Jump to content
Geplaatst:
comment_606328

Er worden de laatste tijd nogal veel topics aangemaakt, waarin verscheidene leden een bepaalde modificatie voor GTA: San Andreas zoeken. Aangezien het een beetje overbodig is om voor elke modificatie die je zoekt een nieuw topic aan te maken, heb ik besloten om dit voortaan in één topic te doen. Vanaf nu kun je dus je vragen omtrent het zoeken naar een bepaalde modificatie in dit topic kwijt. Je hoeft dus geen nieuw topic meer aan te maken, aangezien je je vragen vanaf nu hier kwijt kunt.

Voordat je je vragen gaat stellen, raad ik je aan om eerst even zelf te zoeken. Dit kan op veel verschillende sites, en daarom hieronder even enkele voorbeelden.

Mocht je hieruit niet wijzer worden, stel dan gerust hier je vragen, zodat andere mensen je hier eventueel mee op weg kunnen helpen.

• Reacties 2.4k
  • Bezichtigingen 181.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1414131

Ik zoek de SEAT ALHAMBRA OF DE VOLKSWAGEN SHARAN VOOR GTA SAN ANDREAS OF DE VOLKSWAGEN LT 35D VAN 1995 VOOR GTA SAN ANDREAS

wie o wie heeft hem gezien of gevonden of gemaakt voor me?

grtz max mailen aub

Geplaatst:
comment_1431462

Besef wel dat niet elke auto beschikbaar is als modificatie voor San Andreas. Als je op de bekende sites zoals GTAInside, GTAGarage en Google hebt gezocht en je geen resultaten hebt, bestaat het hoogst waarschijnlijk niet. Je zult het uit hun assortiment moeten doen (of zelf maken).

Geplaatst:
comment_1432039
Besef wel dat niet elke auto beschikbaar is als modificatie voor San Andreas. Als je op de bekende sites zoals GTAInside, GTAGarage en Google hebt gezocht en je geen resultaten hebt, bestaat het hoogst waarschijnlijk niet. Je zult het uit hun assortiment moeten doen (of zelf maken).

ja wel leuk en aardig dat zelf maken maar dat kan ik nie dan slaat me pc op hol

Geplaatst:
comment_1436010

yo jongens ik wil graag de general lee van de dukes of hazzard hebben maar ik kan hem niet vinden terwijl hij er wel ik heb het gezien bij you tube en ik wil hem oo hoe werkt dat ik weet ook niet hoe je hem in het spel kan toevoegen

Geplaatst:
comment_1437711
yo jongens ik wil graag de general lee van de dukes of hazzard hebben maar ik kan hem niet vinden terwijl hij er wel ik heb het gezien bij you tube en ik wil hem oo hoe werkt dat ik weet ook niet hoe je hem in het spel kan toevoegen

ff zoeke;p

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.