;)

Grand Theft Auto III:

Grand Theft Auto III was super voor de eerste 3D GTA. Het verhaal was boeiend. Lekker veel Mafia gedoe wat ik persoonlijk erg leuk vind. Erg jammer dat Claude geen stem had. Ik denk dat als hij een voice-actor had gehad dat hij nog leuker was geweest. Maar zo heeft Claude wel weer een speciale eigenschap.. Stil zijn. :puh:

Ik geef GTA III een 9! :)

Grand Theft Auto Vice City:

Grand Theft Auto Vice City was helemaal mij ding! Een echte slechterik zoals Tommy Vercetti had ik nog nooit eerder gezien in een spel. Vice City was geniaal, de muziek was geweldig, en het verhaal was ook erg leuk om te volgen.

Het was heerlijk om zonsondergang te zien in Vice City!

Ik geef GTA VC een 10! :)

Grand Theft Auto San Andreas:

Grand Theft Auto San Andreas vond ik wat minder met het verhaal. Ik vond het niet echt boeiend en dat gangster gevoel past gewoon niet bij mij. De mogelijkheden in SA waren wel top. CJ tot in de puntjes van jouw maken was altijd erg leuk.

San Andreas vond ik ook erg mooi gemaakt. Ik vond de woestijn een beetje overbodig. Ik kan ook een grote map maken waarvan de helft woestijn is met niks erin.

Ik geef GTA SA een 8! :)

Grand Theft Auto Advance:

Ja, wat moet ik van deze vinden. Ik vond het een faal van Rockstar Games dat ze naar 3 geweldige GTA's terug gingen naar de oude stijl. Advance was leuk voor een keer te spelen wanneer je niks te doen had. Maar dat was het ook. Het verhaal was ook niet leuk, en dat kwam grotendeels doordat het in een stripverhaal werd verteld.

Ik geef GTA Advance een 6.5! :)

Grand Theft Auto LCS:

Ja, daar hebben we de Mafia weer! Heerlijk spel. Het is leuk om te zien wat er in Liberty City gaande was voor het verhaal van Claude in GTA III. Het Mafia verhaal was weer geweldig om te volgen en de personages waren ook erg goed gelukt!

Ik geef GTA LCS een 8! :)

Grand Theft Auto VCS:

Back in VC! Erg goed spel. Het is weer leuk om te zien wat er gaande was voor het verhaal van Tommy Vercetti. De personages waren geslaagd en VC zag er zoals voorheen perfect uit!

En natuurlijk die jaren 80 sfeer zat er weer in.. heerlijk!

Ik geeft GTA VCS een 9! :)

Grand Theft Auto IV:

Dit is toch wel mijn favoriete GTA. Het realisme wat ze in deze GTA hebben gestopt was geslaagd. Niko was een speciaal persoon met een niet zo leuke achtergrond en dat maakte het verhaal boeiend. Liberty City was opnieuw ontworpen en het was dit keer net of dat je in het hedendaags New York de voetgangers omver reed!

En voor het eerst vond ik dat de personages een echt karakter hadden. Zo had je een ''persoonlijke'' band met ze.

In IV kwam dat Mafia gebeuren weer helemaal terug van het oude LC in III. Dit keer ook erg goed gedaan.

heb ik nog niks gezegd over de RAGE.. GEWELDIG!

Ik geef GTA IV een 10! :)

Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned:

Dit was weer iets anders dan normaal. Je was een leider van een van de beruchte motor bendes van Liberty City en dat voelde goed. Wanneer je over straat liep had je het gevoel op dat je heel de wereld aan kon omdat Johnny Klebitz gewoon een echt schurk was.

Ik vond het jammer dat hij weinig missies had. Van mij mochten er een stuk meer in!

Ik geeft GTA IV: TLaD een 8! :)

Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony:

Rockstar Games heeft Liberty City verlaten met een BANG! en dat is zeker gelukt.

The Ballad of Gay Tony was voor mij een beetje een Vice City in Liberty City in San Andreas (snap je het nog :puh: )

Hij had van elke GTA wel een stukje. Parachutes, dansen en natuurlijk de overdosis aan kogels! Ook kon de Mafia niet ontbreken.

Het was erg leuk om het verhaal van GTA IV in de ogen van een ander personage te zien. Hetzelfde had ik ook bij TLaD.

Ik geef GTA IV: TBoGT een 9! :)

Grand Theft Auto Chinatown Wars:

CTW vond ik beter dan GTA Advance, een heel stuk beter! Al had ik toch liever CTW in 3D op een console gezien. Het verhaal was soms nogal moeilijk te volgen. Verder vind ik het knap dat ze Liberty City van GTA IV zo hebben gemaakt dat het speelbaar was voor de PSP en NDS.

Ik geef GTA CTW een 7! :)

Link to comment
Delen op andere websites

GTA III: Heb ik onlangs gespeeld. Grafisch niet zo best, maar dat geeft juist ook wel weer een apart sfeertje. Prima verhaal, af en toe best lastige missies, helaas niet veel te doen buiten de missies om. 7.5

Vice City: Ben ik nu aan het spelen, ben er bijna klaar mee. De graphics ook niet echt kwalitatief hoogstaand, maar de sfeer is gewoon perfect. Een uitgebreid verhaal, met een heleboel goeie missies en zijmissies, waaronder toch wel een paar pittige. 9

GTA IV: Voor mij verreweg de beste GTA. Grafisch erg goed, een hoop realisme er in en de sfeer zoals die is in de grote stad wordt prima weergegeven. Een goed verhaal, met veel missies en zijmissies. Als enige nadeel dat er maar een paar lastige missies tussen zitten. 9.5

The Lost and Damned: Ten aanzien van IV een wat donkerdere sfeer, wat mij iets minder aanspreekt. Prima verhaal met goeie missies. 8.5

The Ballad of Gay Tony: Op zich een prima verhaal, voor mij weer iets teveel over de top. Goeie missies en het feit dat je de missies over kan doen is een heel groot pluspunt. 8.5

Andere GTA's heb ik nog niet gespeeld. Binnenkort begin ik met San Andreas, die zal ik dan wel aan dit lijstje toevoegen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Grand Theft Auto:

GTA Londen:

GTA II:

GTA Advance:

GTA III:

GTA Vice City:

GTA San Andreas:

GTA Liberty City Stories:

GTA Vice City Stories:

GTA IV:

GTA IV the ballad of gay tony:

GTA IV the lost and damned:

GTA Chinatown Wars:

@Topicstarter, bewerk je hoofdpost even en zet deze code erin. Dat is wel zo handig voor de mensen die hun lijstje willen posten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Grand Theft Auto:

> nooit gespeeld

GTA Londen:

> nooit gespeeld

GTA II:

> 5,5

GTA Advance:

> nooit gespeeld

GTA III:

> 6

GTA Vice City:

> nooit gespeeld

GTA San Andreas:

> 8,5

GTA Liberty City Stories:

> nooit gespeeld

GTA Vice City Stories:

> nooit gespeeld

GTA IV:

> nooit gespeeld, maar lijkt me geweldig

GTA IV the ballad of gay tony:

> nooit gespeeld

GTA IV the lost and damned:

> nooit gespeeld

GTA Chinatown Wars:

> nooit gespeeld, maar op DS, dat zegt voor mij genoeg

Link to comment
Delen op andere websites

Grand Theft Auto.

- Het is erg leuk om te spellen, maar de misies zijn soms best wel hinderlijk :bonk: 5

Grand Theft Auto London.

- Nooit gespeeld

Grand Theft Auto 2.

- Best leuk om te spellen, lijkt beetje op GTA, maar je moet €50.000,00 betalen om te saven :duh: 4.5

Grand Theft Auto III.

Zeer goed, er mooi, jammer dat je niet naar Gost town kon gaan :cry: 7.5

Grand Theft Auto Vice City.

Erg leuk om te spellen en vooral met de bedrijven, maar de grappic kunnen beter!6

Grand Theft Auto Advance.

- Nooit gespeeld

Grand Theft Auto San Andreas.

Dit is gewoon de mooiste :tu: 9.5

Grand Theft Auto Liberty City Stories.

- Was erg leuk om te spellen, jammer was de tunnel bij Shordeside village niet geheel toegankelijk :7 7.5

Grand Theft Auto Vice City Stories.

Leuk spel, alleen beviel de hoofd persoon me niet en was het soms een saai spel :zz: 6

Grand Theft Auto IV.

Erg mooi spel, was veel te doen en vooral met de damens :bier: .9

Grand Theft Auto The Lost and Damned.

- Net als GTA IV, maar sommige punten waren minder goed :bier: 7.9

Grand Theft Auto Chinatown Wars.

Net als GTA IV top spel:D, kon soms helemaal niet stopen :$ 10

Grand Theft Auto The Ballad of Gay Tony.

- Net als GTA IV, maar dan leuker :engel: 10

Link to comment
Delen op andere websites

Grand Theft Auto: 1

niet zo leuk

GTA Londen: 1

nooit gedaan maar lijkt op gta in hoorde ik

GTA II: 3

geen missies :(

GTA Advance: 4

opzich wel leuk, maar de graphics minder en de missies zijn niet top.

GTA III: 9

Leuk spel met leuke mogelijkheden

GTA Vice City: 7

zelfde als gta 3

GTA San Andreas: 9

Heel leuk spel met al weer betere kwaliteit

GTA Liberty City Stories: 6

saai

GTA Vice City Stories: 8

Goede gameplay, toffe missies.

GTA IV: 10

superleuk

GTA IV the ballad of gay tony: 10

ook super leuk

GTA IV the lost and damned:9

wat minder als IV zelf maar alsnog leuk

GTA Chinatown Wars: 6

Minder goede kwaliteit.

Bewerkt: door supergtagamer
Link to comment
Delen op andere websites

Grand Theft Auto:Irritante camera met rijden,missies niet geprobeerd. Graphics niet geweldig maar de stad komt heel groot over. :)

Cijfer: 5

GTA Londen: Nooit gespeeld maar lijkt me redelijk hetzelfde als GTA1

GTA II: Hier zou ik me prima mee vermaken,makkelijk te modden en fijne auto's en stad.

Cijfer: 8,5

GTA Advance:

Nooit gespeeld

GTA III: Leuke stad maar niet zo geweldige graphics en de auto's zijn een beetje gevoelloos. De missies zijn prima maar als je ze hebt uitgespeeld is er weinig te doen. Ondanks alles heb ik me prima vermaakt.

Cijfer:6

GTA Vice City: Kleine stad met te veel safehouses. :puh: Goede missies maar wel een beetje weinig. Graphics net voldoende.

Cijfer: 7

GTA San Andreas: Mijn eerste GTA toen ik 9 was. Ik heb me erg vermaakt met achtervolgingen op de Xboxversie en modding op de PCversie. Goede missies en ook lekker veel,minpuntje is dat er te veel collectables zijn.

Cijfer: 9

GTA Liberty City Stories: Prachtspel maar niet zo origineel.

Cijfer: 8

GTA Vice City Stories: De verbeterde versie van VC. Goede verhaallijn maaar niet heeel veel te doen waneer deze voltooid is.

Cijfer 8,5

GTA IV:Single Player: Weinig te doen na de verhaallijn,daten kan saai worden. :puh: Missies zijn goed.

Multiplayer: GEWELDIG! Alleen Party mode had meer extras kunnen krijgen.

Cijfer SP:9

Cijfer MP: 9,8

GTA IV the ballad of gay tony: De verbeterde versie van 4,alleen jammer dat er alleen maar TBoGTwapens zijn in Multiplayer.

Cijfer SP: 10

Cijfer MP: 9

GTA IV the lost and damned:Sfeer spreekt me niet aan maar de missies zitten goed in elkaar.

Leuke nieuwe Multiplayermodi.

Cijfer SP: 7

Cijfer MP: 8

GTA Chinatown Wars:

Niet gespeeld

Link to comment
Delen op andere websites

GTA III:

7.5

Gewoon leuk, maar niet veel buiten de missies

GTA San Andreas:

7.5

Deze vond ik niet leuk, maar wel goede opties

GTA Liberty City Stories:

8

Goede verhaallijn, verteld veel over GTA 3 en uitdagende missies

GTA IV:

9.5

Prachtige graphics, goede opties, veel om te doen buiten de missies, wel lastig om te snappen soms

GTA Chinatown Wars:

8

Topdown view :( maar wel leuke minigames

Link to comment
Delen op andere websites

Grand Theft Auto

Ik vind deze GTA echt saai.

Het heeft geen echte; Story Line, Personage's etc.

In mijn ogen gewoon een simpele game.

Ik geef een; 2/10

GTA Londen

Ik vind deze GTA wel een kleinere verbetering vergeleken met Grand Theft Auto.

Maar voor de rest eigenlijk niks aan.

Ik geef een; 3/10

GTA II

Nog steeds Top Down View, maar wel veel beter vergeleken met GTA & GTA London.

Het heeft echte Personage's, Gangs & een Story Line.

Ik geef een; 5/10

GTA Advance

Nooit Gespeeld! :)

GTA III

Een HELE GROTE verbetering voor de Grand Theft Auto Serie's!

Eindelijk Third Person View.

Een uitgewerkt Story Line, Personage's, Gang's!

Leuke Missie's.

Minpunt is, dat de Hoofdrolspeler; Claude. Niet praat, en je daardoor niks van hem weet jammer genoeg.

Ook een goede New York sfeer.

Ik geef een; 7/10

GTA Vice City

Een f*ckin' goede sfeer.

Deze Keer wel een Hoofdrolspeler die praat.

Goed uitgewerkte Story Line.

Alleen minpuntje is, is dat je Lance Vance moet vermoorden! :(

Ik geef een; 9/10

GTA San Andreas

Ik vond deze GTA echt dood saai.

Ondanks de mogelijkheden buiten missie's om vind ik het maar een baggere GTA.

Ik geef een; 6/10

GTA Liberty City Stories

Ondanks de slechte Grapics, een goede GTA.

Leuke Missie's, Personage's en natuurlijk het goed uitgewerkte Mafia Thema.

Ik geef een; 8/10

GTA Vice City Stories

Mega goede Sfeer, alleen jammer van de Grapics.

Ik geef een; 8/10

GTA IV

Ik vind dit het spel met de beste Grapics ever.

Leuke Missie's, Personage's goed uitgewerkt noem maar op.

Ik was in het begin sprakeloos met het verschil van deze GTA en GTA Vice City Stories....

Ik geef een; 10/10

GTA IV The Ballad of Gay Tony

Nooit Gespeeld!

GTA IV The Lost and Damned

Donkere Sfeer, en ik vind de missie's maar saai.

Ik had echt meer verwacht van deze GTA.

Ik geef een; 6/10

GTA Chinatown Wars

Top Down View maarjaah, als je het op de PSP speelt is het echt een leuke GTA.

En ook nog eens goed bedacht etc.

Ik geef een; 7/10

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...