Jump to content
Geplaatst:
comment_1868632

Vertel ook waarom... en welke scene het best of grappigst is ^_^

GTA 3

Opgeblazen door een bom en defect.

GTA VC

Tropishe storm teistert Vice City (orkaan Hermelien).

GTA SA

Aardbeving

GTA LCS

Bouw van brug + Staking Ferry's

GTA VCS

Ook word er een Tropishe storm verwacht (orkaan Gordy).

GTA 4

Dreiging voor terrorisme.

GTA 4 TLAD/TBOGT

Bruggen zijn wel open.

Bewerkt: door geoffrey11

• Reacties 95
  • Bezichtigingen 15.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

111 leden hebben gestemd

1. 1. Wat is jullie mening?

• Gewoon, alle missies uitspelen!
      66
    • Grappig, vooral de redens waarom.
      38
    • Spijtig, dat alle bruggen gesloten zijn.
      11
    • Cheats, gewoon er overvliegen.
      11
    • De 5-sterren riskeren.
      18
    • Geen mening
      3
    • Andere...
      3

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1869345

Is in mijn ogen toch realistisch, als je doormiddel van een bom de een heel stuk uit de callahan bridge opblaast in een GTA zou er toch zeker ook een deel van de brug onklaar of in ieder geval verzwakt kunnen zijn doordat er een orkaan plaats heeft gevonden in een andere GTA.

Bewerkt: door S.W.A.T.

Geplaatst:
comment_1869608

GTA SA

Geen reden

Vanwege gevaar voor aardbevingen, dacht ik zo.

Die afgesloten delen heb je wel in bijna elk spel. Gewoon doordoen en dan kom je er vanzelf wel. :)

Volgens mij was de 'reden' dat de bruggen afgesloten waren in SA dat die agenten CJ in de gaten wilden houden (dat leid ik af uit dat telefoontje in het begin). Voor de rest vind ik het juist leuk dat bruggen afgesloten zijn in het begin. Het stimuleert je namelijk ook om de missies te gaan doen.

Maar ze gaan toch niet voor een persoon alle bruggen op slot doen.

Geplaatst:
comment_1869722

ik vind wel dat t mag, de redenen zijn wel aardig, en doe de missies gewoon, en als je dat niet wil doe dan maar cheaten of die 5 sterren (kan ook leuk zijn :puh:)

ik zelf doe dan de missies ook nog meer ergens voor en dat maakt t nieuwe continent wel leuker :puh:

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_1875139

Het draagt bij tot de game, vind ik. Zoals hierboven al gezegd is: de nieuwsgierigheid naar het unlocken van nieuwe delen. Onmiddellijk heel het spel ter beschikking hebben zou het saaier hebben gemaakt denk ik. Je was altijd blij als je een nieuw deel kreeg. :puh:

ik vind het inderdaad erbij horen , al zou ik het ook wel mooi vinden, dat zoiets doorslaat in de bevolking van zo'n stad ( bijv mensen die protesteren, omdat ze niet naar hun familie naar de overkant kunnen ). Wat ik dan wel weer niet reëel vind is die agenten achter je aan komen als je bijv stiekem naar de overkant zwemt :puh: ( ipv. dat de agenten je eerst moeten zien crossen )

al vind ik dat steeds mooier uitgelegd in de nieuwe GTA's

Geplaatst:
comment_1876677

Vooral in GTA IV heb ik me doodgelachen om de reden...

"Why don't you show me round the city?"

"Facking terrorists!"

"What?"

"Terrorists! There's been a bieeg scare and you can't go 'cross the bridges so good. You without a visa, I would stay in Broker...Fack it, stay in Hove Beach, everyone like us does!"

:clown:

Zal die scene waarschijnlijk de komende jaren niet vergeten :7

Bewerkt: door Mythbuster

Geplaatst:
comment_1876800

Ik weet nog dat ik bij de missie Blow your Cover ineens de melding kreeg dat ik naar Algonquin moest rijden. Ik kreeg echt zo'n 'yes, eindelijk'-gevoel.

Ik vind het altijd wel leuk om op de radio te horen waarom bruggen of andere delen afgesloten zijn.

Hier ben ik het eigenlijk helemaal mee eens. Het hoort bij de beleving van GTA dat je niet gelijk overal heen kan, en de manier waarop e.e.a. wordt gebracht en later onthuld, die spanning wil ik in een volgend deel echt niet missen!

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_1885699

Gesloten bruggen vindt ik een mooie manier van stadsdelen uitspelen. Want als je steden vrij kan spelen in andere spellen is het daarvoor vaak een doorzichtige lichtgevende muur. Waar je tegen aan kan knallen. puh2.gif Dat vindt ik zo nep. Nee, bruggen dicht maken is een hele slimme oplossing om het realistisch eruit te laten zien. Gta IV heeft de mooiste manier.

Bewerkt: door android

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_1901353

Maakte mij niet zo heel veel uit, ik wilde altijd wel naar het andere eiland maar daarvoor moest ik nog even wachten. Ik vond altijd het wachten het leukste, klinkt raar maar met iedere missie kwam je weer een stukje dichter bij het nieuwe eiland. Ik hoop eerlijk gezegd dat het in V weer zo is. Als je dan het nieuwe eiland hebt kun je je ogen uitkijken denk ik na het zien van de trailer.

Geplaatst:
comment_1901370

Ik vond die bruggen toen spannend zo van wat zo op dat eiland zijn :schater:

ik zwom weleens naar de overkant maar toen gelijk vier wanted sterren

Ik heb het over Gta San andreas

• 2 maanden later...
Geplaatst:
comment_1920140

Ik vind het leuk om nieuwe delen te openen. Ik weet nog wel toen ik GTA III voor het eerst speelde, en ik met een bootje naar de overkant moest varen (Last Requests), en toen kwam dat blauwe laad-scherm kwam met de gele tekst "Staunton Island". Geweldig moment vond ik dat :D En zo heb ik dat met alle GTA spellen. Gesloten bruggen horen gewoon bij GTA vind ik.

PS. ik hoop dat het nog 'legaal' is om op dit topic te posten.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.