Jump to content

De gesloten bruggen in het begin van de GTA's


BelgiumRedDevils

  

111 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat is jullie mening?

    • Gewoon, alle missies uitspelen!
      66
    • Grappig, vooral de redens waarom.
      38
    • Spijtig, dat alle bruggen gesloten zijn.
      11
    • Cheats, gewoon er overvliegen.
      11
    • De 5-sterren riskeren.
      18
    • Geen mening
      3
    • Andere...
      3


Recommended Posts

Vertel ook waarom... en welke scene het best of grappigst is ^_^

GTA 3

Opgeblazen door een bom en defect.

GTA VC

Tropishe storm teistert Vice City (orkaan Hermelien).

GTA SA

Aardbeving

GTA LCS

Bouw van brug + Staking Ferry's

GTA VCS

Ook word er een Tropishe storm verwacht (orkaan Gordy).

GTA 4

Dreiging voor terrorisme.

GTA 4 TLAD/TBOGT

Bruggen zijn wel open.

Bewerkt: door geoffrey11
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 95
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BelgiumRedDevils

    13

  • Guardian1980

    5

  • Foreigner97

    5

  • Michael

    5

Ik vond het altijd wel leuk, altijd spannend om te willen weten wat je de volgende eiland op stond te wachten. Maar idd wel lame dat er in SA geen reden voor was. je zag ook de treinen gewoon stoppen als ze bij de blokkade kwamen. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Het draagt bij tot de game, vind ik. Zoals hierboven al gezegd is: de nieuwsgierigheid naar het unlocken van nieuwe delen. Onmiddellijk heel het spel ter beschikking hebben zou het saaier hebben gemaakt denk ik. Je was altijd blij als je een nieuw deel kreeg. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Vond de reden voor de afsluitingen wel leuk bedacht, op GTA VCS na omdat die reden gewoon een regelrechte kopie van VC was. GTA 3's reden was leuk omdat je er zelf ook mee te maken had, jij was immers bij het moment dat de brug wordt opgeblazen.

Link to comment
Delen op andere websites

Vond de reden voor de afsluitingen wel leuk bedacht, op GTA VCS na omdat die reden gewoon een regelrechte kopie van VC was. GTA 3's reden was leuk omdat je er zelf ook mee te maken had, jij was immers bij het moment dat de brug wordt opgeblazen.

Je weet hopelijk toch wel dat er rond Florida (waar VC op gebasseerd is) een enorm aantal orkanen voorkomen? :7

Link to comment
Delen op andere websites

Vond de reden voor de afsluitingen wel leuk bedacht, op GTA VCS na omdat die reden gewoon een regelrechte kopie van VC was. GTA 3's reden was leuk omdat je er zelf ook mee te maken had, jij was immers bij het moment dat de brug wordt opgeblazen.

Je weet hopelijk toch wel dat er rond Florida (waar VC op gebasseerd is) een enorm aantal orkanen voorkomen? :7

En wat dan grappig is is dat als je cheat naar mooi weer geen orkaan te bespeuren is 8)

Wat ook opviel is dat er in GTA VCS geen luchtverkeer meer is, wat een verlies en dat voor een "orkaan"

Link to comment
Delen op andere websites

GTA SA

Geen reden

Vanwege gevaar voor aardbevingen, dacht ik zo.

Die afgesloten delen heb je wel in bijna elk spel. Gewoon doordoen en dan kom je er vanzelf wel. :)

Volgens mij was de 'reden' dat de bruggen afgesloten waren in SA dat die agenten CJ in de gaten wilden houden (dat leid ik af uit dat telefoontje in het begin). Voor de rest vind ik het juist leuk dat bruggen afgesloten zijn in het begin. Het stimuleert je namelijk ook om de missies te gaan doen.

Bewerkt: door LSDesign
Link to comment
Delen op andere websites

Vond de reden voor de afsluitingen wel leuk bedacht, op GTA VCS na omdat die reden gewoon een regelrechte kopie van VC was. GTA 3's reden was leuk omdat je er zelf ook mee te maken had, jij was immers bij het moment dat de brug wordt opgeblazen.

Je weet hopelijk toch wel dat er rond Florida (waar VC op gebasseerd is) een enorm aantal orkanen voorkomen? :7

Natuurlijk weet ik dat het is alleen wel ''cheap'' om dan weer een dreigende orkaan als reden te geven. Als de bruggen nou bijvoorbeeld verwoest waren door een orkaan in 1 van de spellen dan was er toch een beetje een verschil tussen de 2.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...