Jump to content

Welk geslacht moet het hoofdpersonage hebben?


Kenny-Petrovic

Geslacht van het hoofdpersonage  

52 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat voor geslacht moet het hoofdpersonage hebben?

    • Man
      37
    • Vrouw
      4
    • Maakt mij niet uit
      10
    • Weet ik niet
      1


Recommended Posts

Hallo mede forumleden,

In elke GTA welke we tot nu toe hebben gehad is het hoofdpersonage altijd een man geweest. Dat zegt natuurlijk niet dat vrouwen het hoofdpersonage niet kunnen zijn en daarom vraag ik aan jullie wat jullie willen. Zouden jullie eens verandering willen zien en een vrouw als hoofdpersonage willen hebben? Of denken jullie juist dat het hierdoor niet meer zo veel op een GTA zal lijken? Laat jullie mening maar eens hier horen.

Als je je mening verteld onderbouw hem dan ook. Kom niet aan met een simpel antwoord als dat lijkt me leuk of niet leuk. Vertel waarom je het leuk of niet leuk vind. biertje.gif

-------

Ik zelf heb op maakt mij niet uit gestemd want ik denk dat het ook wel leuk kan zijn als je een vrouw kan zijn. Het zou natuurlijk ook leuk zijn als je een vrouwelijk personage kan kiezen en een mannelijk personage en dat hun verhaallijnen dan samenkomen netzoals in de Downloadable Content van Grand Theft Auto IV.

Bewerkt: door Kenny-Petrovic
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    3

  • Kenny-Petrovic

    3

  • Mooner_37

    3

  • Guardian1980

    2

Ik heb "man" gestemd. Wat ik doe als ik een game speel, is dat ik me probeer voor te stellen dat ik die persoon ben, en met een vrouw lukt me dat niet echt. En bovendien denk ik dat ik het gauw zat wordt als mijn vrouw constant ongesteld is in de game, en dan moeten we zeker ook bh's kopen in de winkels, nee dat zie ik niet zitten (no offence, vrouwlijke forumleden ;))

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt mij in ieder geval wel leuk als je het geslacht zou kunnen kiezen. Maar dat is waarschijnlijk te veel moeite, omdat er dan twee keer dezelfde tekst moet worden ingesproken; door een man en door en vrouw.

Ik zou er zelf persoonlijk niks op tegen hebben mocht het volgende hoofdpersonage een vrouw zijn. Beetje Lara Croft achtig. :*D

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb man gekozen wand anders zou je zoon saints row game krijgen

en in gta 1 kon je toch vrouwen spelen :puh:

maar ik zie al voor me dat zoon vrouwtje zoon grote zwarte uit zijn hummer trekken

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou het liefste gewoon met een man spelen omdat dat gewoon het beste bij GTA past vind ik persoonlijk.

Dit wilt natuurlijk niet zeggen dat ik het spel niet zou spelen als het hoofdpersonage een vrouw zou zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

...is dat ik me probeer voor te stellen dat ik die persoon ben...

Dus je probeert je voor te stellen dat je auto's jat, mensen dood schiet, etc? :7 Ik probeer me zo min mogelijk te associëren met dat soort types eigenlijk.

Ik ben zelf een vrouw, maar moet er niet aan denken een vrouw te spelen. Als ik het even voor de lol wil maak ik wel een modje voor in SA en dan kan je al als vrouw spelen. Vindt dit "vak" toch meer bij een man horen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dus jij zou het niet leuk vinden om een "stoere, angstaanjagende" vrouw te spelen die mensen als ik noem maar wat Roman Bellic een rilling op de rug bezorgd en waarbij de gemiddelde crimineel wel twee keer nadenkt voor dat hij iets probeert bij hem? :7 Lijkt me wel grappig om eens zoiets te zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat een man beter in de GTA game past. Ik zie nog geen vrouw door de straten lopen en die iemand uit de auto sleurt en dan neer schiet. Ik zou het wel leuk vinden dat je aan het begin van de verhaallijn kan kiezen tussen een Vrouw of Man. En dan het liefst ook twee verschillende verhaallijnen. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Naar mijn mening past een mannelijke hoofdpersoon beter bij GTA. Het is een echt hard spel, in de zin van actie. Ik zie nu geen vrouw een heel gebouw uitmoorden met Russen.. :7

Maar dat is natuurlijk mijn mening. Het zou natuurlijk ook leuk zijn, zoals hier boven is gezegt, dat je je eigen personage kan maken of kiezen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een keer misschien, maar een hele verhaallijn? Ik vind het overigens leuker als er verschillende hoofdrolspelers zijn, dus dat je verschillende personages speelt.

Ya dat is inderdaad een erg goed idee eigenlijk. Beetje zoals The Lost and Damned en The Ballad of Gay Tony. Zoals toen, in de missie Museum Piece waar je de personages dan samen zou kunnen zien. Want hier is Niko, Johnny en Luis!

Edit, Ik heb dan ook "Weet ik niet" gestemd omdat mijn mening erover verdeeld is.

Bewerkt: door Giggity
Link to comment
Delen op andere websites

...is dat ik me probeer voor te stellen dat ik die persoon ben...

Dus je probeert je voor te stellen dat je auto's jat, mensen dood schiet, etc? :7 Ik probeer me zo min mogelijk te associëren met dat soort types eigenlijk.

Misschien wel ja, juist omdat ik IRL juist met dat tuig werk ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik stemde op vrouw omdat het wel vanuit ander standpunt kan bekeken worden namelijk Elizabeta heeft ook wapens net als andere vrouwen in de voorgaande GTa's zoals catalina in III. Ik denk dat vrouwen even koelbloedig kunnen zijn bij vermoorden van personages in missies als mannen. Je bent tenslotte die de vrouw bestuurt.

Link to comment
Delen op andere websites

...is dat ik me probeer voor te stellen dat ik die persoon ben...

Dus je probeert je voor te stellen dat je auto's jat, mensen dood schiet, etc? :7 Ik probeer me zo min mogelijk te associëren met dat soort types eigenlijk.

Misschien wel ja, juist omdat ik IRL juist met dat tuig werk ;)

Dus..? Zou je je daarmee willen vergelijken? :7

Dat je een keer wil uitleven, wat niet IRL kan, kan ik me nog voorstellen. Maar jezelf ermee associëren...gaat mij echt te ver.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...