Geplaatst: 7 april 201114 jaren comment_1825011 Heey Jongens, Ik hoop dat iemand me verder kan helpen met het rotaten van een object, ik wil graag weten hoe je dit doet: Als ik em wil verplaatsen staat er dat IK YZ Codes in moet voeren maar weet niet hoe je iets recht krijgt, Alvast bedankt
Geplaatst: 7 april 201114 jaren comment_1825027 aaahhh een goed onderwerp, ik verwijs je hiervoor door naar een tutorial van mij die alles wat met objecten in samp krijgen te maken heeft : >=-Klikkie-=< tevens als je deze editor niet gebruikt raad ik je aan dit wel te doen. dit is namelijk de beste map editor. Bewerkt: 7 april 201114 jaren door Morph1
Geplaatst: 23 april 201114 jaren comment_1831770 aaahhh een goed onderwerp, ik verwijs je hiervoor door naar een tutorial van mij die alles wat met objecten in samp krijgen te maken heeft : >=-Klikkie-=< tevens als je deze editor niet gebruikt raad ik je aan dit wel te doen. dit is namelijk de beste map editor. Haha, hier zat morph op te wachten hehe
Geplaatst: 7 mei 201114 jaren comment_1836763 Voor nogmeer duidelijk heid is deze tutorial nogwel handig Sandra's objects tutorial
Heey Jongens,
Ik hoop dat iemand me verder kan helpen met het rotaten van een object, ik wil graag weten hoe je dit doet:
Als ik em wil verplaatsen staat er dat IK YZ Codes in moet voeren maar weet niet hoe je iets recht krijgt,
Alvast bedankt