Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Afscheid van een GTA modding legende

Een van de grootste modders uit de GTA-modding community is overleden.

Steve-M maakte dit vandaag bekend op gtaforum.com.

De komende periode gaat mijn signature en avatar op zwart uit respect voor hem.

  • Replies 45
  • Views 3.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Featured Replies

ik ken hem niet maar hoe is hij overleden (mijn engels is niet al te best.

  • Author

Uit respect voor zijn familie heeft Steve-M de details niet bekend gemaakt.

Er zal snel een korte vertaling/bewerking van steve-M's verhaal op GTAgames.nl verschijnen..

Wow!! :blink: Ik ken hem degelijk wel. Van de IMG Tool e.d. Hij is overleden? Overleden? Niet te geloven!

R.I.P. :(

Edited by MClaw

Ik ken hem niet, maar wil wel mijn respect uiten.

Aan de links en reakties gezien was hij een soort vader van het Modden.

Hoe oud was hij dan?

R.I.P

Edited by Slimm

Ook al ken ik hem niet ik wil toch respect geven.

R.I.P

Dit is inderdaad heel erg. :(

Aan de posts te zien van alle andere zijn ze eigenlijk aan het huilen zo erg is het.

Ik ken hem niet maar volgens mij was hij een grote voorbeeld voor veel mensen.

R.I.P

Edited by .Levi.

Hij heet Odie toch? Echt zonde hij was pas rond 32 :o

R.I.P Odie

Edited by ICE COLD KILLA

een soort Peetvader van het Modden eigenlijk?, in Engelse Gamebladen werd er met roem over hem gesproken, dat is ook wat deze man eigenlijk verdiend!

heeft heel veel verricht voor de modding industry, daarvoor Respect!

Vreselijk dat ie vrouw en kind achterlaat :(, ik/ vele anderen hadden het liever anders gezien

R.I.P

Ik las het vanmorgen. We zullen hem gaan missen. Ook wij hier in Nederland. Hij maakte zeer mooie dingen voor MI.

Waarom zo vroeg. :(

R.I.P

Ik las het ook vanmorgen, ik zal hem ook missen. Hij was een belangrijk deel van MI.....

R.I.P.

Ik kan nog goed herinneren dat ik mijn allereerste mod downloade en die was van Odie.

Uit respect:

R.I.P. Odie

1 van de vaders van het modden :(

R.I.P

Ik schrok echt toen ik het bericht op gtagames las:

R.I.P Odie

Respect, Zijn naam staat onder veel mods en tools.

En waarom zo vroeg :(

EDIT: hij had nieteens goed kunnen modden in SA :(

Edited by Bradley H.

Ik had veel plezier met zijn mod en tools.

R.I.P odie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.