Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Opera [webbrowser]

Hallo luitjes,

Ik heb zelf Opera geinstalleerd op mijn pc, heb jij dat ook? Reageer dan even in dit topic en/of in de poll.

Wist je trouwens dat opera 160.000.000 gebruikers heeft? Hier het bewijs:

Hopelijk zijn jullie ook fanboys van Opera.

Zelf heb ik op "Ja, maar het wordt te slecht ondersteund." gestemd omdat GTAF het helaas nog niet helemaal ondersteund met dat "schuivende balkje" met nieuws. Maar het is ook niet zo gek want er zijn inmiddels honderden browsers of misschien wel meer! :tu: Voor ieder wat wils. Gebruik nu Iron.

Als er geen Opera in de buurt is gebruik ik FireFox of SeaMonkey maar echt nooit dat verneukte IE.

P.S. het gaat hier niet over Oprah Winfrey.

timo

Edited by linux-or-unix

  • Replies 45
  • Views 5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Opera gebruikersstatistieken op GTAF. 26 members have voted

  1. 1. Gebruik jij Opera [webbrowser]

    • Ja, ik ben er tevreden over.
      3%
      1
    • Ja, maar het wordt te slecht ondersteund.
      0%
      0
    • Ja, maar ik gebruik ook andere browsers zoals Safari, FireFox, SeaMonkey, Iron of iets anders.
      19%
      5
    • Nee, het wordt echt TE slecht ondersteund.
      3%
      1
    • Nee, nog nooit van gehoord.
      7%
      2
    • Nee, wat is hier het praktisch nut van?
      65%
      17

Please sign in or register to vote in this poll.

Featured Replies

Ik gebruik het af en toe naast Firefox, Safari (op mac) en Google Chrome/Chromium.

Ik vind het een goede browser

Ik gebruik m niet, heb m vroeger een paar keer gebruikt.

Maar het ziet er wel vet uit en ik heb gehoord dat hij ook heel snel is etc, en de design is wel mooi.

Maar ik blijf Google Chrome gebruiken

  • Author

Ik gebruik het af en toe naast Firefox, Safari (op mac) en Google Chrome/Chromium.

Ik vind het een goede browser

Welke versie gebruik je precies? Ik gebruik een portable versie van: [dit kan je zien door "about:" in te typen in je adresbalk.]

About Opera

Version information

Version

11.01

Build

1190

Platform

Win32

System

Windows XP

timo

Edited by linux-or-unix

Ik vind Opera maar niets. Geen personalisatie, websites laden snel omdat Opera bepaalde dingen wegdoet, wat ervoor zorgt dat de webpagina niet wordt gerenderd zoals het hoort.

Op mobieltjes verliest Opera ook grond, een of ander Chinese browser werkt op J2ME beter dan Opera.

Ik heb Opera wel eens uitgeprobeerd, maar ik vond er niet veel aan. Ik hou me meer bij Mozilla Firefox. Gaat snel, leuk te personaliseren..

  • Author

Ik vind Opera maar niets. Geen personalisatie, websites laden snel omdat Opera bepaalde dingen wegdoet, wat ervoor zorgt dat de webpagina niet wordt gerenderd zoals het hoort.

Op mobieltjes verliest Opera ook grond, een of ander Chinese browser werkt op J2ME beter dan Opera.

Het klopt inderdaad dat er sommige sites best wel bagger uitzien, zoals de hoofpagina van GTAF, dat oranje balkje met nieuws wordt met Opera een groot oranje vlak. Maarja, hij is wel retesnel.

Jammer dat wesley123 er niet meer is, die hield ook erg van Opera als ik mij niet vergis. >>> Door Thundercover: Communicatie met banned lid verwijderd.<<<

timo

Edited by Thundercover

Ik heb hem zojuist gedownload, zowel voor mijn laptop, als voor op de iPhone. En ik moet eerlijk toegeven dat het echt een supersnelle browser is. Ik gebruik normaal Safari, omdat die bij de snelste browser is/was, maar nu is dat dus Opera. :puh:

Ik blijf deze zeker gebruiken, want hij is echt snel. :D

Ik zelf gebruik Opera enkel op mijn gsm en dat is dan Opera 4 Mini. Voor de rest geef ik de voorkeur aan Google Chrome. :tu:

Wist je trouwens dat opera 160.000.000 gebruikers heeft? Hier het bewijs:

j13ptx.png

Ik blijf lekker bij FireFox.

  • Author

@Big Boss, jammer dat IE toch nog de meest gebruikte browser is... :N mensen, leer asjeblieft om te gaan met Firefox/SeaMonkey/Chrome/Safari/Opera!!! :tu:

timo

Internet explorer is nog in bepaalde opzichten de sterkste browser. Het won de zogenaamde "bewegende vissen" test waar google chrome er het eerst uitlag.

  • Author

Internet explorer is nog in bepaalde opzichten de sterkste browser. Het won de zogenaamde "bewegende vissen" test waar google chrome er het eerst uitlag.

Heb je daar misschien een filmpje van?

timo

Hopelijk zijn jullie ook fanboys van Opera.

Ik hoop niet dat dit dan een fanboy-topic of Opera-ophemeltopic gaat worden, want dan kan je net zo goed terecht in een algemeen browsertopic.

Zelf heb ik op "Ja, maar het wordt te slecht ondersteund." gestemd omdat GTAF het helaas nog niet helemaal ondersteund met dat "schuivende balkje" met nieuws. Maar het is ook niet zo gek want er zijn inmiddels honderden browsers of misschien wel meer! :tu: Voor ieder wat wils.

Opera behoort tot de vijf grootste browsers en wordt volledig door GTAforum ondersteund. Dat het carousel in versie 11 het niet meer doet (welke net uit is!), kan gebeuren. Volgens mij werkte het in versie 10 nog wel gewoon.

@ Megadreams: Die test is ook door Microsoft ontwikkeld, dus dan is het vrij logisch dat hun eigen browser het ook goed presteert.

  • Author

Hopelijk zijn jullie ook fanboys van Opera.

Ik hoop niet dat dit dan een fanboy-topic of Opera-ophemeltopic gaat worden, want dan kan je net zo goed terecht in een algemeen browsertopic.

Zelf heb ik op "Ja, maar het wordt te slecht ondersteund." gestemd omdat GTAF het helaas nog niet helemaal ondersteund met dat "schuivende balkje" met nieuws. Maar het is ook niet zo gek want er zijn inmiddels honderden browsers of misschien wel meer! :tu: Voor ieder wat wils.

Opera behoort tot de vijf grootste browsers en wordt volledig door GTAforum ondersteund. Dat het carousel in versie 11 het niet meer doet (welke net uit is!), kan gebeuren. Volgens mij werkte het in versie 10 nog wel gewoon.

@ Megadreams: Die test is ook door Microsoft ontwikkeld, dus dan is het vrij logisch dat hun eigen browser het ook goed presteert.

@Thundervocer, sorry heb zelf volgens mij wel eens Opera 10 gehad en daar deed de carousel het volgens mij ook niet... Het handigst is om dan gewoon naar http://www.gtagames.nl/ te gaan. Daar staat alles wat in de carousel staat, maar dan onder elkaar. :tu:

timo

Soms gebruik ik wel eens Opera, maar het is niet mijn 'standaardbrowser'. Ik gebruikte lang Firefox, nu ben ik overgeschakeld op Google Chrome omdat ik die nog iets stabieler vindt en ook nog iets sneller.

Opera gebruik ik als m'n internet traag is en via die boostfunctie (of hoe dat ook heet) sneller wat pagina's wil openen xD.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.