Geplaatst: 26 februari 201114 jaren comment_1808290 LKZ Multiplayer Super Cup Ter gelegenheid van het 3-jarig bestaan organiseert LibertyKillerZ de Multiplayer Super Cup. Deze Super Cup zal bestaan uit 3 individuele meetings die zich afspelen in verschillende games en verschillende modes. In elke meeting zal een overall winnaar uit de bus komen. De Super Cup zal totaal 3 weken duren en wordt elke zondag om 14:00 gespeeld. En jij mag bepalen aan welke je meedoet! Awards & Prijzen Tijdens elke meeting krijg je punten voor je positie per ronde. De winnaar met de meeste punten per meeting krijgt een prijzenpakket, aangeboden door GTAGames! Het Goodie-pakket bevat: • 1x GTAGames Keycord • 1x GTAGames Stickers • 1x Grand Theft Auto IV Sticker • Awardbadge Speeldatums [table=simple] |Grand Theft Auto IV |Zondag 17 april 2011 van 14:00 - 16:00 | Meer informatie... |IV: The Lost and Damned |Zondag 24 april 2011 van 14:00 - 16:00 | Meer informatie... |IV: The Ballad of Gay Tony |Zondag 1 mei 2011 van 14:00 - 16:00 | Meer informatie...[/table] In onderstaande 4 berichten staat verdere informatie over het toernooi. Inschrijven voor deze contest? Om mee te doen aan dit toernooi moet je beschikken over een Playstation 3 en PSN ID. Het is niet verplicht om aan alle meetings mee te doen. Je mag zelf kiezen aan welke je mee doet. Klik hier voor het formulier. Kopieer, vul 'm in en plaats het formulier in een reactie. Voorwaarden & Regels • Alle prijzen zijn aangeboden door GTAGames. • Elke deelnemer mag maximaal 1 prijzenpakket in ontvangst nemen bij het winnen van 2 of meer meetings. • Tijdens de meeting wordt verwacht dat je actief meedoet en je gedraagt. • Wanneer je je niet aan de regels houdt, je de meeting verstoort of de sfeer verpest wordt je uit de meeting gezet. • De LKZ clanregels zijn van toepassing op dit toernooi.
Geplaatst: 12 maart 201114 jaren Auteur comment_1814658 Week 1 Grand Theft Auto IV In de eerste week van de LKZ feestmaand is de game Grand Theft Auto IV aan de beurt. In deze game zullen meerdere modes gespeeld worden. In totaal zullen er 10 rondes plaatsvinden in 7 verschillende modes met elke weer verschillende wapens en wagens. In onderstaande tabel is te zien welke rondes aan bod komen en welke wapens en wagens er gebruikt mogen worden. Maximaal aantal spelers: 18 Awards & Prijzen De winnaar met de meeste punten krijgt: • 1x GTAGames Keycord • 1x GTAGames Stickers • 1x Grand Theft Auto IV Sticker • Awardbadge "Beste IV Multiplayer". Speeldatum: Zondag 17 april 2011 van 14:00 - 16:00 Afsluiting: Free Mode Inschrijven voor deze contest? Benodigheden: Playstation 3, PSN ID & Grand Theft Auto IV Klik hier voor het formulier. Kopieer, vul 'm in en plaats het formulier in een reactie. Informatie per ronde [table=simple]Ronde |Mode |Track |Voertuigen |Wapens #01 | GTA Race | Drag kings | Super cars | All guns#02 | Mafiya Work | Algonquin | All | All#03 | Race | Beat the Bitch | Boats | -#04 | Car Jack City | Broker/Dukes | All | All#05 | Deathmatch | Algonquin| - | All#06 | GTA Race | Big Dip| Helikopters | Annihilator#07 | Deathmatch | Airport | - | All#08 | Free Race | Coming Down | All | -#09 | Deathmatch | Happiness Island | -| Rocket Launcher#10 | Race | Stars In Your Eyes | Mr. Tasty | -[/table]Deelnemers[table=simple]ID |Deelnemer |Online ID |Headset |#1 |#2 |#3 |#4 |#5 |#6 |#7 |#8 |#9 |#10 |Opmerkingen01 |Kai-ShockWave |Kai-ShockWave |Ja | | | | | | | | | | |Organisator02 |Kenny-Petrovic |Soulramon |Ja | | | | | | | | | | |Deelnemer03 |gtafreakkk |Gtamen |Ja | | | | | | | | | | |Deelnemer04 |Platypus |Platypus92 |Ja | | | | | | | | | | |Deelnemer05 |Massakill |Massakill |Nee | | | | | | | | | | |Deelnemer[/table]
Geplaatst: 12 maart 201114 jaren Auteur comment_1814660 Week 2 IV: The Lost and Damned In de derde week van de LKZ feestmaand is de game IV:The Lost and Damned aan de beurt. In deze game zullen meerdere modes gespeeld worden. In totaal zullen er 10 rondes plaatsvinden in 4 verschillende modes met elke weer verschillende wapens en wagens. In onderstaande tabel is te zien welke rondes aan bod komen en welke wapens en wagens er gebruikt mogen worden. Maximaal aantal spelers: 18 Awards & Prijzen De winnaar met de meeste punten krijgt: • 1x GTAGames Keycord • 1x GTAGames Stickers • 1x Grand Theft Auto IV Sticker • Awardbadge "Beste TLAD Multiplayer". Speeldatum: Zondag 24 april 2011 van 14:00 - 16:00 Afsluiting: Free Mode Inschrijven voor deze contest? Benodigheden: Playstation 3, PSN ID & Grand Theft Auto IV: The Lost And Damned Klik hier voor het formulier. Kopieer, vul 'm in en plaats het formulier in een reactie. Informatie per ronde [table=simple]Ronde |Mode |Track |Voertuigen |Wapens #01 | Race | Meltdown | The Lost Bikes | -#02 | Deathmatch | Prison| - | Biker Weapons#03 | GTA Race | Honk Honk | The Angels of Death Bikes | All guns#04 | GTA Race | Bogan's Revenge | Vans | All guns#05 | Deathmatch | Bohan | - | All guns#06 | Race | The Lost's Highway | The Angels of Death Bikes | -#07 | Deathmatch | Colony Island | -| All guns#08 | GTA Race | On the Bricks | Street Bikes | All guns#09 | Deathmatch | Industrial | - | Melee#10 | Race | Bridging the Gap | The Lost Bikes | -[/table]Deelnemers[table=simple]ID |Deelnemer |Online-ID |Headset |#1 |#2 |#3 |#4 |#5 |#6 |#7 |#8 |#9 |#10 |Opmerkingen01 |Kai-ShockWave |Kai-ShockWave |Ja | | | | | | | | | | |Organisator02 |Sentasi |Sentasi |Ja | | | | | | | | | | |Organisator03 |Kenny-Petrovic |Soulramon |Ja | | | | | | | | | | |Deelnemer04 |gtafreakkk |Gtamen |Ja | | | | | | | | | | |Deelnemer05 |End Of The Riot |svenw1 |Ja | | | | | | | | | | |Deelnemer06 |Platypus |Platypus92 |Ja | | | | | | | | | | |Deelnemer[/table]
Geplaatst: 12 maart 201114 jaren Auteur comment_1814661 Week 3 IV: The Ballad of Gay Tony In de eerste week van de LKZ feestmaand is de game IV: The Ballad of Gay Tony aan de beurt. In deze game zullen meerdere modes gespeeld worden. In totaal zullen er 10 rondes plaatsvinden in 2 verschillende modes met elke weer verschillende wapens en wagens. In onderstaande tabel is te zien welke rondes aan bod komen en welke wapens en wagens er gebruikt mogen worden. Maximaal aantal spelers: 18 Awards & Prijzen De winnaar met de meeste punten krijgt: • 1x GTAGames Keycord • 1x GTAGames Stickers • 1x Grand Theft Auto IV Sticker • Awardbadge "Beste TBOGT Multiplayer". Speeldatum: Zondag 1 mei 2011 van 14:00 - 16:00 Afsluiting: Free Mode Inschrijven voor deze contest? Benodigheden: Playstation 3, PSN ID & Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony Klik hier voor het formulier. Kopieer, vul 'm in en plaats het formulier in een reactie. Informatie per ronde [table=simple]Ronde |Mode |Gebied |Voertuigen |Wapens #01 | Deathmatch | Global Domination | -| Episodic#02 | Race | Club Class | Sport Cars| -#03 | Deathmatch | Funland | - | Automatic#04 | Race | Jumpyard Dodge | Sport Bikes| -#05 | Deathmatch | Ziggurat | -| Sniper Rifles#06 | Race | Xero In h| Luxury | -#07 | Deathmatch | Auld Reekie | -| Automatic#08 | Race | Tour D'Algonquin | Sport Cars | -#09 | Deathmatch | Trespass | -| Sticky Bombs#10 | Deathmatch | Catch Your Wave | -| Episodic[/table]Deelnemers[table=simple]ID |Deelnemer |]Online-ID |Headset |#1 |#2 |#3 |#4 |#5 |#6 |#7 |#8 |#9 |#10 |Opmerkingen01 |Kai-ShockWave |Kai-ShockWave |Ja | | | | | | | | | | |Organisator02 |Sentasi |Sentasi |Ja | | | | | | | | | | |Organisator03 |Kenny-Petrovic |Soulramon |Ja | | | | | | | | | | |Deelnemer04 |Grand Theft Auto TOM |tompie9 |Ja | | | | | | | | | | |Deelnemer05 |RoyBoow |RoyBoow |Nee | | | | | | | | | | |Deelnemer06 |aelias |aelias |Ja | | | | | | | | | | |Deelnemer07 |gtafreakkk |Gtamen |Ja | | | | | | | | | | |Deelnemer08 |bassieboy35 |bassieboy35 |Nee | | | | | | | | | | |Deelnemer09 |Platypus |Platypus92 |Ja | | | | | | | | | | |Deelnemer10 |End Of The Riot |svenw1 |Ja | | | | | | | | | | |Deelnemer[/table]
Geplaatst: 12 maart 201114 jaren Auteur comment_1814698 Inschrijven Inschrijven kan door onderstaand formulier te kopiëren, in te vullen en te plaatsen in dit topic. Vermeld bij je aanmelding voor welk toernooi je je wilt inschrijven. Speeldatums [table=simple] |Grand Theft Auto IV |Zondag 17 april 2011 van 14:00 - 16:00 | Meer informatie... |IV: The Lost and Damned |Zondag 24 april 2011 van 14:00 - 16:00 | Meer informatie... |IV: The Ballad of Gay Tony |Zondag 1 mei 2011 van 14:00 - 16:00 | Meer informatie...[/table] In onderstaande 4 berichten staat verdere informatie over het toernooi. Inschrijfformulier Om mee te doen aan dit toernooi moet je beschikken over een Playstation 3, geldig PSN ID en een of meerdere van bovenstaande games. Het is niet verplicht om aan alle meetings mee te doen. Je mag zelf kiezen aan welke je mee doet. [font="Georgia"][color="#696969""][color="#00a8ff"][i][b]Ja, ik schrijf me in voor de LKZ Multiplayer Super Cup[/b][/i][/color] [b]Aanwezig bij [#1] GTAIV:[/b] Ja/Nee [b]Aanwezig bij [#2] TLAD:[/b] Ja/Nee [b]Aanwezig bij [#3] TBOGT:[/b] Ja/Nee ----------------------------------------------------- [b]GTAForum ID:[/b] [b]PSN ID:[/b] [b]Headset:[/b] Ja/Nee ----------------------------------------------------- [/color][/font]
Geplaatst: 3 april 201114 jaren comment_1823592 Ja, ik schrijf me in voor de LKZ Multiplayer Super Cup Aanwezig bij [#1] GTAIV: Ja Aanwezig bij [#2] TLAD: Ja Aanwezig bij [#3] TBOGT: Ja ----------------------------------------------------- GTAForum ID: Kenny-Petrovic PSN ID: Soulramon Headset: Ja -----------------------------------------------------
Geplaatst: 3 april 201114 jaren comment_1823637 Ja, ik schrijf me in voor de LKZ Multiplayer Super Cup Aanwezig bij [#1] GTAIV: Nee Aanwezig bij [#2] TLAD: Nee Aanwezig bij [#3] TBOGT: Ja ----------------------------------------------------- GTAForum ID: Grand Theft Auto TOM PSN ID: tompie9 Headset: Ja -----------------------------------------------------
Geplaatst: 5 april 201114 jaren comment_1824313 Ja, ik schrijf me in voor de LKZ Multiplayer Super Cup Aanwezig bij [#1] GTAIV: Nee Aanwezig bij [#2] TLAD: Nee Aanwezig bij [#3] TBOGT: Ja ----------------------------------------------------- GTAForum ID: RoyBoow PSN ID: RoyBoow Headset: Nee (waarschijnlijk) Bewerkt: 5 april 201114 jaren door Royboow
Geplaatst: 7 april 201114 jaren comment_1825136 Ja, ik schrijf me in voor de LKZ Multiplayer Super Cup Aanwezig bij [#1] GTAIV: Nee Aanwezig bij [#2] TLAD: Nee Aanwezig bij [#3] TBOGT: Ja ----------------------------------------------------- GTAForum ID: aelias PSN ID: aelias Headset: Ja ----------------------------------------------------- Bewerkt: 7 april 201114 jaren door aelias
Geplaatst: 10 april 201114 jaren comment_1826349 Ja, ik schrijf me in voor de LKZ Multiplayer Super Cup Aanwezig bij [#1] GTAIV: JA Aanwezig bij [#2] TLAD: FUCK YEAH Aanwezig bij [#3] TBOGT: DUH ----------------------------------------------------- GTAForum ID: gtafreakkk PSN ID: Gtamen Headset: Ja ----------------------------------------------------- w00t=D Bewerkt: 10 april 201114 jaren door gtafreakkk
Geplaatst: 10 april 201114 jaren comment_1826352 Ja, ik schrijf me in voor de LKZ Multiplayer Super Cup Aanwezig bij [#1] GTAIV: Nee Aanwezig bij [#2] TLAD: Nee Aanwezig bij [#3] TBOGT: Ja ----------------------------------------------------- GTAForum ID:bassieboy35 PSN ID:bassieboy35 Headset: Nee -----------------------------------------------------
Geplaatst: 10 april 201114 jaren comment_1826354 Ja, ik schrijf me in voor de LKZ Multiplayer Super Cup Aanwezig bij [#1] GTAIV: Ja Aanwezig bij [#2] TLAD: Nee Aanwezig bij [#3] TBOGT: Ja ----------------------------------------------------- GTAForum ID:Platypus PSN ID:Platypus92 Headset: Ja -----------------------------------------------------
Geplaatst: 10 april 201114 jaren Auteur comment_1826492 Alle bovenstaande deelnemers zijn toegevoegd.
Geplaatst: 10 april 201114 jaren comment_1826629 Ja, ik schrijf me in voor de LKZ Multiplayer Super Cup Aanwezig bij [#1] GTAIV: Nee Aanwezig bij [#2] TLAD: Ja Aanwezig bij [#3] TBOGT: Ja ----------------------------------------------------- GTAForum ID: End Of The Riot PSN ID: svenw1 Headset: Ja ----------------------------------------------------- Het kan zijn dat dit nog wel verandert, want ik weet niet of ik op bepaalde dagen wel of niet vrij ben.
Geplaatst: 15 april 201114 jaren comment_1828446 tis lkkr druk bij TBOGT. GTA IV en TLAD not so much... jmmr want ik vind TLAD het tofste;p cant wait to win! uhu deelnemen aan dit toffe toernooi=D
Geplaatst: 17 april 201114 jaren Auteur comment_1829256 Week 1 Grand Theft Auto IV Vanmidaag is het zover. De eerste ronde van de Multiplayer Super Cup. Inschrijven kan t/m 12:00. Wil je toch nog meedoen maar niet ingeschreven dan kan je de online chat joinen om 14:00. Maximaal aantal spelers: 18 Awards & Prijzen De winnaar met de meeste punten krijgt: • 1x GTAGames Keycord • 1x GTAGames Stickers • 1x Grand Theft Auto IV Sticker • Awardbadge "Beste GTA IV Multiplayer". Inschrijven voor deze contest? Benodigheden: Playstation 3, PSN ID & Grand Theft Auto IV Klik hier voor het formulier. Kopieer, vul 'm in en plaats het formulier in een reactie.
LKZ Multiplayer Super Cup
Ter gelegenheid van het 3-jarig bestaan organiseert LibertyKillerZ de Multiplayer Super Cup.
Deze Super Cup zal bestaan uit 3 individuele meetings die zich afspelen in verschillende games en
verschillende modes. In elke meeting zal een overall winnaar uit de bus komen. De Super Cup zal totaal
3 weken duren en wordt elke zondag om 14:00 gespeeld. En jij mag bepalen aan welke je meedoet!
Awards & Prijzen
Tijdens elke meeting krijg je punten voor je positie per ronde. De winnaar met de meeste
punten per meeting krijgt een prijzenpakket, aangeboden door GTAGames!
Het Goodie-pakket bevat:
• 1x GTAGames Keycord
• 1x GTAGames Stickers
• 1x Grand Theft Auto IV Sticker
• Awardbadge
Speeldatums
[table=simple]
In onderstaande 4 berichten staat verdere informatie over het toernooi.
Inschrijven voor deze contest?
Om mee te doen aan dit toernooi moet je beschikken over een Playstation 3 en PSN ID.
Het is niet verplicht om aan alle meetings mee te doen. Je mag zelf kiezen aan welke je mee doet.
Voorwaarden & Regels
• Alle prijzen zijn aangeboden door GTAGames.
• Elke deelnemer mag maximaal 1 prijzenpakket in ontvangst nemen bij het winnen van 2 of meer meetings.
• Tijdens de meeting wordt verwacht dat je actief meedoet en je gedraagt.
• Wanneer je je niet aan de regels houdt, je de meeting verstoort of de sfeer verpest wordt je uit de meeting gezet.
• De LKZ clanregels zijn van toepassing op dit toernooi.