Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Besturing van San Andreas

Als je een reactie post zeg dan welk platform je heb gekozen.

En vertel plus en min punten met voorbeelden.

Wat vindt jij van de besturing van 1 van de platforms 3 members have voted

  1. 1. Wat vindt jij van de besturing van 1 van de platforms

    • PS2 :Goed >
      34%
      20
    • PS2 :Matig
      1%
      1
    • PS2 :Slecht <
      0%
      0
    • PC :Goed >
      34%
      20
    • PC :Matig
      17%
      10
    • PC :Slecht <
      3%
      2
    • XBOX:Goed >
      5%
      3
    • XBOX:Matig
      0%
      0
    • XBOX:Slecht <
      3%
      2

Please sign in or register to vote in this poll.

Featured Replies

Platform: PS2

Gekozen: Goed

+ en - punten: ik vind eigenlijk alles goed. Simpel te onthouden, en makkelijk ;) .

Platform: Pc

Gekozen: Goed

+ en minpunten: Alles is goed. Het enige kleine minpuntje is dat je als je uit een auto stapt de camera zelf goed moet zetten. Maar verder ben ik er zeer tevreden over. :)

PC, goed.

Zolang het maar niet de standaard instellingen zijn zijn ze goed. Ik had dezelfde controls ook in VC dus ik ben er aan gewend.

ps2 goed makkelijk geen rare dingen.

PS2, goed makkelijk te onthouden.

En een minpunt vind ik de camera.

Edited by kortman_8

Platform: Playstation 2

Gekozen: Zeer goed

+ en - punten: -

Ik vind wel dat Xbox zeer slecht besturing heeft. (mijn mening)

Edited by SayHello!

Platform:PS2

Gekozen:Zeer goed

+ en - punten:Ik vind er niets slecht aan, de besturing is goed te onthouden.

Gebruik dit lijstje:

[B]Platform:[/B]
[B]Gekozen:[/B]
[B]+ en - punten:[/B]

Met dank aan Kraay van het lijstje. ;)

Edited by Dragonmaster

platform: PC

keuze: goed

+ punten: eigenlijk het hele kijken de bewegingen etc. etc.

het reageert er gewoon uiterst goed op

- punten: niks

Edited by Shorty_D

Platform: PS2

Gekozen: Goed

+ en - punten: Besturing is heel simpel :D

Platform: Xbox

Gekozen: Kon maar 1 stem uit brengen maar k vind slecht

+ en - punten: Ik heb et gespeeld bij een mattiej maar t is egt rot besturing

ik raakte kon te nu in de war... <_<

Platform:PS2

Gekozen:Goed

+ en - punten: Ik vind het besturen van de auto met het joystickje maar niks, gebruik liever de pijltjes. Voor de rest is het perfect.

Platform:PC

Gekozen:matig

+ en - punten:Standaard vind ik het vliegen met helicopters en de hydra erg irritant. Met m'n eigen is het wel goed alleen heb ik wel steeds beide handen nodig.

PC: Goed.

+ punten: Dat je nu de camera kan draaien met de muis vind ik een goede optie. Sommigen hebben er last van, ik vind het chill. :)

- punten: Als je stompt, en de LMB inhoudt, slaat hij maar een keer. Ik wil dat hij gewoon door slaat. :lol:

Platform:Playstation2.

Gekozen:Goed.

+ en - punten:Geen min punten wel plus punten namelijk:Zo'n kastje heb je perfect in je hand.Het besturen met een joystickje is erg fijn.

Edited by *****MARCO*****

ps2

goed, niks vind ik vervelend B)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.