Jump to content

Hoverboard (Gta SA)


Nyltje

Recommended Posts

Ik kan best veel auto's in het spel zetten maar een Hoverboard lukt niet. Normaal klik je op 'Start Game' dan op 'Load Game' dan kies je je spel waarmee je bezig ben dan laad je het spel en dan kan je spelen. Als ik een Hoverboard in het spel gezet heb laad hij maar tot de helft en dan sluit Gta SA af. Weet iemand wat dit probleem is en hoe ik het op kan lossen?

Groeten Nyltje

Link to comment
Delen op andere websites

Mogen we wat meer informatie zoals welke hoverboard en welke versie je hebt. Misschien ligt het aan de hoverboard. Of hheb je hem niet correct geinstalleerd. Volg de hele readme eens.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk is er ergens een SCM bestand vervangen, simpelweg een nieuw spel starten zou dit op moeten lossen.

Anders kun je iemand heef lief vragen of die een CLEO script wilt maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, je kunt het hoverboard niet met SAMI installeren, je moet het handmatig doen zoals in de "readme.txt" beschreven staat (zit in het pakketje). Er worden geen scripts toegevoegd of iets dergelijks. Als je het met SAMI installeert, mis je de animaties, de geluiden en de speciale kleuren die SA niet in de carcols-lijn kan vinden, waardoor het spel crasht.

Uitpakken dus met winrar en doen wat er in de readme staat :).

Link to comment
Delen op andere websites

Er staat: Open Gta3.img with the ImgTool

Maar ik kan nergens in mijn pc Gta3.img vinden en op internet snap ik het ook niet helemaal :S

Heeft iemand een link waar ik het kan downloaden of iets anders wat ik moet doen?

Nyltje

Link to comment
Delen op andere websites

Bij 'DATA LINES' staat er op het eind 'save the file' dus ik doe dat en dan staat er 'Toegang geweigerd'

Wat gaat er fout?

NOG IETS BELANGRIJKS: Ik sla het bestand op in: C:\Program Files (x86)\Rockstar Games\GTA San Andreas\data

Bewerkt: door nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Het is een .dat bestand maar ik heb hem geopend met kladblok om die dingen te wijzigen.

Ik maak wel even een kort filmpje. Misschien wordt het dan duidelijk ;)

Ik heb nog iets belangrijks :o Ik kan hem zoiezo niet opslaan, dus zelfs niet als alles het zelfde blijft!

Bewerkt: door nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

In het opslaan-vakje moet je het sowieso bij "Opslaan als" "Alle bestanden" kiezen in plaats van "Tekstdocumenten (*.txt)".

Daarnaast heb je je hele SA-map misschien nog op "Alleen lezen" staan. Ga even naar de "Rockstar Games" map toe, rechtermuisknop op de GTA-installatie die je wilt modden, vink alleen lezen uit en pas het toe (ook toepassen voor alle submappen etc.).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gedaan wat je zei maar er staat nog steeds 'Toegang geweigerd' :S

Wel 1 opmerking. Als ik dat 'alleen lezen' uit doe bij de map van Gta Sa dan is het blokje in plaats van leeg, helemaal blauw. Ik weet niet wat het betekend maar bij de andere bestanden staat 'Alleen lezen' uit (dus het zou goed moeten zijn)

Ik heb een filmpje, deze keer heb ik hem geupload op een site omdat ik hem niet hier kon uploaden. :S

Klik

Bewerkt: door nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...