July 16, 201114 yr Hallo iedereen, Ik heb een probleem. Ik heb een save-game gedownload en als ik hem laadt dan begint hij met die text van iets met Airport of zo, als je een nieuwe save-game start. Hij begint dan helemaal opnieuw terwijl ik een 100% Save-game heb gedownload. Voor de informatie ik heb V2.0
July 16, 201114 yr Author Ja, ik had daar al aan gedacht want ik weet dat mijn San Andreas V2.0 is dus heb ik ook V2.0 Save-game gedownload. En nog een vraagje, ik heb een mod geinstaleerd maar welke mod ik ook instaleer hij doet het niet maar wel op SA-MP -.- Edited July 16, 201114 yr by Xezel
July 16, 201114 yr Als je SA-MP kan gebruiken, dan heb je niet versie 2. Want om SA-MP te gebruiken heb je ook versie 1 nodig. Misschien heb je je SA gedowngrade of zo. Versie 2 fixt wat bugs, maar zorgt er ook voor dat je niet kunt modden.
July 16, 201114 yr Author Hoe downgrade ik dan Want ik heb niet gedowngrade. Edited July 16, 201114 yr by Xezel
July 16, 201114 yr Er is nog altijd een verschil tussen de versie van het modden en die van de savegames... Meer informatie.
Hallo iedereen,
Ik heb een probleem.
Ik heb een save-game gedownload en als ik hem laadt dan begint hij met die text van iets met Airport of zo, als je een nieuwe save-game start.
Hij begint dan helemaal opnieuw terwijl ik een 100% Save-game heb gedownload.
Voor de informatie ik heb V2.0