March 3, 201115 yr ik zou zeggen die van Ray Boccino, iemand die veel met de storyline te maken heeft. geeneens een excututie.......
March 4, 201115 yr ik weet niet zeker maar volgens is er niet eens een ped van ray alleen die maffia mensen zitten in die auto's
March 4, 201115 yr ik weet niet zeker maar volgens is er niet eens een ped van ray alleen die maffia mensen zitten in die auto's Er is wel een ped van Ray in die missie, als je de auto van Ray een tijdje volgt zullen ze stoppen om te tanken. Iedereen stapt uit om de boel te bewaken en te tanken, behalve Ray. Die blijft in zijn auto zitten.
March 7, 201115 yr Die van: Mikhail Faustin Vladimir Glebov + Ray Bulgarin had van mij wel dood mogen zijn.
March 8, 201115 yr + Ray Bulgarin had van mij wel dood mogen zijn. bulgarin gaat wel dood in TBoGT en die is wel mooi vind dat niko de dood van playboy x beter had kunnen plannen opt moment dat hij vraagt: you killed him already? had niko kunnen zeggen dat hij zijn geld kwam ophalen. en dan nadat je het geld krijgt hem vertellen dat je hem gaat vermoorden. had je huis gehad + 25k die je zou kunnen delen met dwayne die dat wel kon gebruiken Edited March 8, 201115 yr by whoeveriam0iam14222
March 8, 201115 yr Die van: Vladimir Glebov Die van Vlad is juist de meeste spectaculaire moord in het verhaal met dat bloed dat uit z'n ogen komt. Edited March 8, 201115 yr by End Of The Riot
March 9, 201115 yr Die van Niko. Als je dood gaat door politie dan blijven ze nog op je lijk schieten
March 13, 201115 yr Die van Niko. Als je dood gaat door politie dan blijven ze nog op je lijk schieten en toch kan het ziekenhuis je toch 6 uur later weer helemaal gezond weer op straat zetten hoe peds dood gaan kan je helemaal zelf bepalen natuurlijk als je met een heli ze de lucht in schiet of staan ze miss per ongeluk op de weg als je langskomt.
March 13, 201115 yr + Ray Bulgarin had van mij wel dood mogen zijn. bulgarin gaat wel dood in TBoGT en die is wel mooi vind dat niko de dood van playboy x beter had kunnen plannen opt moment dat hij vraagt: you killed him already? had niko kunnen zeggen dat hij zijn geld kwam ophalen. en dan nadat je het geld krijgt hem vertellen dat je hem gaat vermoorden. had je huis gehad + 25k die je zou kunnen delen met dwayne die dat wel kon gebruiken Als je een beetje op Niko's persoonlijkheid let in de game dan weet je dat hij het haat om te liegen en zijn problemen head-on aanpakt. Het is geen lafaard.
March 15, 201115 yr In de missie dat je mikahil faustin moet doodschieten. Eerst in zijn been, dan door zijn hoofd.
ik zou zeggen die van Ray Boccino, iemand die veel met de storyline te maken heeft. geeneens een excututie.......