Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Hoe denk jij over de aanslag op Noorwegen?

2qw3n75.jpg

Zoals jullie te zien is is Noorwegen getroffen door een heftig aanslag.

Hierbij zijn al tot nu zo'n ongeveer 92 Doden bij gevallen. De aanslag vondt plaats in Oslø

Ik ben zelf Noors half dan Noorse vader.. Mijn familie woont daar ik ben me neefje verloren bij deze aanslag hij kwam om in Utøya. :cry:

Hoe denken jullie erover. En wie zal verantwoordelijk zijn voor deze bloederige daden. Al-Qaida of iemand anders.

153uycx.jpg

22 Juli 2011 Zwartste dag voor Europa sinds De aanslagen van 2005

Voor Noorwegen een zwarte gat voor alle mensen die hun levens zijn verloren.

Edited by iPodtouch

• Replies 117
  • Views 10.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

44 members have voted

1. 1. Hoe denk jij over de aanslag.

• Ja heel erg
      84%
      37
    • Nou ja niet zo erg maar leeftoch mee
      9%
      4
    • Nee interseert me niet wat daar gebeurt
      6%
      3

Please sign in or register to vote in this poll.

Featured Replies

Laten we eerst maar even wachten op onderzoeken voordat we weer met allerlei vage theorieën komen.

Maar uiteraard is dit een drama!

Heel erg ik hoorde op het nieuws maar kreeg niet alles mee.

• Author

Laten we eerst maar even wachten op onderzoeken voordat we weer met allerlei vage theorieën komen.

Maar uiteraard is dit een drama!

Ja ben heel benieuwd wie dit was.

Ik heb het gebouw zelf gezien ik hoop dat me Neven en Nichten ongedeerd zijn :(

Ik heb geen telefoon van ze gehad of gehoord maar ja. Af wachten

Uiteraard heel erg wat er gebeurd is. Wat ik net nog in het late nieuws hoorde was dat het een éénmans-actie zou zijn van een Noor, die mogelijk connecties zou hebben met een nationalistische groepering. Mocht het echt zo zijn, dan is dat nog een "geluk bij een ongeluk", om het maar even zo te zeggen (hoewel het natuurlijk niet gepast is). Ik hoorde al van een islamitisch meisje dat bang was dat immigranten er op zouden worden aangekeken, maar dat die gedachte nu dus van de baan is.

• Author

Uiteraard heel erg wat er gebeurd is. Wat ik net nog in het late nieuws hoorde was dat het een éénmans-actie zou zijn van een Noor, die mogelijk connecties zou hebben met een nationalistische groepering. Mocht het echt zo zijn, dan is dat nog een "geluk bij een ongeluk", om het maar even zo te zeggen (hoewel het natuurlijk niet gepast is). Ik hoorde al van een islamitisch meisje dat bang was dat immigranten er op zouden worden aangekeken, maar dat die gedachte nu dus van de baan is.

Nou laat ik eens kijken want ik hoor Islamitische mensen een bom en dat soort dingen.

Nou laat ik eens kijken want ik hoor Islamitische mensen een bom en dat soort dingen.

Probeer eens Nederlands te spreken want ik begrijp een hoop niet van wat je zegt.

Het is natuurlijk erg wat erg gebeurd is en ik zag het inderdaad op het nieuws vandaag maar wat zou er over moeten denken?

Dit zou een foto van de dader moeten zijn, genaamd Anders Behring Breivik:

270090_2134977086906_1020449957_2400196_812971_n.jpg

Foto van lijken op het eiland, kan schokkend zijn voor sommigen vandaar de spoiler.

utoya980_0.jpg

Edited by Djmaddox

Fijn dat je 'm in een spoiler plaatst. Die televisiebeelden van mensen die letterlijk zwommen voor hun leven, echt heftig hoor, wat daar gebeurde.

nu al 80 doden op dat eiland :S

Wat is er eigenlijk gebeurd? Want ik heb hier niks over gehoord. :$

Wat is er eigenlijk gebeurd? Want ik heb hier niks over gehoord. :$

OSLO - Een schutter heeft vrijdag op het eilandje Utoya, in een meer ten noordwesten van de Noorse hoofdstad Oslo, zeker 84 mensen doodgeschoten. Bij een bomaansag in Oslo vielen nog eens zeven doden.

Bron: nu.nl

Wow, die gozer die spoort echt niet. Zulke mensen moet je meteen door de knieeën schieten en pijn laten lijden. :eten:

ik heb nog maar paar dingen erover gehoord dus maar wachten dat er meer informatie komt.

Fijn dat je 'm in een spoiler plaatst. Die televisiebeelden van mensen die letterlijk zwommen voor hun leven, echt heftig hoor, wat daar gebeurde.

Inderdaad, sommige tieners zwommen gewoon 750meter naar de kust toe.

Holy shit, ik had alleen maar gehoord van die explosie in dat regeringsgebouw...

Een paar doden is natuurlijk al erg, maar 84 die neergeschoten zijn? :{