Jump to content

[IV|WIP]Nanosuit


ikt

Recommended Posts

GTA IV: Nanosuit





th_enb2011_6_12_23_47_2.jpg th_enb2011_6_12_23_46_21.jpg th_enb2011_6_12_23_45_56.jpg th_enb2011_6_12_23_45_36.jpg

INSTALLATIE

Je hebt hetvolgende nodig om de mod te laten werken:

- een asi loader

- ScriptHook

De volgende bestanden moeten in de map waar GTAIV.exe in zit:

- Nanosuit.asi

- Nanosuit.ini

- armor.wav

- cloak.wav

- speed.wav

- strength.wav

De mod start als het spel is geladen. Je weet dat je alles goed hebt gedaan als je "Maximum Armor" hoort.

CONTROLS

Doubletap S voor Armor mode, doubletap Left Alt voor Strength, doubletap Shift voor Speed en doubletap Z voor Cloak. Druk op N (een keer) voor Night vision. De knoppen mogen veranderd worden in Nanosuit.ini. daar kun je ook de vocale feedback aan/uitzetten en de doubletap snelheid veranderen. (als je het te snel of te langzaam vindt gaan)

Het knoppensysteem dat hier gebruikt wordt is nogal ongebruikelijk. Bekijk keys.png voor meer info. Sommige knoppen ken ik niet, maar dat wordt dus gewoon proberen.

MOD FUNCTIONING

ARMOR MODE

In this mode, the suits offers most protection. Falling damage, melee damage and damage done by physical events (hit by car, etc) will be zero-ed. You will still be vulnerable to bullets and explosions, but in this mode, damage from those are reduced. However, if you get shot or damaged in another way, energy will be used.

This is also the only mode that regenerates health and armor. Energy is regenerated quickest in this mode. If energy is low, this mode automatically takes over. It's also possible to switch back to this mode by doubletapping S.

STRENGTH MODE

To get in Strength mode, you need to doubletap Left Alt. This will be able to jump much higher and you'll be able to launch cars by meleeing them. Launching cars takes a lot of energy, jumping takes less energy.

SPEED MODE

Doubletap Shift for this mode, you move much faster. If you are sprinting, you'll even sprint faster. But while sprinting, your energy will decrease.

CLOAK

Doubletap Z for going in Cloak mode. Attackers won't see you anymore and stars get greyed out.

NIGHT VISION

A very primitive night vision mode. It does help in low lighting conditions though. Press N for this.

BUGS

- sometimes certain cars do not get launched.

- EFLC may not work properly due to other animations.

To do:

- add sound effects for when modes disable due to low energy

- launch peds/objects

- throw stuff further

- improve night vision

- make a version that copies Nanosuit from Crysis

- make another version that copies Nanosuit 2.0 from Crysis 2

Report bugs and other problems at

http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=475100

You're welcome for tips and just chatting too!

- ikt

Huge thanks to everyone helping me making this mod.

Nanosuit skin can be found here.

Download:

GTAGarage:

http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=16010

Even lezen aub

Als iemand het zoekt om te vertalen, ga je gang. Ik zoek het niet meer te vertalen, dat is vermoeiender dan gewoon in Engels schrijven. :duh:

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

Wauw, ziet er goed uit, man! :D

Misschien nog wat ideeën:

- Die texturemod kun je misschien realiseren.

- Geluidseffect zoals je die in Crysis krijgt (weet niet of dit mogelijk is, om geluiden af te spelen).

- Een meter met hoeveel procent energie je nog hebt.

- Menuutje na MMB (maar daar werk je nog aan, zie ik).

Ben benieuwd en zal hem zeker downloaden! Installertje nodig? :D

Link to comment
Delen op andere websites

Wauw, ziet er goed uit, man! :D

Misschien nog wat ideeën:

- Die texturemod kun je misschien realiseren.

- Geluidseffect zoals je die in Crysis krijgt (weet niet of dit mogelijk is, om geluiden af te spelen).

- Een meter met hoeveel procent energie je nog hebt.

- Menuutje na MMB (maar daar werk je nog aan, zie ik).

Ben benieuwd en zal hem zeker downloaden! Installertje nodig? :D

Installer optie zal ik zeker doen als de texture mod en geluiden er komem :D Er komt inderdaad nog een metertje met energiepercentage (ik moet energie nog inbouwen) en het menu in MMB moet ik nog zien te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er echt vet uit, ikt! Heb Crysis nooit gespeeld, maar ik vind het erg origineel. :puh: Heb je dit geleerd door enkel BC7's tut te volgen en dat vraagje dat sjaak beantwoorde? Ik heb z'n tut namelijk ook gevolgd maar kan enkel basisdingetjes. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er echt vet uit, ikt! Heb Crysis nooit gespeeld, maar ik vind het erg origineel. :puh: Heb je dit geleerd door enkel BC7's tut te volgen en dat vraagje dat sjaak beantwoorde? Ik heb z'n tut namelijk ook gevolgd maar kan enkel basisdingetjes. :puh:

BC7 zijn tutorial en wat beantwoorde vragen van Sjaak. Ik heb op GTAForums ook wat vragen gesteld en daar kwamen ook wat hints uit. :) Op zich is het best wel makkelijk als je weet waar alles voor dient :)

Link to comment
Delen op andere websites

Dankje :)

Updates in de eerste post. Changelog komt er nog niet, vooral omdat er nog geen versies zijn. :puh: De mod is nog niet eens downloadbaar. Ik zal een changelog maken voor verschillende versies, maar dat moet nog minimaal een weekje op zich wachten. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Aiiiight, nu werkt het als ik iemand of iets mep, het wegvliegt. Nu de goede richting nog. Hoe krijg/bereken ik die? (De richting waarin Niko kijkt)

Edit: Update in FP: Strenght mode is af. Nu Speed mode nog fiksen en armor afmaken en de eerste pre-beta is af :D

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

Enige interesse in testen voor versies iemand? Zoja, vermeld versie van je spel. Ik ga nu even de readme aanpassen en nog een paar kleine wijzigingen.

Armor mode (zonder energieverlies bij het geraakt worden) klaar.

Strenght mode (zonder peds slaan, maar springen en auto's meppen werkt wel) klaar.

Speed mode klaar.

Cloak klaar.

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

Werktte dit ook in 1.0.7?

Daar ben ik ook benieuwd naar. :)

Zal het testen.

Heb het bestand in mijn map geplaats, en ja ik heb een asi loader.

Ik start de game op, druk op F1,niks ik druk op F2, saving clip.

F3,F4 geven ook niks.

Bewerkt: door tonystarkiv
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...